Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych - postępowanie nr JGZ.ZP/3410-8/11

Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Aleksandra Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 856 06 14 , fax. 61 851 50 92
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznaniu
    ul. Aleksandra Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 856 06 14, fax. 61 851 50 92
    REGON: 01034470803731
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw płynnych - postępowanie nr JGZ.ZP/3410-8/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sukcesywna dostawa paliw płynnych do: - Jednostki Gospodarczej Zasobu w Poznaniu ul. S. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań oraz podległych jej ośrodków w tym: - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Bieganowo, 62-305 Sokolniki, gmina Kołaczkowo, powiat wrzesiński, - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Ptaszkowo, 64-061 Kamieniec, gmina Grodzisk Wlkp., powiat grodziski, - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Gola, Grodzisko, 63-805 Łęka Mała, gmina Poniec, powiat gostyński, - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Osowa Sień, Przyczyna Górna 1, 67-400 Wschowa, gmina Wschowa, powiat wschowski, w ilości: Benzyna bezołowiowa Pb95 - 12500 l; Olej napędowy - 24000 l; LPG Gaz - 3000 l. 2. Oferowane paliwa muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupienia w mniejszej ilości paliwa bez prawa roszczeń do tego tytułu przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowych. Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart. Do faktury zostanie dołączone zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: - Data transakcji, - Rodzaj i ilość wydanego paliwa, - Nr rejestracyjny pojazdu, - Imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakościowe i profesjonalne wykonywanie dostaw. Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa w sieci stacji na terenie całego kraju, w tym wykonawca musi posiadać co najmniej 1 stację w odległości 25 km, gdzie znajdują się wymienione w pkt 1 jednostki organizacyjne. 7. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny wystawi 12 imiennych kart na osoby wyznaczone przez Zamawiającego, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. 8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 11. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. 12. Zamawiający nie przewiduje: - składania ofert częściowych, - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach