Przetargi.pl
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.

Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Partyzantów 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 775 28 40 , fax. 22 775 21 01
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Partyzantów 7 7
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 775 28 40, fax. 22 775 21 01
    REGON: 01727101300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkndm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Społka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątane powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz. administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich. 2.Szczegółowy zakres prac: I.Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością: Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z małą architekturą, a w szczególności: 1)Natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynku, 2)Niewłaściwym wykonaniu usług konserwacyjnych oraz podejmowanie doraźnych środków dla ochrony lokatorów przed niebezpieczeństwami zagrażającymi życiu mieniu, 3)Sposobie wykonywania obowiązków przez przedsiębiorstwa świadczące usługi, jak: wywóz nieczystości, Zakład Energetyczny, przeglądy kominiarskie i gazowe oraz wykonujące doraźne prace na terenie osiedli, 4)Nieprzestrzeganie przez mieszkańców przepisów porządkowych, 5)Powiadamianie o samowolnym zajęciu kwater czasowo wolnych, 6)Dopilnowanie zamykania włazów dachowych, wejść na strych. II.Obowiązki w zakresie sanitarno - porządkowym: 1)Codzienne (tzn. w dni robocze 5 - dniowego tygodnia pracy - na podstawie Kodeksu pracy): a)sprzątanie, zamiatanie klatek schodowych i korytarzy, usuwanie zanieczyszczeń z chodników, koszy na śmieci; b)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci; 2)Okresowo: 1.przestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Niedopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów 2.sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnic, schodów, podestów, wiatrołapów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; 3.utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; 4.mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 5.sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 6.mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 7.sprzątanie i mycie w pomieszczeniach toalet wspólnych; 8.usuwanie skutków żywiołów, tj usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; 9.deratyzacja ( 2 x rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowi; 10.mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy - w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; 11.oczyszczanie ze śmieci oraz sopli daszków nad wejściami do klatek schodowych - na bieżąco; 3)Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: 1.oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu - usuwanie śniegu na bieżąco; 2.wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem oraz stała kontrola ich wywozu; 3.wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego oraz usuwanie zdezaktualizowanych ogłoszeń; 4.dostarczanie lokatorom informacji o charakterze ogólnym, w tym o zmianie opłat, informacji o wynikach rozliczeń mediów, faktur dla najemców lokali użytkowych, innych pism oraz niezwłoczne przekazywanie potwierdzeń odbioru w/w dokumentów Zleceniodawcy. 1.natychmiastowe zgłaszanie do działu administracji zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach. 2.Wyżej wymienione czynności Wykonawca wykonuje własnym staraniem i na własny koszt. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych przyległych do obsługiwanych nieruchomości: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy usług sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych oraz utrzymania terenów utwardzonych i zielonych znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Mazowiecki zarządzanym przez Zamawiającego. 2.Wykaz budynków do sprzątania i terenów utwardzonych i zielonych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres prac: a)grabienie trawników i skupisk krzewów, w okresie wiosennym i letnim w miarę potrzeb, w okresie jesiennym w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b)pielenie ręczne chwastów na bieżąco; c)koszenie i grabienie trawy w miarę potrzeb; d)oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników - w miarę potrzeb; e)wysiew trawy w miejscach jej ubytków - w miarę potrzeb; f)strzyżenie, formowanie, uzupełnianie żywopłotów w miarę potrzeb; IVObowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień - luty; 1.utrzymanie porządku na terenach zielonych a)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń - w miarę potrzeb; V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz: 1.wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego, przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3.Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszów, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4.Natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administratora w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 5.Stały kontakt z administratorem. VI.Informacje uzupełniające 1)zamawiający, w miarę posiadanych możliwości, udostępni wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości; 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do: -rezygnacji z części usług w przypadku zmiany ilości budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; -rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu usług na bazie tych samych wszystkich warunków, którymi objęte są usługi określone w umowie podstawowej; -zmiany zestawienia budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; 3)Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: -używania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci oraz wszelkich innych niezbędnych środków w celu kompleksowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, -używania własnych narzędzi, sprzętu i urządzeń służących do utrzymania porządku wewnątrz budynków i na terenach przyległych; -Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp, p-poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2.Wadium należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 37 8011 0008 0000 0098 2856 0004 3.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu). 4.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływałem składania ofert. 5.Wadium Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach