Przetargi.pl
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków oraz przyległych terenów zewnętrznych utwardzonych i zieleni - z podziałem na 6 części.

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5652400 , fax. 22 56 52 513
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Olszewska 14/20 14/20
    00-792 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5652400, fax. 22 56 52 513
    REGON: 01126394600805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków oraz przyległych terenów zewnętrznych utwardzonych i zieleni - z podziałem na 6 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 6 części, opisanych w części XVIII SIWZ. Szczegółowy zakres prac porządkowych dla części 1do 5: I.POWIERZCHNIE WEWNĘTRZNE BUDYNKÓW a.Zakres obowiązków dotyczących utrzymania czystości Sprzątający winien rozpocząć prace nie później niż o godz. 6°° 1.Codzienne zamiatanie i sprzątanie klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych, zsypów. 2.Mycie klatek schodowych, kabin dźwigowych (ściany i podłogi), parapetów, drzwi, lamperii, podestów, w.c. ogólnych, nie rzadziej jak raz na miesiąc, w razie zaistniałej i doraźnej konieczności częściej. 3.Mycie korytarzy wejściowych - l raz w tygodniu, 2 razy w tygodniu w okresie jesienno - zimowym 4.Zabrania się pastowania pastą podłogową schodów, podestów korytarzy kamionkowych oraz wykładziny PCV. 5.Usuwanie wszelkich przedmiotów tarasujących przejście - na bieżąco. 6.Mycie okien na klatkach schodowych, pralniach, suszarniach, kabinach dźwigowych oraz okienek piwnicznych nie mniej jak 3 razy w roku w okresach wiosennym i jesiennym. 7.Wykonanie czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją zsypów. 8.Czyszczenie i usuwanie pajęczyn z lamp - wg potrzeb. b.Piwnice i strychy. 1.Utrzymanie w stanie porządku i czystości korytarzy piwnicznych ogólnodostępnych schodów, pomieszczeń technicznych ( węzły, hydrofornie, rozdzielnie c.o. i.t.p. ) pralnie, suszarnie, i inne pomieszczenia ogólne. 2.Utrzymanie porządku pomieszczeń strychów. 3.Zamiatanie strychów, usuwanie pajęczyn - raz w miesiącu. 4.Czyszczenie dokładnie pomieszczeń ogólnodostępnych - wg potrzeb. 5.Usuwanie zabrudzeń i kurzu z powierzchni szklanych, parapetów okiennych , drzwi wejściowych - raz w miesiącu. 6.Usuwanie zabrudzeń i pajęczyn z lamp raz na trzy miesiące. 7.Zamiatanie pomieszczeń technicznych - raz w miesiącu. 8.Usuwanie przedmiotów zbędnych i tarasujących przejście - wg potrzeb na strychach, w piwnicach i na klatkach schodowych. c.Garaże podziemne 1.Usuwanie zbędnych rzeczy, utrzymanie porządku pomieszczeń 2.Czyszczenie dokładnie pomieszczeń na bieżąco 3.Usuwanie zabrudzeń i pajęczyn, mycie lamp, drzwi i okien raz na trzy miesiące 4.Usuwanie przedmiotów zbędnych i tarasujących przejście - wg potrzeb 5.Zgłaszanie awarii bram i innych urządzeń d.Zakres obowiązków dotyczących administrowania 1.Niezwłoczne powiadamianie administratora o przypadkach nie wywiązania się z obowiązków przez firmy wywożące śmieci oraz zgłaszania uszkodzeń pojemników. 2.Niezwłoczne powiadamianie administratora o dostrzeżonych usterkach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców oraz podejmowania doraźnych środków przed ewentualnymi skutkami niebezpiecznymi dla życia lub mienia lokatorów. 3.Awarię dźwigów osobowych zgłaszać do administracji. 4.Przechowywanie w sposób uporządkowany (na tablicy) kluczy od pomieszczeń wspólnego użytku oraz pomieszczeń pralni suszarni. 5.W razie samowolnego (bez stosownego upoważnienia wydanego przez administrację) zajęcia lokali, piwnic i innych pomieszczeń w budynku natychmiast powiadomić administratora. 6.usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku plakatów, afiszy i rysunków umieszczonych bez zgody administracji. 7.Zabezpieczenie dojścia do hydrantów, hydroforni, maszynowni, strychów, włazów, hydrowęzłów wlotów gazu, udostępniając wejście do tych pomieszczeń tylko osobom upoważnionym przez administrację. 8.Za powstałe zaniedbania z powodu, których nastąpił wypadek lub inne szkody, osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność materialną i karną. 9.Dekorowanie budynku flagami w dniach świąt i uroczystości państwowych. 10.W razie pożaru należy zawiadomić lokatorów i administrację, wezwać straż pożarną, przystąpić do gaszenia ognia. II.TERENY UTWARDZONE 1.Uprzątanie śniegu (błota śnieżnego) z chodników i ciągów pieszo-jezdnych, pryzmowanie śniegu (błota śnieżnego) na chodnikach przy krawężnikach i na poboczach jezdni lub ulic nie posiadających chodników. 2.Nie należy pryzmować śniegu i błota śnieżnego na skrzyżowaniach, na przejściach dla pieszych , na wjazdach do bram i garaży, na środku chodników. W przypadku obfitych opadów wywóz śniegu z tych miejsc. 3.Pryzmy śniegu winny być układane w ten sposób, aby zagwarantowały łatwy załadunek na samochody. 4.Podczas uprzątania śniegu szczególną uwagą należy zwrócić na odkrywanie studzienek ściekowych na jezdniach i oczyszczać dokładnie ich otoczenie w kwadracie 2x2, tak aby w przypadku odwilży stopniały śnieg mógł swobodnie spływać. 5.Usuwanie nagromadzonego śniegu i powstałych sopli z dachów na bieżąco, tak aby nie występowało zagrożenie bezpieczeństwa osób. Do czasu usunięcia śniegu i sopli należy zabezpieczyć teren przed budynkiem - wygrodzenie strefy zagrożenia za pomocą taśm ostrzegawczych. 6.Usuwanie śniegu winno być rozpoczęte najpóźniej, 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończone w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów. 7.Zabezpieczenie ciągów pieszych (chodniki, dojścia do budynków ) przed skutkami gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem. 8.Zabezpieczenie i stałe uzupełnianie piasku w skrzyniach na okres zimowy. 9.Zabrania się stosowania soli i innych środków chemicznych do posypywania chodników i jezdni oraz terenów w obrębie posesji i osiedli mieszkaniowych. 10.Utrzymanie porządku na terenach utwardzonych i zielonych przylegających do budynków ( chodniki, zieleńce, jezdnie osiedlowe i inne.) 11.Codzienne sprzątanie altan śmietnikowych oraz przygotowanie pojemników na śmieci do wywozu polegające na dopełnianiu ich o nieczystości zalegające altanę. 12.Usuwanie zabrudzeń z ławek - wg potrzeb. 13.Czyszczenie i utrzymanie w należytym porządku wpustów podwórzowych i ulicznych oraz rewizji na rurach deszczowych - wg potrzeb. 14.Raz w roku na wiosnę wymiana piasku w piaskownicach (piasek atestowany). 15.Czyszczenie daszków nad wejściami i stacjami trafo z nieczystości i liści - wg potrzeb. III.UTRZYMANIE ZIELENI Zakres obowiązków dotyczących pielęgnacji zieleni: w okresie 3-mięcy miesięcy w roku tj. od 1 września do 30 listopada. 1.Grabienie trawników - wygrabianie liści, śmieci, skoszonej trawy i innych nieczystości wraz z wywozem raz na dwa tygodnie. 2.Przykrywanie i odkrywanie róż i kwietników bylinowych wg potrzeb. 3.Odcinanie kwietników, różanek i trawników od brzegu chodnika wg potrzeb 4.Wykonywanie tzw. misek wokół krzewów i młodych drzew 2 razy w roku. 5.Pielenie skupisk krzewów, żywopłotów, kwietników, różanek, opasek wokół budynków wg potrzeb. 6.Wykopywanie przekwitłych kwiat ów jednorocznych wg potrzeb. 7.Codzienne podlewanie w okresie suszy trawników krzewów i kwiatów 8.Okopywanie krawężników, ciągów i krawężników od opasek wg potrzeb. 9.Koszenie trawników l raz w miesiącu w okresie wiosenno-letnim. 10.Przycinanie żywopłotów, róż i drzew wg potrzeb. 11.Usuwanie papierków, śmieci i liści wokół altan śmietnikowych codziennie. 12.Sadzenie jednorocznych kwiatów w gazonach w uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt sadzonek pokrywa Zamawiający. IV.DORAŹNE SPRZĄTANIE TERENU 1.Koszenie trawy, wycięcie krzewów których wysokość nie przekracza 1,5 m. 2.Usunięcie śmieci (z wyjątkiem ciężkich przedmiotów - powyżej 50 kg i śmieci o objętości powyżej 6m3 - jeden kontener). 3.Zagrabienie skoszonej trawy i w miarę potrzeb liści 4.Wywiezienie skoszonej trawy, liści i wyciętych krzewów 5.Usunięcie roślin i ziemi z ciągów komunikacyjnych Zakres prac dla części 6 w ramach utrzymania czystości w obiekcie Chełmżyńska . 1Pojemniki na śmieci, niszczarki Opróżnianie CodziennieDbałość o czystość pojemników, zabezpieczenie w worki jednorazowe 2Łazienki: sedesy, pisuary, umywalki i armatura Mycie, czyszczenie i dezynfekcja Codziennie Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Glazura, terakota i lustra Mycie Mycie 1 raz w tygodniu Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Środki zapachowe, mydło w płynie i papier toaletowy biały, płyn do mycia naczyń, gąbki do mycia naczyń, ręczniki jednorazowe białe, kostki WC Uzupełnianie Codziennie Uzupełnione na bieżąco 3 Pokoje biurowe, meble biurowe, korytarze Polerowane i wycierane z kurzu Codziennie Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń, pajęczyn Parapety, grzejniki, poręcze, telefony, komputery /kontakty/ i inny sprzęt, kaloryfery Usunięcie kurzu 1 raz w tygodniu Dobry stan czystości Wykładzina ( 1071 m 2 ) Odkurzanie 2 razy w tygodniu Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Pranie 1 raz w roku sierpień * Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Podłogi Mycie 2 razy w tygodniu Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Okna (210 m2) Mycie dwustronne (ramy, szyby) 3 razy w roku marzec lipiec listopad* Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń żaluzje ( 144 m2) karnisze Mycie Firany (75 m2) i zasłony (66 m2) Zdejmowanie, pranie, prasowanie i powieszenie 3 razy w roku marzec lipiec listopad* Czyste, bez zagnieceń Obrusy 5 szt. (1,5 m x 2 m) 2 szt. ( 5 m x 8 m) Pranie 6 razy w roku maksymalnie Czyste, bez plam, wyprasowane Stolarka drzwiowa Mycie 1 raz w tygodniu Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń 4 Klatka schodowa, podłogi klatek schodowych i korytarz Mycie Codziennie Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Drzwi wejściowe Mycie 1 raz miesiącu Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń Powierzchnie szklane (drzwi) Usunąć zabrudzenia 1 raz w tygodniu Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń 5 Popielniczki Opróżnianie Codziennie Dobry wygląd estetyczny 6 Lampy (oświetlenie) Mycie (zdjęcie, mycie, założenie we własnym zakresie wykonawcy) 3 razy w roku luty czerwiec listopad* Dobry stan czystości, brak plam i pajęczyn 7 Zlewozmywaki - urządzenia kuchenne Mycie Codziennie Dobry stan czystości, brak plam i zabrudzeń * W przypadku czynności, które zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia powinny być ukończone w określonym terminie (w szczególności mycie okien, wykładzin, pranie zasłon, firan) termin wykonania czynności może być przesunięty w uzasadnionych przypadkach na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. SPRZĘT I ŚRODKI CZYSTOŚCI REALIZACJI PRAC W RAMACH UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKCIE 1) Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości i środki higieniczne do wykonywania usługi zapewnia Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt. Środki czystości powinny być bardzo dobrej jakości, nie posiadające drażniącego, nieprzyjemnego zapachu, płyny do czyszczenia i konserwacji mebli dobrane do odpowiedniego rodzaju powierzchni, nie zostawiające smug, papier toaletowy biały i składane ręczniki papierowe białe (dopasowane do pojemników będących na wyposażeniu Zamawiającego), mydło w płynie o delikatnym zapachu, nawilżające ( nie wysuszające skóry rąk), myjki do zmywania naczyń oraz środki czyszczące do ekranów LCD oraz obudowy komputerów nie niszczące powierzchni. Wykonawca zapewnia również płyny do mycia dezynfekującego oraz odkamieniania powierzchni urządzeń sanitarnych. 2) Środki czystości powinny posiadać odpowiednie zezwolenia i atesty dopuszczające do stosowania w Polsce. Środki czystości muszą być odpowiednie do rodzaju sprzątanej powierzchni, a także stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. 3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości powyższych środków, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zakres prac do powierzchni zewnętrznych utwardzonych i terenów zieleni dla części 6 Chełmżyńska. 1 Chodnik, jezdnie, parking Usunąć papierki, śmieci i liście, zamieść Codziennie Wszystkie śmieci usunięte i umieszczone w odpowiednich miejscach i pojemnikach 2 Ciągi pieszo-jezdne Usunięcie śniegu i błota śnieżnego, pryzmowanie Według potrzeb Ciągi pieszo-jezdne odśnieżone, błoto śnieżne uprzątnięte, chodnik odśnieżony do godz. 7??, śnieg z chodnika usunięty w 1,5 godz. po zakończeniu opadów 3 Ciągi piesze Posypywanie odpowiednim środkiem chemicznym do likwidacji gołoledzi, szronu, cienkich warstw zlodowaciałego śniegu i lodu Według potrzeb Ciągi piesze bezpieczne, posypane piaskiem Uwaga: Zamawiający nie będzie refundował kosztów środka do likwidacji gołoledzi ani pojemnika do jego przechowywania ( należy wliczyć w cenę usługi) 4 Studzienki ściekowe Usuwanie śniegu i błota Według potrzeb Utrzymanie drożności wpustów przy spływaniu stopniałego śniegu 5 Trawniki Grabienie, usunięcie liści, usuwanie śmieci Według potrzeb usuwanie śmieci, liści na bieżąco Brak liści i śmieci (wywiezienie zgrabionych liści) Koszenie, grabienie i usunięcie skoszonej trawy 1 raz w miesiącu (w sezonie wegetacyjnym) Dobry stan estetyczny, brak ścinków (wywiezienie skoszonej trawy) 6 Kwiaty Nasadzanie kwiatów jednorocznych w 5 gazonach, wykopywanie kwiatów jednorocznych, przycinanie Według potrzeb Usunięcie zbędnych kwiatów, cięcie estetyczne Uwaga: Zakup kwiatów, ziemi i nawozu dokonuje Wykonawca na własny koszt. 7 Krzewy - iglaki Wykonywanie misek wokół krzewów 2 razy w roku Opielenie, wysypanie korą miski wokół krzewów Uwaga: Zakup krzewów, ziemi i nawozu na koszt własny Wykonawcy 8 Trawniki, krzewy, kwiaty Podlewanie w okresie suszy Codziennie Trawniki, krzewy, kwiaty nawodnione, w dobrym stanie zdrowotnym, zakup trawy do uzupełnień, ziemi i nawozu na koszt Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść w każdej z części, na którą składa ofertę, wadium w wysokości: w części 1 zamówienia - 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych); w części 2 zamówienia - 490,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt złotych); w części 3 zamówienia - 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych); w części 4 zamówienia - 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych); w części 5 zamówienia - 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych); w części 6 zamówienia - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach