Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Partyzantów 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 775 28 40 , fax. 22 775 21 01
- Data zamieszczenia: 2014-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Partyzantów 7 7
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 775 28 40, fax. 22 775 21 01
REGON: 01727101300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz. administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich. 1. Szczegółowy zakres prac: I. Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością: Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z małą architekturą, a w szczególności: 1) Natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynku, 2) Niewłaściwym wykonaniu usług konserwacyjnych oraz podejmowanie doraźnych środków dla ochrony lokatorów przed niebezpieczeństwami zagrażającymi życiu mieniu, 3) Sposobie wykonywania obowiązków przez przedsiębiorstwa świadczące usługi, jak: wywóz nieczystości, Zakład Energetyczny, przeglądy kominiarskie i gazowe oraz wykonujące doraźne prace na terenie osiedli, 4) Nieprzestrzeganie przez mieszkańców przepisów porządkowych, 5) Powiadamianie o samowolnym zajęciu kwater czasowo wolnych, 6) Dopilnowanie zamykania włazów dachowych, wejść na strych. II. Obowiązki w zakresie sanitarno - porządkowym: 1) Codzienne (tzn. w dni robocze 5 - dniowego tygodnia pracy - na podstawie Kodeksu pracy): a) sprzątanie, zamiatanie klatek schodowych i korytarzy, usuwanie zanieczyszczeń z chodników, koszy na śmieci; b) składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci; 2) Okresowo: 1. przestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Niedopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów ; 2. sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnic, schodów, podestów, wiatrołapów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; 3. utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; 4. mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 5. sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 6. mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 7. sprzątanie i mycie w pomieszczeniach toalet wspólnych; 8. usuwanie skutków żywiołów, tj usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; 9. deratyzacja ( 2 x rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowi; 10. mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy - w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; 11. oczyszczanie ze śmieci oraz sopli daszków nad wejściami do klatek schodowych - na bieżąco; 3) Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: 1. oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu - usuwanie śniegu na bieżąco; 2. wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem oraz stała kontrola ich wywozu; 3. wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego oraz usuwanie zdezaktualizowanych ogłoszeń; 4) dostarczanie lokatorom informacji o charakterze ogólnym, w tym o zmianie opłat, informacji o wynikach rozliczeń mediów, faktur dla najemców lokali użytkowych, innych pism oraz niezwłoczne przekazywanie potwierdzeń odbioru w/w dokumentów Zleceniodawcy. 1. natychmiastowe zgłaszanie do działu administracji zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach. 2. Wyżej wymienione czynności Wykonawca wykonuje własnym staraniem i na własny koszt. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych przyległych do obsługiwanych nieruchomości: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy usług sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych oraz utrzymania terenów utwardzonych i zielonych znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Mazowiecki zarządzanym przez Zamawiającego. 2. Wykaz budynków do sprzątania i terenów utwardzonych i zielonych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres prac: a) grabienie trawników i skupisk krzewów, w okresie wiosennym i letnim w miarę potrzeb, w okresie jesiennym w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b) pielenie ręczne chwastów na bieżąco; c) koszenie i grabienie trawy w miarę potrzeb; d) oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników - w miarę potrzeb; e) wysiew trawy w miejscach jej ubytków - w miarę potrzeb; f) strzyżenie, formowanie, uzupełnianie żywopłotów w miarę potrzeb; IV Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień - luty; 1. utrzymanie porządku na terenach zielonych a) sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń - w miarę potrzeb; V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz: 1. wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego, przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2. Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszów, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4. Natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administratora w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 5. Stały kontakt z administratorem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10