Przetargi.pl
Suchy Las- budowa ulicy Łozowej wraz z infrastrukturą

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Suchy Las- budowa ulicy Łozowej wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Łozowej w m. Suchy Las na odcinku od ulicy Jagodowej do początku ul. Wiśniowej tj. granicy oznaczającej zakończenie Etapu I, zgodnie z dokumentacją (załącznik nr 1 do SIWZ) opracowaną przez: Projektowanie i Nadzór w Budownictwie mgr inż. Jerzy Zając, 60-682 Poznań Os. B. Śmiałego 10 m 53. 2. W części robót budowlano-montażowych zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty drogowe wraz z oznakowaniem (drogi, chodniki, wjazdy), - roboty sanitarne (kanalizacja sanitarna z przyłączami i kanalizacja deszczowa), - próby, rozruchy, odbiory itp., - wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach