Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż kiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż kiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż kiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Miejskie Trasy Turystyczne zintegrowanym produktem turystycznym miast czesko-polskiego pogranicza dla następujących miast - partnerów projektu: dla Kłodzka, Barda, Świdnicy, Kędzierzyna-Koźla, Czeskiej Skalicy oraz Prerova, o parametrach nie gorszych niż podane w Szczegółowym Opisie Wymagań Technicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Kioski multimedialne - 37 szt. Zewnętrzne z daszkiem- 20 szt. Obudowa Wykonana z blachy stalowej grubości 4 mm, obramowanie panelu z blachy gatunku 1.4301 o gr. minimum 1,5 mm, rama nośna mocowana do fundamentu betonowego zapewniającego stabilność urządzenia, panel frontowy i tylny z jednorodnego szkła hartowanego o grubości minimalnej 8 mm montowanego w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych. Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia zapewniony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Tylny panel demontowany po otwarciu kiosku. Obudowa wyposażona w system wentylacji i ogrzewania zapewniający prawidłową pracę podzespołów w warunkach zewnętrznych sterowany termostatem. Konstrukcja paneli zapewniająca możliwość wymiany dolnej tylnej i dolnej przedniej grafiki reklamowej. Na obudowie zastosowanie logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, rodzaj wyświetlacza TN, czas reakcji matrycy 8 msec, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, technologia detekcji dotyku - pojemnościowa PCT, przejrzystość nakładki 90%, twardość powierzchni - 7H w skali Mohsa, rozdzielczość optyczna >4 linie/mm, siła nacisku < 0,1g, kontroler USB Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, płyta główna formatu miniITX, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 195 x 267 x 92 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, umieszczony w sposób umożliwiający łatwą wymianę komputera na inny, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana nad monitorem za szybą wypełniającą panel przedni, czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku za szybą wypełniającą panel przedni, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary Wysokość maksymalna (bez zadaszenia) 240 cm Szerokość maksymalna 70 cm Grubość maksymalna 30 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane z linii kablowej poprowadzonej przez przepust w fundamencie do przyłącza wewnątrz kiosku wyposażonego w: - złącze szynowe, - wyłącznik przelicznikowy - licznik 1-fazowy energii elektrycznej - wyłącznik różnicowoprądowy Kiosk multimedialny wewnętrzny, wolnostojący - 2 szt. Obudowa Składająca się z dwóch paneli osadzonych pionowo na ramie nośnej wykonanej z blachy stalowej grubości 2,5 mm. Rama nośna mocowana do podstawy zapewniająca stabilność urządzenia. Podstawa wykonana z blachy stalowej grubości 10 mm, mocowana na stałe do podłoża. Panel frontowy i tylny z jednorodnej szyby hartowanej o minimalnej grubości 8 mm, montowanej w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia zapewniony poprzez otwierany do przodu przedni panel kiosku, zabezpieczony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Tylny panel demontowany po otwarciu kiosku Obudowa wyposażona w system wentylacji zapewniający prawidłową pracę podzespołów Panel tylny i przedni zapewniający powierzchnie reklamowe o następujących wymiarach: przedni - powierzchnia górna podświetlana diodami LED 390 x 275, powierzchnia dolna podświetlana diodami LED 390 x 900; tylny - powierzchnia górna podświetlana diodami LED 390 x 275, powierzchnia dolna podświetlana diodami LED 390 x 900; konstrukcja paneli zapewniająca możliwość wymiany dolnej tylnej i dolnej przedniej grafiki reklamowej Na obudowie zastosowanie logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, rodzaj wyświetlacza TN, czas reakcji matrycy 8 msec, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, technologia detekcji dotyku - pojemnościowa PCT, przejrzystość nakładki 90%, twardość powierzchni - 7H w skali Mohsa, rozdzielczość optyczna >4 linie/mm, siła nacisku < 0,1g, kontroler USB Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, płyta główna formatu miniITX, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 195 x 267 x 92 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, umieszczony w sposób umożliwiający łatwą wymianę komputera na inny, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana nad monitorem za szybą wypełniającą panel przedni, czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku za szybą wypełniającą panel przedni, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary Wysokość maksymalna 200 cm Szerokość maksymalna 65 cm Grubość maksymalna 25 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane przewodem elektrycznym 3x2,5 mm2 poprowadzonym przez przepust w podstawie. Kiosk multimedialny wewnętrzny mobilny - 5 szt. Obudowa Składająca się z korpusu mocowanego na stałe do podstawy i panelu przedniego zamocowanego na korpusie. Korpus samonośny wykonany z blachy aluminiowej grubości minimum 3 mm Panel przedni wykonany w całości z blachy aluminiowej grubości min. 3mm, samonośny Podstawa wykonana z blachy stalowej grubości 10 mm o wymiarach 450 x 450 mm Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia mocowanych do korpusu, zapewniony przez otwierany od przodu panel kiosku, zabezpieczonmy co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza Obudowa wyposażona w system wentylacji zapewniający prawidłową pracę podzespołów Panel przedni zapewniający powierzchnie reklamowe o następujących wymiarach: powierzchnia górna podświetlana diodami LED 390 x 275, powierzchnia dolna podświetlana diodami LED 390 x 900; konstrukcja paneli zapewniająca możliwość wymiany dolnej tylnej i dolnej przedniej grafiki reklamowej Na obudowie zastosowanie logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, rodzaj wyświetlacza TN, czas reakcji matrycy 8 msec, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, technologia detekcji dotyku - pojemnościowa, przejrzystość nakładki 90%, twardość powierzchni - 7H w skali Mohsa, rozdzielczość optyczna pow4 linie/mm, siła nacisku pon0,1g, kontroler USB Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, płyta główna formatu miniITX, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 195 x 267 x 92 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, umieszczony w sposób umożliwiający łatwą wymianę komputera na inny, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w poszyciu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana nad monitorem w poszyciu panelu przedniego, czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary Wysokość maksymalna 200 cm Szerokość maksymalna 65 cm Grubość maksymalna 15 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane przewodem elektrycznym 3x2,5 mm2 poprowadzonym przez przepust w podstawie. Kiosk multimedialny zewnętrzny wiszący mocowany do ściany - 10 szt. Obudowa Składająca się z panelu osadzonego pionowo na korpusie, korpus mocowany do ściany budynku, wykonany z blachy stalowej gr. min. 3 mm. Panel przedni składający się z obramowania i wypełnienia. Obramowanie panelu wykonane z balchy gatunku 1.4301 grubości minimum 1,5 mm, profilowane. Wzornictwo jednolite z infokioskiem zewnętrznym. Wypełnienie całego panelu frontowego i tylnego z jednorodnej (bez jakichkolwiek otworów) szyby hartowanej minimalnej gr. 8 mm, montowanej w sposób zapewniający brak jakichkolwiek widocznych elementów montażowych. Dostęp serwisowy do wewnętrznych elementów urządzenia zapewniony poprzez otwierany do przodu przedni panel kiosku, zabezpieczony co najmniej dwoma zamkami w systemie jednego klucza. Obudowa wyposażona w system wentylacji zapewniający prawidłową pracę podzespołów w warunkach zewnętrznych sterowany termostatem Infokiosk zabezpieczony przed opadami atmosferycznymi daszkiem wykonanym ze szkła hartowanego minimalnej grubości 8 mm, montowanego do ściany powyżej infokiosku Panel przedni zapewniający powierzchnie reklamowe o następujących wymiarach: powierzchnia górna podświetlana diodami LED 450 x 300 Na obudowie zastosowanie logotypów Citywalk, Unii Europejskiej oraz programu wg wytycznych Zamawiającego zgodnie z zasadami promocji zawartymi w Rozporządzeniu Rady WE nr 1083/2006, Rozporządzeniu Komisji WE nr 1828/2006 oraz w Narodowych Strategicznych Ramach Odniesienia Monitor O rzeczywistym rozmiarze wyświetlanego obrazu 19, rodzaj wyświetlacza TN, czas reakcji matrycy 8 msec, naturalna rozdzielczość pracy 1280/1024 px, 60 Hz Nakładka dotykowa O przekątnej 19, technologia detekcji dotyku - pojemnościowa PCT, przejrzystość nakładki 90%, twardość powierzchni - 7H w skali Mohsa, rozdzielczość optyczna >4 linie/mm, siła nacisku < 0,1g, kontroler USB Komputer - jednostka centralna Procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 604 pkt w teście Passmark CPU Mark karta graficzna zintegrowana z płytą główną obsługującą rozdzielczość 2048/1536 px z wyjściem HDMI + DVI, płyta główna formatu miniITX, dysk twardy o pojemności 160 GB SATA, pamięć RAM 2 GB, karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mbps zintegrowana z płytą główną, układ audio 8-kanałowy do obsługi dźwięku stereo i mikrofonu zintegrowany z płytą główną, dwa wolne sloty PCI na płycie głównej, obsługiwane systemy Windows: 9x, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista (32-bit), współpraca z systemami plików FAT16, FAT32, NTFS, obsługa kontrolerów IDE, EIDE, SCSI, S-ATA, S-ATA II, obsługa dysków twardych DMA 33/66/100/133, ochrona wielu partycji, opcja umożliwiająca uruchomienie komputera tylko z dysku twardego, możliwość zabezpieczenia BIOSu, menu w języku polskim, komputer w specjalnej obudowie o wymiarach nie większych niż 195 x 267 x 92 mm z możliwością montażu płyty głównej w standardzie miniITX, umieszczony w sposób umożliwiający łatwą wymianę komputera na inny, certyfikaty: CE, ISO9001, ISO14001 Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej, kamera zainstalowana w otworze poszycia obudowy nad monitorem czytnik kodów kreskowych bez części ruchomych (skaner zintegrowany w obudowie infokiosku za szybą wypełniającą panel przedni, umożliwiający odczyt kodów następujących formatów: UPC/EAN/JAN, Code 39, Codebar, ITF 2/5, Code 128, Code 11, Code 93, MSI), kąt odczytu minimum 38 stopni, źródło światła dioda laserowa, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, czujnik ruchu, moduł bluetooth Oprogramowanie systemowe infokiosku system operacyjny GNU Linux Zasilanie 230 V, 50 Hz, pobór mocy max 350W Wymiary Wysokość maksymalna (bez zadaszenia) 135 cm Szerokość maksymalna 70 cm Grubość maksymalna 30 cm Przyłącze elektryczne Urządzenie zasilane z linii kablowej podłączonej przez przepust w ścianie do przyłącza wewnątrz kiosku, wyposażonego w: Złącze szynowe, Wyłącznik przedlicznikowy, Licznik 1-fazowy energii elektrycznej Wyłącznik różnicowoprądowy Montaż - 37 szt. Oprogramowanie infomatów Współpracujące z oprogramowaniem centralnego serwera zarządzającego i posiadające następujące cechy: sterowanie klawiaturą ekranową, automatyczny powrót do strony startowej po określonym definiowalnym czasie posiadające aplikację do wysyłania poczty e-mail umożliwiające przeglądanie stron internetowych zawierających obiekty Flash i Java ochrona poprzez konfigurowalny zdalnie system haseł ograniczający dostęp do ustawień i konfiguracji obsługa w języku polskim i czeskim możliwość rejestrowania aktywności użytkowników możliwość wysyłania wiadomości tekstowych SMS i MMS automatyczne sprawdzenie przez system czy dany użytkownik odebrał lub odrzucił komunikat wysłany po bluetooth zdalne sterowanie infomatem, w tym m.in.: - zdalna aktualizacja strony startowej i innych zasobów infomatu - możliwość zdefiniowania czy kiosk udostępnia Internet czy nie - możliwość konfigurowania połączeń z centralnym systemem zarządzania - możliwość definiowania zakresów adresów internetowych, do których użytkownik ma dostęp (filtrowanie aktywne i pasywne - adresowanie domenowe i IP) - możliwość definiowania aplikacji wykonywalnych, które użytkownik może uruchomić po wybraniu odpowiedniego przycisku menu a po jej zakończeniu automatyczny powrót do strony startowej - możliwość konfiguracji opcji wygaszacza ekranu - możliwość wyboru i definiowania strony startowej, listy dostępnych funkcji i przycisków powrotu do strony głównej - możliwość definiowania rozdzielczości ekranu przy starcie systemu - możliwość zewnętrznego monitorowania systemu z funkcją kontroli zajętości pamięci komputera - możliwość automatycznego włączania i wyłączania komputera o określonej godzinie Serwer - 1 szt. - Obudowa typu tower z możliwością instalacji w obudowie typu rack - Dwa procesory czterordzeniowe w architekturze x86 o częstotliwości min. 2,26 GHz - Płyta główna dedykowana posiadająca minimum 18 gniazd pamięci RAM, karty rozszerzeń (min. 7 slotów PCIe Gen2 x8, w tym możliwość automatycznej pracy min 2 slotów z podwójną wydajnością, możliwość obsadzania w min 2 slotach kart PCIe x16), minimum 10 portów USB (min. 3 z przodu, min. 4 z tyłu, min. 3 wewn.), port VGA z przodu, port VGA z tyłu, 2 porty RS-232, w tym jeden dostępny zarówno dla systemu operacyjnego jak i kontrolera zdlanego zarządzania, możliwość użycia modułu szyfrowania TPM - Pamięć RAM nie mniej niż 4 GB RAM DDR3-1333 z korekcją błędów Advanced ECC - możliwość rozbudowy do minimum 144 GB, funkcje scrubbing i SDDC, opcja aktywnej rezerwy i zapisu lustrzanego pamięci - HDD - 3 szt. Dysków twardych typu SAS hot-plug, nie mniejszych niż 146 GB 15 krpms 3,5 każdy, możliwość jednoczesnej instalacji dysków SATA i SAS, kontrolery dysków typu SAS minimum 8 portów z obsługą RAID 0,1,10,5,50,6,60 z pamięcią cache 512 MB i podtrzymaniem bateryjnym, osobny kontroler SAS do obsługi napędu taśmowego, 2-kanałowy kontroler typu SATA - Napęd DVD-RW SATA wewnętrzny, moduł szyfrowania TPM - Moduł diagnostyczny wbudowany informujący o awarii podstawowych komponentów serwera - Karta graficzna zintegrowana w jednym module z kontrolerem zdalnego zarządzania i pamięcią 32MB na płycie głównej, rozdzielczość min. 1600 x 1200 - Karty sieciowe 2 szt. na płycie głównej typu Ethernet 10/100/1000 (akceleracja TCP/IP), funkcje PXE-boot i iSCSI-boot, 1 karta Ethernet 10/100 wyłącznie dla komunikacji z kontrolerem zdalnego zarządzania - Zasilanie i chłodzenie - dwa redundantne zasilacze zgodne ze standrtem EPA o efektywności min. 89% typu hot-plug o maksymalnym poborze mocy 800W na 1 zasilacz, współczynnik wydajności względem zużywanej energii SPEC/W nie mniej niż 0,25 (wydajność SPEC w odniesieniu do maksymalnego poboru mocy serwera), redundantne wentylatory typu hot-plug - Oprogramowanie zarządzające i diagnostyczne umożliwiające konfigurację kontrolera RAID, instalację systemów operacyjnych, zdalne zarządzanie, diagnostykę i przewidywanie awarii w oparciu o informacje dostarczane w ramach zintegrowanego w serwerze systemu umożliwiającego monitoring systemu i środowiska (temperatura, dyski, zasilacze) - Zintegrowany z płytą główną kontroler zdalnego zarządzania zgodny ze standardem IPMI 2.0 umożliwiający zdalny restart serwera, pełne zarządzanie włącznie z przejęciem zdalnym konsoli tekstowej (możliwość rozszerzenia o konsolę graficzną i zdalnego podłączenia napędów) Dedykowana karta LAN 10/100 Mbs do komunikacji wyłącznie z kontrolerem zdalnego zarządzania z możliwością przeniesienia tej komunikacji na inna kartę sieciową współdzieloną z systemem operacyjnym serwera Umieszczona z przodu chowana karta identyfikacyjna serwera zawierająca nazwę serwera, numer handlowy, numer seryjny, adresy kart sieciowych - Standardowa klawiatura i mysz - System Operacyjny Windows Server Std 2008 32bit x64 lub równoważny Wymagana kompatybilność z systemami: Windows 2008, SUSE LINUX, SLES-10 x86, Red Hat Linux RHEL5 x86 - Certyfikat producenta ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu produktów, ISO 14001 - Karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, licencje oprogramowania i nośniki ze sterownikami - Gwarancja 3 lata z gwarantowanym czasem naprawy w ciągu 24h od zgłoszenia, okno zgłoszeń 24/7 - wymagane oświadczenie producenta serwera Oprogramowanie serwera Dostarczone oprogramowanie dla centralnego serwera musi posiadać pełną dokumentację, nośnik i pliki instalacyjne oraz licencję pozwalającą na zarządzanie do 100 infomatów Zarządzanie infomatami odbywać się będzie bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach administratorów, tylko z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej Na serwerze centralnym będzie pracować oprogramowanie zarządzające, służące do definiowania treści strony startowej i podstron dla infomatów: - definicja treści stron będzie się składać z opisu linków oraz odpowiadających im adresów internetowych - linki będą miały określony poziom administracji - centralne będą wprowadzane przez administratora centralnego, grupowe i lokalne będą wprowadzane przez odpowiednich administratorów grupowych i lokalnych - administratorzy będą mogli zdalnie obsługiwać swoje linki poprzez interfejs użytkownika Każdy infomat połączy się z serwerem centralnym i ściągnie przeznaczony dla niego wygaszacz ekranu, stronę startową i podstrony zawierające odpowiednie dla lokalizacji infomatu linki grupowe i lokalne oraz zaktualizuje zawartość własnego katalogu stron off-line i oprogramowanie infomatu Każdy infomat przynajmniej raz na dobę będzie raportował aplikacji zarządzającej na serwerze centralnym swój bieżący stan działania oraz aktywności użytkowników Oprogramowanie zarządzające na serwerze będzie dawać możliwość: - definiowania węzłów infrastruktury informatycznej (dla każdego węzła logicznego możliwość określenia poziomu infrastruktury: Centralny, Grupowy, Lokalny, Infomat; dla każdego węzła możliwość przypisania administratora do obsługi danego węzła i wszystkich węzłów podpiętych do niego; dla każdego węzła możliwość określenia węzła nadrzędnego) - definiowania administratorów - zarządzania ustawieniami aplikacji infomatu - rejestracji raportów otrzymywanych z infomatów - wyświetlania statystyk - powiadamiania administratorów o nieprawidłowości pracy infokiosku - definiowania menu strony startowej i podstroi na poszczególnych infomatach lub ich grupach - definiowania adresów niedostępnych - definiowania reklam i banerów informacyjnych System kart bezpłatnego dostępu do Internetu KBDDI Administracja i zarządzanie systemem odbywać się ma za pomocą interfejsu WWW z dowolnej przeglądarki internetowej. System działać będzie w sposób następujący: - zarejestrowanie klienta w systemie - przydzielenie karty do zarejestrowanej osoby - przydzielenie limitu czasu do wykorzystania oraz określenie terminu ważności karty Karty z kodem kreskowym dla infomatów - 10 000 szt. Wymiary 86 x 54 x 0,86 mm, zaokrąglone narożniki Dwustronnie zadrukowana metodą offset według projektu Zamawiającego, podkład karty biały, wykonana z laminatu Na rewersie umieszczony pasek magnetyczny z możliwością zapisu danych w trybie HiCo, nad paskiem nadrukowany unikalny kod karty w systemie EAN-13 Serwis Internetowy system przyjmowania sprzętu do serwisu - RMA (Return to Manufacturer Assigment), w momencie składania oferty należy udostępnić testowy login oraz hasło dostępu dla testowego użytkownika systemu RMA Certyfikaty oraz dokumenty Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu Certyfikat ISO 9001 dla wykonawcy oraz firmy serwisującej Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu Certyfikat ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla wykonawcy i firmy serwisującej Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta Deklaracja zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE Dostawa, instalacja, montaż, szkolenie Montaż kiosków we wszystkich miastach wg harmonogramu określonego w umowie Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów, szkolenie prowadzone będzie w języku czeskim i polskim Instrukcja obsługi dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim oraz czeskim Możliwość dokonywania zmian konfiguracji przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi odrębne szkolenia dedykowane dla administratorów z oprogramowania dla infokiosków oraz dla serwera Minimalny, sumaryczny wymiar godzinowy szkoleń to 3 razy po 1,5 godziny Wsparcie 12-miesięczne - w ramach wsparcia kwartalna aktualizacja oprogramowania. Aktualizacje będą zawierać zmiany i rozszerzenia zgłaszane przez administratora Gwarancja i dostawa Minimum 24 miesiące, naprawa w ciągu 72 godzin od zgłoszenia awarii poprzez serwis producenta Zainstalowane i skonfigurowan oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco-sterujące Instalacja urządzenia Szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów Instrukcja dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii Instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania Możliwość dokonywania zmian w konfiguracji przez Zamawiającego Dodatkowe wymagania Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania każdego z Wykonawców do dostarczenia pozostałych urządzeń będących przedmiotem oferty, w celu wykonania stosownych testów. Przedmiotem testów będzie kompletny infokiosk, identyczny z zaoferowanym w ofercie przetargowej. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy Do oferty należy dołączyć rysunki techniczne infokiosków wraz z wymiarami i wizualizacjami graficznymi Do oferty należy dołączyć próbkę oprogramowania infomatów na nośniku CD oraz udostępnić testową wersję oprogramowania serwera zarządzającego infomatami - w ofercie należy podać adres IP testowego serwera, login oraz hasło dostępu Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: B.1. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP Ponadto: 2. Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, co najmniej 3 dostawy zrealizowane w trybie zamówień publicznych, o wartości minimum 200 tys. brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usługom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy kiosków internetowych o określonej wyżej wartości zrealizowane we wskazanym terminie. Powyższe udokumentowane musi być protokołami odbioru i/lub referencjami 3. Informacja na temat osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów poświadczających wymagania kwalifikacyjne osób wykonujących zamówienie. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wymagania kwalifikacyjne: - kierownika robót posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno- pomiarowych, - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno- pomiarowych, 4. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość co najmniej 500 000,00 zł 5. środków finansowych albo zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł B.2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Dla potwierdzenia warunku B.1., 1.1 Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2 - 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b). aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, 2). Dla potwierdzenia warunku B.1.,1.2. a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. b) wykaz, co najmniej 3 zamówień zrealizowanych w trybie zamówień publicznych, o wartości min. 200 tys. brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem usługom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy kiosków internetowych o określonej wyżej wartości zrealizowane we wskazanym terminie - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie - protokoły odbioru, referencje c) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty poświadczające wymagania kwalifikacyjne. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wymagania kwalifikacyjne: - kierownika robót posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno- pomiarowych (świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV), oraz dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność do tej izby i posiadaniem wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie prac montażowych i kontrolno-pomiarowych (świadectwo kwalifikacyjne do 1 kV), 3). Dla potwierdzenia warunku B.1.,1.3. a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. b) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie są mniejsze niż 500 000, 00 zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). Dla potwierdzenia warunku B.1., 1.4. a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. 5). W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ (zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą jako załącznika: a) Jednego z kiosków zewnętrznych opisanego w pkt. A Szczegółowego Opisu Wymagań Technicznych (załącznik 1 do SIWZ) Załącznik zostanie zwrócony oferentowi niezwłocznie po zweryfikowaniu jego zgodności z opisem technicznym SIWZ na koszt oferenta. Za dostarczoną próbkę - załącznik, podczas badania odpowiada Zamawiający. b) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - deklaracja zgodności Oferowany sprzęt musi spełniać normę CE. Wykonawca musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą bezpieczeństwa CE - należy przez to rozumieć certyfikat wydany przez upoważnioną instytucję certyfikującą lub oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 roku Nr 204 poz. 2087) c) Certyfikatu ISO 9001 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), d) Certyfikatu ISO 9001 dla wykonawcy oraz firmy serwisującej lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy oraz firmy serwisującej z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), e) Certyfikatu ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), f) Certyfikatu ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla wykonawcy oraz firmy serwisującej, lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań dla wykonawcy oraz firmy serwisującej z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu wystawioną przez jednostkę akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji), g) Dokumentu potwierdzającego, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta, 2. Pozostałe dokumenty: 1).Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, Cenę Oferty, Szczegółowy Opis Wymagań Technicznych (załączniki nr 1,2 i 3 do SIWZ). 2). Zaakceptowany projekt umowy 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tj. : Zamiast dokumentów wymienionych w B.3. 1.1.): I. a.), b.) i d.) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; II. c.) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP. Dokumenty, o których mowa w pkt. I A i C oraz II, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. I B, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I i II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: estetyka
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach