Przetargi.pl
Wykonanie w ramach zadania Rewitalizacja bloku koszarowego przy ulicy Szkolnej w Głogowie ratowniczych badań archeologiczno - architektonicznych .

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w ramach zadania Rewitalizacja bloku koszarowego przy ulicy Szkolnej w Głogowie ratowniczych badań archeologiczno - architektonicznych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt badań oraz kalkulacja ofertowa kosztów badań archeologiczno - architektonicznych i przedmiar wykonania zabezpieczenia wykopu przed osunięciem i zapadnięciem od strony ulicy Szkolnej i ogrodzenia terenu objętego badaniami- załączniki do niniejszej specyfikacji. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Badania archeologiczno - architektoniczne winny być prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. Dziennik Ustaw Nr 150 poz.1579. 2. Zamawiający wymaga aby pozyskane w trakcie badań archeologicznych zabytki przekazane były do Muzeum Archeologiczno - Historycznego w Głogowie z siedzibą przy ulicy Brama Brzostowska 1, 67 - 200 Głogów 3. Zabytki metalowe powinny być poddane konserwacji w Pracowni Konserwacji Zabytków udzielającej 10 letniej gwarancji na wykonaną konserwację. 4. Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001r. ( Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 z późn. zmianami). 5. Wymagane jest dokonanie wizji lokalnej na terenie gdzie będą realizowane roboty przy udziale inspektora nadzoru Zamawiającego. Protokół z wizji podpisany przez strony winien być dołączony do oferty. 6. Podczas realizacji badań należy zachować szczególną ostrożność ze względu na możliwość wystąpienia na terenie objętym badaniami niewybuchów. Zamawiający pokryje koszt zabezpieczenia odnalezionych niewybuchów. 7. Do wyliczeń należy przyjąć odwóz ziemi z wykopu na wysypisko w Biechowie wraz z kosztami jej składowania. 8. Badania archeologiczne do miesiąca listopada 2009r. należy prowadzić bez naruszenia istniejącego na terenie objętym badaniami drzewostanu. Zgodnie z posiadaną decyzją po 31.10 2009r. Zamawiający we własnym zakresie dokona wycinki drzewostanu i krzewów kolidujących z badaniami. 9. Na wykonawcy ciąży obowiązek powiadamiania Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu badań, odbiorach częściowych i końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451124504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.600,00zł. słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu roboty : badania archeologiczno - architektonicznego o wartości brutto nie mniejszej niż100.000,00 zł . 4) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia + zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych oraz posiadającymi aktualne o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC, 7) Udzielą 10 - letniej gwarancji na wykonaną konserwację ewentualnych zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych. 8) Dołączą do oferty zapewnienie Muzeum Archeologiczno - Historycznego w Głogowie o odbiorze ewentualnych zabytków pozyskanych w trakcie prowadzonych badań archeologicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Protokółu z wizji na obiekcie objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru Zamawiającego. 3. opracowaną kalkulację ofertową kosztów badań archeologiczno - architektonicznych i kosztorys ofertowy wynikający z przedmiaru wykonania zabezpieczenia wykopu przed osunięciem i zapadnięciem od strony ulicy Szkolnej i ogrodzenia z któreych wynika cena wykonania zamówienia. 4. Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga ! Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 5. Dowodu wniesienia wadium. 6. Zapewnienie Muzeum Archeologiczno - Historycznego w Głogowie o odbiorze ewentualnych zabytków pozyskanych w trakcie prowadzonych badań archeologicznych. 7. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 8. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 9. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 10. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 11. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 13. Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 14. Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 15. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 16. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 17.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach