Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczen biurowych

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-824 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009340, 3009351 , fax. 0-58 3009343
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
    ul. Podwale Przedmiejskie 30 30
    80-824 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009340, 3009351, fax. 0-58 3009343
    REGON: 19203519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczen biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania (z użyciem sprzętu, środków i materiałów Wykonawcy) pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku przy ul. Podwale Przedmiejskie 30, bez pomieszczeń sanitarnych oraz bez części wspólnych budynku. Charakterystyka obiektu: Budynek czteropiętrowy z windą Pomieszczenie gospodarcze dla pracowników obsługi (sprzątaczek) znajduje się w części piwnicznej obiektu. Łączna powierzchnia biurowa do sprzątania 1422,80 m2 z czego: 48 m2 - parkiet 1374,80 m2 - wykładzina dywanowa Okna 102 szt. o wymiarach125 x 190 cm, łączna powierzchnia 242,25 m2. Biurka - 177 szt. Parapety - 107 szt. Stoły konferencyjne - 8 szt. Zabudowa kuchenna ze zlewem - 1 szt. Niszczarki dokumentów - 29 szt. Kosze na śmieci - 121 szt. Zakres prac do wykonania codziennie: - odkurzanie wykładzin dywanowych - wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek, stołów, półek, parapetów z użyciem środków antystatycznych, bezzapachowych lub o delikatnym naturalnym zapachu odpowiednich dla rodzaju powierzchni - opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, wymiana worków w niszczarkach dokumentów - czyszczenie klamek, w miarę potrzeb mycie drzwi Zakres prac do wykonania raz w tygodniu: - wycieranie na mokro drzwi wewnętrznych i ościeżnic - mycie przeszkleń mebli Dwa razy w roku mycie okien Pranie wykładzin podłogowych szorowarką niskoobrotową w miarę potrzeb zgłaszanych przez WUP w Gdańsku Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do codziennej oceny i kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. Usługi sprzątania będą wykonywane po godzinach urzędowania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku lub przed rozpoczęciem urzędowania. Godziny pracy Urzędu określa Regulamin Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia aneksu do umowy w przypadku zmiany metrażu powierzchni biurowej zajmowanej przez Zamawiającego w okresie jej obowiązywania. Cena za 1m2 sprzątania zwiększonej powierzchni biurowej będzie ceną jaką zaproponował Wykonawca w swojej ofercie, natomiast jej zmniejszenie będzie skutkowało zmniejszeniem wartości przedmiotu zamówienia o wartość różnicy m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania określone w niniejszych istotnych warunkach zamówienia. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b). posiadania wiedzy i doświadczenia - udokumentowane wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Każda z usług sprzątania powinna być wykonywana na powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. c). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu sprawnego wykonywania usługi Wykonawca oddeleguje co najmniej dwie osoby, przy czym okres zatrudnienia u Wykonawcy będzie nie krótszy niż 1 rok dla każdej z nich lub złoży propozycję pracy pracownikom Zamawiającego, którzy wykonywali do tej pory usługi sprzątania i propozycja ta zostanie przez nich przyjęta - załącznik nr 5. d). sytuacji ekonomicznej i finansowej. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a). nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, opisanych w punkcie powyższym (ppkt. a do d), b). podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w VI. SIZW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a). Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. c). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, składa następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: a). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Każda wykazana usługa sprzątania powinna być wykonywana na powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 - załącznik nr 4. b). Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - listy referencyjne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach