Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
- Data zamieszczenia: 2013-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Podleśna 61 61
01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
REGON: 00008050700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń w obiektach IMGW - PIB Oddziału Morskiego w Gdyni - DSPO w Słupsku, ul. Młyńska 1a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w budynku Działu Służby Pomiarowo - Obserwacyjnej w Słupsku, ul. Młyńska 1A. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie w budynku powierzchni: Korytarze, klatki schodowe Liczba Kondygnacja Powierzchnia [m2] 1 - wiatrołap parter 5,47 2 - recepcja + hall parter 13,34 3 - korytarz parter 16,11 4 - klatka schodowa parter 10,5 5 - korytarz I piętro 25,46 6 - korytarz, przedsionek, klatka schodowa II piętro 29,2 100,08 Łazienki Liczba Kondygnacja Powierzchnia [m2] 1 parter 4,17 2 parter 3,7 3 I piętro 4,49 4 I piętro 4,39 5 II piętro 10,39 27,14 Pomieszczenia biurowe Liczba Kondygnacja Powierzchnia [m2] 1 - terenowcy hydro parter 26,39 2 -sala seminaryjna parter 22,09 3 - biblioteka parter 6,67 4 - serwerownia parter 9,09 5 - terenowcy meteo parter 15,14 6- administarcja parter 12,42 7 - pokój kierownika I piętro 18,48 8 - pokój z-cy I piętro 14,42 9 - sekretariat I piętro 16,45 10 - BPH I piętro 18,8 11 - Meteo I piętro 14,04 173,99 Kuchnie Liczba Kondygnacja Powierzchnia [m2] 1 parter 7,82 2 I piętro 6,83 14,65 Pokoje socjalne Liczba Kondygnacja Powierzchnia [m2] 1 II piętro 9,9 2 II piętro 5,69 3 II piętro 53,24 68,83 Kotłownia, pomieszczenia magazynowe, korytarz Liczba Piwnice Powierzchnia [m2] 1 kotłownia 9,70 2 pomieszczenia magazynowe 92,47 3 korytarz 13,46 115,63 Okna 298/150 152/150 139/150 71/158 246/165 123/158 129/150 125/150 60/150 246/150 połaciowe 78/140 Suma Parter 1 1 2 2 1 1 1 1 10 I piętro 4 1 2 2 2 11 II piętro 8 8 29 Drzwi 90/200 80/200 100/210 Suma Parter 10 1 11 I piętro 8 2 1 11 II piętro 5 1 6 28 Drzwi wejściowe 5 szt. 3. Sprzątanie pomieszczeń obejmuje: 3.1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sal: codzienne zamiatanie podłóg, odkurzanie wykładzin podłogowych, opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków, opróżnianie niszczarek z wymianą worków, codzienne mycie podłóg płynami przeznaczonymi do tego celu, przecieranie (odpowiednim produktem przeznaczonym do tego celu) biurek i stołów, mebli biurowych (szafy, regały, półki itp.); parapetów, bieżące usuwanie plam, zabrudzeń z mebli, wykładzin, raz w tygodniu usuwanie kurzu z lamp, ścian, sufitów, dekoracji, odkurzaniu mebli tapicerowanych, raz w miesiącu myciu drzwi pokojowych oraz grzejników. 3.2. Sprzątanie holi, korytarzy obejmuje: codzienne: zamiatanie i mycie podłóg (odpowiednim do tego celu preparatem), mycie balustrad, schodów, parapetów, opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek z wymianą worków, codzienne utrzymywanie w czystości szklanych powierzchni, raz w miesiącu mycie drzwi. 3.4. Sprzątanie toalet obejmuje: codzienne czyszczenie i mycie armatury oraz urządzeń sanitarnych środkami czyszczącymi, antybakteryjnymi - na etapie świadczenia usługi środki muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, zamiatanie i mycie podłóg, luster, opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków, bieżące dostarczanie - uzupełnianie papieru toaletowego (dobrej jakości; biały - dwuwarstwowy) mydła w płynie, ręczników papierowych, odświeżaczy powietrza w aerozolu min. 1 szt. na kabinę, - raz w tygodniu mycie glazury, ścian kabin, drzwi. 3.5. Piwnice: kotłownia, pomieszczenia magazynowe, korytarz: dwa razy w roku (w terminach ustalonych z Zamawiającym) zamiatanie podłóg, odkurzanie, wytarcie kurzu (odpowiednim preparatem) i umycie podłóg, drzwi. Ponadto: 3.6. Pranie wykładzin dywanowych, dywanów 2 razy w roku (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym). 3.7. Mycie okien obejmuje: mycie szyb (wewnątrz i na zewnątrz), ram, parapetów - raz na kwartał w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3.8. Czyszczenie rolet raz na kwartał - w terminach ustalonych z Zamawiającym jak w pkt 2.7. 3.9. Wykonawca do wykonania zamówienia użyje własnego, profesjonalnego sprzętu, właściwego dla zakresu czynności. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad segregacji śmieci. 3.11. Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał własnych środków czystości, które będą dobrej jakości i będą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania. Usługa sprzątania będzie świadczona przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości. Wykonawca na własny koszt zapewnia środki czyszczące, dezynfekujące, pielęgnacyjne, zapachowe, mydła w płynie (białe zapachowe), ręczniki papierowe, papier toaletowy (biały dwuwarstwowy), worki na śmieci, zawieszki do WC i inne niezbędne do wykonywania usługi produkty. Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniem producenta, nie będą przeterminowane. (W terminie 10 dni od podpisania umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wyznaczonej osobie z ramienia Zamawiającego listę środków, produktów, które będą używane przez Wykonawcę przy świadczeniu usługi, celem akceptacji. Wykonawca nie może używać produktów niezaakceptowanych przez Zamawiającego lub przeterminowanych. Upoważniony pracownik Zamawiającego w ramach kontroli realizacji umowy może żądać okazania środków, których używa pracownik Wykonawcy w trakcie wykonywania usługi. 3.12. Usługa sprzątania pomieszczeń będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy DSPO tj. od godz. 15:15 - 22:00, z wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie (serwerownia), gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika komórki organizacyjnej. 3.13. Wykonawca ma obowiązek sprzątania po wykonywanych pracach remontowych bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający nie obniży wynagrodzenia Wykonawcy na skutek tymczasowego wyłączenia pomieszczeń ze sprzątania w skutek przeprowadzanego remontu pomieszczeń. 3.14. Wykonawca w czasie wykonywania usługi jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP i Ppoż, zapewnienia ładu i porządku na terenie obiektu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego wynikłe realizacji usług oraz wskutek działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3.15. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom ochrony indywidualnej (obuwie, fartuch, rękawiczki. Pracownicy, którzy będą wykonywać prace na wysokości (mycie okien) muszą być odpowiednio przeszkoleni. 3.16. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi imienną listę pracowników, którzy będą wykonywać usługę. Zmiany osobowe w personelu wykonującym usługę mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany personelu w przypadku niewłaściwego wykonywania usługi, zmiana pracownika Wykonawcy powinna nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10