Przetargi.pl
Sprzątanie budynku administracyjno - biurowego ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynku administracyjno - biurowego ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku administracyjno - biurowego Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku i Centralnej Składnicy Akt, mieszczącego się w Pruszczu Gdańskim przy ul. Powstańców Warszawy 28 oraz utrzymywanie porządku na terenach zewnętrznych przynależnych do tego obiektu. 2) Czynności związane z wykonaniem zamówienia realizowane będą od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy zamawiającego. W wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach biurowych sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy zamawiającego. 3) Dane obiektu: - ilość pomieszczeń biurowych - 43, - magazyny podręczne - 3, - pomieszczenia ksero - 2, - ilość łazienek - 12; - pomieszczenia kuchenne - 4, - sala konferencyjna - 1, - pomieszczenia archiwum - 6 (pomieszczeniach archiwum znajdują się regały przejezdne i stacjonarne zajmujące powierzchnię 750m2), - łączna powierzchnia obiektu, bez regałów - 2.201,25 m2 - łączna powierzchnia terenów zewnętrznych - 2.233,48 m2, w tym: - trawniki 1.450 m2, - parkingi 454,88 m2, - chodniki 328,60 m2, 4) Zamówienia obejmuje zabezpieczenie przez wykonawcę sprzętu sprzątającego oraz środków czystości niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym specjalistycznych płynów antybakteryjnych do mycia podłóg wyłożonych wykładziną Tatkett Sommer, środków higieny przeznaczonych do uzupełniania i wymiany (tj. ręczniki papierowe, mydła w płynie, papier toaletowy, kostki do WC, odświeżacze powietrza w sprayu) oraz worków na śmieci. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem w pomieszczeniach biurowych i pomieszczeniach ksero obejmuje: a) odkurzanie lub mycie i nabłyszczanie biurek, stolików, odkurzanie i czyszczenie sprzętu komputerowego (poza monitorami), telefonów, półek, krzeseł, luster itp, wymiana worków w niszczarkach, wymiana worków na śmieci oraz mycie koszy - codziennie; b) odkurzanie wykładzin oraz zamiatanie i mycie podłóg - codziennie; c) mycie drzwi, odkurzanie gaśnic, gniazd wtykowych, mycie szaf, regałów itp. - w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz w tygodniu; d) mycie okien wraz z ramami od zewnątrz i wewnątrz budynku - dwa razy w roku, w terminie ustalonym przez zamawiającego. 2) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem w łazienkach obejmuje: a) mycie umywalek, półek, luster, baterii, itp. - codziennie; b) mycie desek, muszli klozetowych i pisuarów - codziennie; c) mycie drzwi kabinowych, armatury i innych urządzeń sanitarnych - co drugi dzień; d) mycie podłóg - codziennie; e) mycie drzwi, opróżnianie i mycie koszy na śmieci, mycie gniazd wtykowych, gaśnic, półek - codziennie; f) uzupełnianie środków higieny tj. ręczników papierowych, mydła w płynie, papieru toaletowego - codziennie oraz kostek do WC, odświeżaczy powietrza - w miarę potrzeb; g) mycie okien wraz z ramami od wewnątrz i zewnątrz budynku - dwa razy do roku, w terminie ustalonym przez zamawiającego. W budynku będącym przedmiotem zamówienia z łazienek korzysta ok. 70 osób oraz interesanci. 3) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem w pomieszczeniach kuchennych obejmuje: a) mycie blatów kuchennych - codziennie, b) mycie zlewozmywaków - codziennie, c) mycie podłóg - codziennie, d) wymiana worków na śmieci oraz mycie koszy - codziennie, e) mycie kuchenek mikrofalowych i lodówek - w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz na kwartał, f) sprzątanie w kuchni sekretariatu obejmuje dodatkowo codzienne zmywanie naczyń. 4) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem sali konferencyjnej obejmuje: a) ścieranie kurzu z mebli i stołów - raz w tygodniu, b) mycie podłóg - raz w tygodniu, c) mycie naczyń, sprzątanie sali po naradach i spotkaniach - w zależności od potrzeb. 5) Zakres czynności związanych ze sprzątaniem pomieszczeń archiwum obejmuje: a) ścieranie kurzu z regałów - raz w tygodniu, b) mycie koszy na śmieci i wymiana worków - codziennie, c) mycie podłóg, w tym pomiędzy regałami - codziennie. 6) Sprzątanie w pomieszczeniach magazynowych odbywa się 1 raz w miesiącu (w pierwszym tygodniu miesiąca) i obejmuje wycieranie kurzy, wymianę worków i mycie koszy na śmieci oraz mycie podłóg. 7) Sprzątanie w pomieszczeniu holu wejściowego polegające na ścieraniu kurzu i myciu podłóg odbywa się codziennie, natomiast mycie drzwi wejściowych do budynku - co tydzień. Tereny zewnętrzne: 1) Utrzymywanie porządku terenów zewnętrznych przynależnych do obiektu obejmuje: a) sprzątanie nieczystości, uprzątanie śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem chodników, placów i parkingów, b) trawniki: sprzątanie, odchwaszczanie, koszenie i wygrabianie oraz wywóz pokosu, w okresie letnim - podlewanie trawników, drzew i krzewów ozdobnych, c) żywopłoty: przycinanie, zgrabianie, odchwaszczanie i wywóz odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie przez okres co najmniej 12 miesięcy, co najmniej dwie usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (wskazanych w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r., nr 75 poz. 690 z późn. zm.) o powierzchni użytkowej co najmniej 1.500 m2 każdy, oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy zobowiązani są zamieścić w ofercie stosowne dokumenty i oświadczenia wymienione w części II pkt. 3.2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Postać oferty: Ofertę stanowi: 1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2 Do oferty załączone muszą być: 1) Wypełniony i podpisany druk Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (wskazanych w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. z 2002 r, nr 75 poz. 690 z późn. zm.), o powierzchni użytkowej co najmniej 1.500 m2 każdy, wykonywanych przez okres co najmniej 12 miesięcy, z podaniem przedmiotu zamówienia i miejsca, okresu wykonywania zamówienia, nazwy zamawiającego i powierzchni użytkowej - zgodny w treści z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 6) Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi, o których mowa w pkt 4) zostały wykonane należycie. 7) Wykaz części przedmiotu zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.3. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej: 1) w ofercie musi być zamieszczony oryginał pełnomocnictwa z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, lub umowa jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 2) dokumenty wymienione w pkt 3.2 pkt 2) i 5) składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, dokumenty wymienione w pkt 3.2 pkt 4) składa każdy z członków konsorcjum. Oświadczenie wymienione w ust 3.2 pkt 1) składa każdy z wykonawców lub składają wspólnie. 3.4 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1.1) o których mowa w ust. 3.2 pkt 2), 4) i 5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiedni, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.2) o których mowa w ust. 3.2 pkt 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 2) Dokumenty o których mowa w ust. 3.4 pkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 3.4 okt.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach