Przetargi.pl
świadczenie kompleksowych usług sanitarno -higienicznych i transportowych w obiektach Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207501 , fax. 058 6201114
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
    ul. Wójta Radtkego 1 1
    81-348 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207501, fax. 058 6201114
    REGON: 19014158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie kompleksowych usług sanitarno -higienicznych i transportowych w obiektach Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług sanitarno -higienicznych i transportowych w obiektach Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Profesjonalne mechanicznie doczyszczanie zabrudzonych powierzchni. b. Sprzątanie i dezynfekcja powierzchni w szpitalu. c. Sprzątanie powierzchni w zależności od zagrożenia epidemiologicznego (w szczególności): - powierzchnia o podwyższonym reżimie sanitarnym (blok operacyjny, sale zabiegowe, wyznaczone pomieszczenia objęte czasowym reżimem, sterylizatornia według instrukcji sprzątania ), - pomieszczenia wysokiego ryzyka (laboratorium analityczne, prosektorium itp.), - gabinety zabiegowe i diagnostyczne oraz przyjęć ambulatoryjnych, - gabinety lekarskie, - dyżurki pielęgniarskie, - sale chorych na oddziałach zabiegowych i nie zabiegowych, - sterylizatornia, - pomieszczenia pomocnicze (biura, szatnie, korytarze, hole, klatki schodowe, rejestracje, portiernia, poczekalnie, pokoje socjalne oraz inne pomieszczenia), - pomieszczenia przeznaczone do dystrybucji posiłków, - pomieszczenia sanitarne (WC, łazienki, brudowniki), - poradnie specjalistyczne, - dźwigi osobowe. d. Transport: - odpadów medycznych i komunalnych do odpowiedniego punktu zbiorczego na terenie szpitala, - płynów infuzyjnych z samochodu dostawczego do magazynu apteki, Zamawiający nie potrafi określić dokładnej ilości i terminów dostaw - kilkakrotnie w ciągu dnia, na wcześniejsze wezwanie telefoniczne, czas trwania jednorazowej usługi: około 15 minut, dodatkowo Wykonawca uczestniczyć będzie w wydawaniu płynów - dwa razy w tygodniu: poniedziałek i czwartek, w godzinach 9.00-11.00, - bielizny między oddziałami, a punktem obrotu bielizną, - pomoc w transporcie zwłok do prosektorium na terenie Szpitala. e. Pomoc w dystrybucji posiłków do wyznaczonych Oddziałów Szpitala w godzinach: - 7.30 - 8.30 - śniadanie, - do 10.00 - drugie śniadanie, - 12.00 - 13.00 - obiad, - 15.00 - podwieczorek, - 17.00 - 18.00 - kolacja. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji - zwiększenia zamówienia poprzez wydłużenie terminu wykonania zamówienia do trzech miesięcy od daty podpisania umowy - w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający o skorzystaniu z prawa opcji poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności - w terminie 14 (słownie: czternastu) dni przed upływem pierwotnego terminu wykonania zamówienia - wskazując w przedmiotowej informacji termin do którego umowa zostanie przedłużona w ramach prawa opcji ( nie więcej niż o jeden miesiąc ) . Usługi objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać za cenę wskazaną w FORMULARZU OFERTY . Brak w/w informacji oznacza nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi/usług odpowiadających/cej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi sprzątania) o wartości brutto (łącznej) nie mniejszej niż: 370 000 zł oraz wykonają przedmiot zamówienia przy użyciu sprzętu spełniającego wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 200 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 250 000 zł; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych (informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenie że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 200 000 zł, f) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 250 000 zł, g) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów, h) oświadczenie, że Wykonawca legitymuje się wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi/usług odpowiadających/cej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi sprzątania) o wartości brutto (łącznej) nie mniejszej niż: 370 000 zł oraz, że usługi te zostały wykonane należycie, i) oświadczenie, że Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje sprzętu spełniającego wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.)- w zakresie wskazanym w pkt .A, C.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki określone w sekcji III ust. III.2) lit. d - Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki określone w sekcji III ust. III.2) lit. a, b i c, - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani dołączyć: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. A ust. a) oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastanie wybrana - Zamawiający nie będzie żądać - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach