Przetargi.pl
Świad. kompleks.usł. sprząt.w zakr.: Zad. I - Świad. kompleks. usł. sprząt. hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zadanie II - Świad. usł. mycia wew. i zew. okien i pow. szklanych na potrzeby U. Miasta Legionowo w bud. Centrum Infor.-Admin. przy ul. Piłsudskiego 41 w L-wie oraz w hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zad. III - Świad. kompleks. usł. maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informac.-Admin. w L-wie, Zadanie IV - Świad. usł. czyszczenia wykładzin na potrzeby U. Miasta L-wo w bud. Centrum Inf.-Adm. i hali Arena L-wo

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 00052483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świad. kompleks.usł. sprząt.w zakr.: Zad. I - Świad. kompleks. usł. sprząt. hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zadanie II - Świad. usł. mycia wew. i zew. okien i pow. szklanych na potrzeby U. Miasta Legionowo w bud. Centrum Infor.-Admin. przy ul. Piłsudskiego 41 w L-wie oraz w hali Arena L-wo przy ul. Chrobrego 50B w L-wie, Zad. III - Świad. kompleks. usł. maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informac.-Admin. w L-wie, Zadanie IV - Świad. usł. czyszczenia wykładzin na potrzeby U. Miasta L-wo w bud. Centrum Inf.-Adm. i hali Arena L-wo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali Arena Legionowo przy ul.B.Chrobrego 50B w Legionowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości obiektu hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. Usługa będzie realizowana przez: 1) Serwis dzienny (jedna osoba): a) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2014 r. oraz od 1.08.2014 r. do 31.12.2014 r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy ) w godzinach 12:00 - 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej z zapleczem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w god. 18:00-20:00; b) w okresie od 1.06 do 31.07 codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 14:00 - 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 18:00-20:00. Sprzątanie sali konferencyjnej z zapleczem 1 raz w tygodniu w terminie ustalonym z Zamawiającym. 2) Serwis nocny: a) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2014 r. oraz od 1.08.2014r. do 31.12.2014 r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy ) w godz. 24:00 do 6:00; b) w okresie od 1.06.2014 r. do 31.07.2014 r. 3 razy w tygodniu w terminie ustalonym z Zamawiającym w godzinach od 24:00 do 6:00. 2. Szczegółowy zakres świadczenia usługi został opisany w załączniku nr 1. 1) mycie trybun - jeden raz w tygodniu, w terminie ustalonym z Zamawiającym; 2) sprzątanie hali odbywać się będzie przy oświetleniu - scena 2; 3) Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków i wywóz nieczystości komunalnych ponosi Zamawiający, za wyjątkiem ust. 13. 3. Zestawienie pow. będącej przedmiotem świadczenia usługi określono w tabeli nr 2 z zał. nr 1. 4. Sprzątanie w trakcie dużych imprez - Zamawiający przewiduje 40 dni imprezowych rocznie. 1) na potrzeby dużych imprez Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na drugą osobę do serwisu dziennego drogą elektroniczną i telefoniczną nie później niż na 5 dni przed imprezą. Zadaniem serwisu jest utrzymywanie w ciągłej czystości holów, klatek schodowych, toalet ogólnodostępnych oraz bieżące uzupełnienie środków higieny i opróżnianie pojemników na śmieci. Podczas imprez pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do utrzymania ciągłego kontaktu z kierownikiem hali; 2) w czasie imprez personel zobowiązany będzie do monitorowania i sprawdzania obszarów sprzątania z częstotliwością co 30 minut. Potwierdzenie stanu czystości danego obszaru będzie odnotowane na tabliczkach raportowych, umieszczonych w dwóch ogólnodostępnych toaletach na parterze, dwóch ogólnodostępnych toaletach na pierwszym piętrze, w holu głównym hali widowiskowo-sportowej Arena, wpisując godzinę kontroli czystości oraz składając własnoręczny podpis zaświadczający o właściwym i należytym stanie czystości. 5. Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wszystkich środków czystości, urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz środków stosowanych w podajnikach wymienianych (papier toaletowy - kolor biały, dostosowany do podajników, worki na śmieci, papier do rąk). Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny oraz realizacji umowy, zażądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego środka do dozowników i pojemników oraz stosowanych środków czyszcząco - dezynfekujących, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości, co do ich zgodności z wymaganiami zamawiającego. Wykonawca dostarczy próbki wszystkich środków czyszczących, a szczególnie środków do usuwania kleju i mycia podłogi drewnianej, które będą przechowywane u Zamawiającego. Każda zmiana środka musi być potwierdzona pisemnie przez Zamawiającego. 6. Zamawiający udostępni pomieszczenia Nr 3 i 8 o łącznej powierzchni 22,30 m2, a Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego eksploatowania pomieszczenia wyłącznie na potrzeby realizacji świadczonej usługi. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i przekazania Zamawiającemu pomieszczenia w dniu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy w stanie niepogorszonym z wyjątkiem zużycia będącego następstwem prawidłowego używania. 7. Hala posiada nawierzchnię sportową drewnianą, nawierzchnię rozkładaną sportową teraflex z tworzywa sztucznego oraz wykładzinę ochronną na nawierzchnię sportową, do których należy stosować odpowiednie środki czystości. Sprzątanie teraflexu sportowego i ochronnego oraz podłogi drewnianej powinno odbywać się zgodnie z instrukcją czyszczenia dla tej nawierzchni. Informacji o środkach zalecanych przez producenta oraz instrukcją czyszczenia nawierzchni sportowych do każdego rodzaju nawierzchni została określona w załączniku nr 17 do SIWZ . Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania środków przeznaczonych do przedmiotowych powierzchni lub ich równoważników (tzn. środków przeznaczonych do tego typu nawierzchni). Wszędzie, gdzie użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tj. Środek przeznaczony do tego typu nawierzchni. 8. Wykonawca zapewni do wykonania przedmiotu zamówienia środki czystości i preparaty ochronne przeznaczone do czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenia mienia Zamawiającego w wyniku zastosowania nieodpowiedniego środka czyszczącego. 9. Wykonawca oświadcza, że użyte środki i materiały posiadają atesty PZH lub charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), są dobrej jakości i nie są szkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającemu czyszczeniu. Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i weryfikacji stosowanych środków. 10. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia okładzin ściennych i podłogowych, powierzchni szklanych i kamiennych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia, w uzasadnionych przypadkach, o zmianę rodzaju używanych środków. 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiektach hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, oraz uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Wyklucza się bowiem możliwość składania roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. 13. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt odbierać opakowania po środkach czyszczących i konserwujących używanych przy realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników w czyste firmowe ubrania z identyfikatorami umieszczonymi w widocznym miejscu. 15. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki w drzwiach, niedrożne umywalki, pisuary i sedesy, poprzez wpis do rejestru, który będzie znajdował się w pomieszczeniu monitoringu. 16. Usługa świadczona będzie zgodnie z przepisami BHP i wykonywać ją będą osoby przeszkolone w tym zakresie. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za kradzież, uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy należących do Zamawiającego w trakcie wykonywania usługi. 18. Wykonawca wyznaczy osobę do utrzymania stałego kontaktu z Zamawiającym. 19. Cena ofertowa zawierać będzie wszystkie koszty związane z realizacją usługi jakie poniesie Zamawiający. 20. Rozliczenie świadczonej usługi następować będzie ryczałtowo na koniec każdego miesiąca. 21. Zamawiający ureguluje należność za wykonaną usługę zgodnie z fakturą Wykonawcy, przelewem na podany w jej treści rachunek bankowy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzony protokół a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco. 23. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu użytkowania Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA LEGIONOWO przy ul. B.Chrobrego 50B w Legionowie. Zadanie II - Świadczenie usługi mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien i powierzchni szklanych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien i powierzchni szklanych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. Zamawiający przewiduje jednokrotne wykonanie usługi w terminie marzec/kwiecień 2014 r. 2. Koszty zużycia energii elek., zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający. 3. Szczegółowy termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. 4. Usługa może być świadczona od piątku od godziny 16:00 do niedzieli. Wykonawca zrealizuje usługę jednorazowo dla każdego obiektu w terminie do 14 dni od daty zlecenia. Zadanie III - Świadczenie kompleksowej usługi maszynowego czyszczenia posadzki garażu podziemnego w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi maszynowego czyszczenia posadzki garażu obejmującej zamiatanie, maszynowe czyszczenie oraz czyszczenie kratek odpływowych w garażu podziemnym w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie. 2. Szacunkowa powierzchnia garażu podziemnego w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego wynosi 1.700 m2 3. Garaż podziemny posiada nawierzchnie z masy żywic poliuretanowych ISPO. 4. Podana powierzchnia ma charakter szacunkowy, służy w celu porównania ofert pod względem cenowym i nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Zamawiający w okresie trwania umowy przewiduje 2 krotne mycie garażu w budynku Centrum Informacyjno- Administracyjnego. 6. Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający. 7. Planowane terminy wykonania usługi: 1) I termin marzec/kwiecień 2014r.; 2) II termin wrzesień/październik 2014 r. 8. Szczegółowy termin realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. 9. Usługa może być świadczona w dniach od piątku (od godziny 18:30) do niedzieli (do godziny 24:00). Zadanie IV - Świadczenie usługi czyszczenia wykładzin na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie oraz w hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi czyszczenia wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego oraz w hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. 2. Szacunkowa powierzchnia czyszczenia wykładzin wynosi: 2.000 m2. 3 Podana powierzchnia ma charakter szacunkowy, służy w celu porównania ofert pod względem cenowym i nie stanowi wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Świadczenie usługi będzie wynikało z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Usługa będzie świadczona sukcesywnie na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. 5. Koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzenia ścieków ponosi Zamawiający. 6. Usługa może być świadczona w dniach od piątku (od godziny 16:00) do niedzieli (do godziny 22:00)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla zadania I:zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie:3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla zadania II, III i IV zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach