Przetargi.pl
KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3645100, 3645124 , fax. 024 3645102
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3645100, 3645124, fax. 024 3645102
    REGON: 61141659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń wymienionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2. Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń polega na świadczeniu przez Wykonawcę usług w zakresie: konserwacji, przeglądów, napraw oraz prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 3. Urządzenia medyczne są to urządzenia i aparatura medyczna oraz sprzęt pomiarowy znajdujący się na wyposażeniu Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. 4. Przez utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych rozumie się wykonanie czynności związanych z naprawą, konserwacją określoną przez producenta oraz wykonanie przeglądów okresowych stanu technicznego tych urządzeń. 5. Przez konserwację urządzeń rozumie się wykonanie czynności o charakterze obsługi okresowej urządzenia mające na celu podtrzymanie jego gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producenta urządzenia. Częstotliwość konserwacji uzależniona jest od intensywności eksploatacji urządzenia. 6. Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych obejmuje: naprawy tych urządzeń, prowadzenie serwisu w dni robocze w godzinach 7.30-15.00, czynności konserwacyjne określone przez producenta urządzenia, prowadzenie kart naprawy urządzeń, okresowe kontrole zwane dalej przeglądami technicznymi sprawności aparatury i urządzeń medycznych, prowadzenie paszportów technicznych tych urządzeń, okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), zapewnienie własnego transportu do przewiezienia urządzeń do i z siedziby Wykonawcy lub punktu serwisowego, uruchamianie i montaż nowych urządzeń, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta, przygotowanie do naprawy urządzeń medycznych wymagających wykonania usługi przez autoryzowany serwis, sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy, założenie i prowadzenie paszportów dla zakupionych przez zamawiającego urządzeń medycznych, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta. Szczegółowy opis został w zawarty w Rozdziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: Pakiet Nr 1 Oddział Chorób Wewnętrznych 890,06 zł 2 Oddział Pediatryczny 203,26 zł 3 Oddział Ginekologiczno - Położniczy 619,89 zł 4 Oddział Neonatologiczny 657,76 zł 5 Trakt Porodowy z Izbą Przyjęć 382,54 zł 6 Oddział Chirurgiczny Ogólny, Poradnia medycyny sportowej, Poradnia Chirurgiczna Ogólna 178,01 zł 7 Oddział Ortopedii i Pododdział Rehabilitacji Narządu Ruchu, Poradnia Preluksacyjna, Poradnia Ortopedyczna 503,74 zł 8 Blok Operacyjny 559,29 zł 9 Oddział Anestezjologii 436,83 zł 10 Sterylizacja, Stacja Łóżek 1 388,75 zł 11 Oddział Psychiatryczny i Pododdział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych, Dzienny Oddział Psychiatryczny 138,88 zł 12 Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy ul. Tysiąclecia 13 590,85 zł 13 Zakład Diagnostyki Obrazowej (Szpital i Przychodnia ul. Miodowa 2) 3 653,68 zł 14 Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej 453,24 zł 15 Centralny Ośrodek Rehabilitacyjny ul. Tysiąclecia 13 1 138,78 zł 16 Pracownia bakteriologiczna (d. Zakład Bakteriologii Ogólnej) 354,76 zł 17 Apteka Szpitalna 119,94 zł 18 Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Miodowa 2 1 315,53 zł 19 Przychodnia ul. Zielona 40 - 64,39 zł 20 Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Reja 99,74 zł 21 Przychodnia ul. Góry 7 - 35,86 zł 22 Poradnia Stomatologiczna ul. Reja 15 - 352,24 zł 23 Stomatologia Szkolna - 1 979,60 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem wadium - PZOZ/BZ/382/21PN/10 - Konserwacja, przeglądy, naprawa sprzętu i aparatury medycznej dla Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., a dokument potwierdzający wpłatę (kopia przelewu) należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami Rozdziału VII pkt. IV ppkt. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli najpóźniej do chwili upływu terminu/godziny składania ofert kwotą wadium zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji, poręczeń powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Ponadto wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą wskazany w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie - bez wyjątku - wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy sytuacje, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach