Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy i terenów zewnętrznych wokół Ratusza przy Al. KEN 61. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia: w odniesieniu do Ratusza Urzędu Dzielnicy Ursynów przy al. KEN 61, w szczególności: - kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowej, holu, korytarzy, wind, powierzchni otwartych wewnątrz budynku, klatek schodowych oraz ciągów pomieszczeń biurowych wraz ze wszystkimi salami konferencyjnymi znajdującymi się w obiekcie przy al. KEN 61, sprzątanie sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych, utrzymanie w czystości garażu podziemnego, mycie okien oraz powierzchni (szklana elewacja, płyty granitowe, elewacja zewnętrzna) na dużej wysokości; - dostarczanie i rozmieszczanie środków czystości i higieny; - bieżące utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych wokół obiektu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów przy ul. KEN 61. w odniesieniu do obiektu - Dereniowa 52/54 oraz Warchałowskiego 8, w szczególności: - bieżące utrzymywanie obiektów w porządku i czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w tym: 1.1. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą m.in. na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 złotych brutto, zrealizowaną przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą polegającą na sprzątaniu (j.w.), która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli całkowita wartość brutto niniejszej usługi (zamówienia) odpowiada co najmniej kwocie żądanej w pkt 1.1 Ogłoszenia przez Zamawiającego, a dokument, o którym mowa w pkt 2.3. Ogłoszenia (np. referencje) potwierdzi należytą realizację za okres faktycznie wykonanych prac. 1.2. Wykonawca musi dysponować co najmniej 10 osobami pełniącymi funkcję personelu sprzątającego oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac na wysokościach LUB w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje samodzielnie powyżej wskazanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a będzie polegać na zdolnościach w tym zakresie innych podmiotów - w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niniejszych osób. 1.3. Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej w zakresie sprzątania wnętrz i na zewnątrz budynków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. Oświadczenie to winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1 i 1.1. Ogłoszenia. Wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.4. Wykazu osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1 i 1.2. Ogłoszenia. Wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.4. a) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.4. Ogłoszenia, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.5. Dokumentów stwierdzających, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w zakresie prac na wysokościach, posiada wymagane uprawnienia - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 1 i .1.2.Ogłoszenia. 2.6. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt. 1 i 1.3. Ogłoszenia. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 2.2. zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokument wymieniony w pkt 2.6. Ogłoszenia winien przedłożyć osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.4. Dokumenty wymienione w pkt 2.3., 2.4., 2.5. Ogłoszenia oraz 2.4 a) Ogłoszenia - jeżeli dotyczy, winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10