Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg
- Adres: 58562 Podgórzyn, ul. Żołnierska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 621 093, , fax. 757 621 358
- Data zamieszczenia: 2017-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
ul. Żołnierska 14
58562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
tel. 757 621 093, , fax. 757 621 358
REGON: 23082171800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn. Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie na warunkach określonych w SIWZ oraz zgodnie aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego a zwłaszcza prawa budowlanego, wykonanego przez wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, Wykonawcę (Wykonawców) robót budowlanych i dostaw. Przedmiotem projektu jest uruchomienie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, który obejmuje swoim zakresem budowę szkoły podstawowej i przedszkola oraz zagospodarowanie terenu. Obiekt zlokalizowany będzie w miejscowości Podgórzyn. Łączna powierzchnia użytkowa to ok. 4500 m2. Realizacja inwestycji pozwoli uruchomić docelowo 17 klas, tym samym powstanie łącznie 200 miejsc szkolnych i 100 miejsc przedszkolnych. Budowa Zespołu będzie realizowana w ramach jednego zamówienia publicznego, prace dot. szkoły i przedszkola rozpoczną się równolegle, 2018 r.). W ramach budowy przedszkola powstanie m. in. 5 oddziałów, zaplecze kuchenne, kotłownia, elementy infrastruktury zewnętrznej, przeznaczone także na potrzeby szkoły, oraz elementy zagospodarowania terenu. Projekt obejmuje budowę budynku szkoły w pozostałym zakresie (m. in. klasy, gabinety i pracownie klas I - III wraz z zapleczem, klasy, gabinety i pracownie klas IV - VIII wraz z zapleczem, część administracyjno-biurową szkoły, gabinet pielęgniarki, logopedy, stołówkę z zapleczem cateringowym, bibliotekę, czytelnię, małą salę gimnastyczną, świetlicę, sanitariaty, portiernię, hol), jak również pozostałą infrastrukturę zewnętrzną szkoły i zagospodarowanie terenu przewidziane w projekcie budowlanym. Kategoria obiektu budowlanego –IX – budynki użyteczności publicznej –oświata. Zakres robót budowlanych, które będą wykonywane w ramach zadania inwestycyjnego, w odniesieniu do których Wykonawca będzie wykonywał obowiązki, będące przedmiotem umowy z Zamawiającym, został określony w Programie Funkcjonalno – użytkowym (PFU i Projekcie budowlanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10.000,00 zł; 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. Zamawiający informuje, że kasa Urzędu Gminy w Podgórzynie czynna jest w dniach i godzinach: Poniedziałek od 8:30 do 15:00, wtorek i czwartek od 10:30 do 14:00, środy i piątki od 8:30 do 14:00;3) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ,b)poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami); 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas: Nr 50 2030 0045 1110 0000 0102 1100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zawrtego w treści oświadczenia , o którym mowa w SIWZ - załącznik nr 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać:1) Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku do SIWZ - Załącznik nr 1 „Wzór oferty”, z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizacje przedmiotu zamówienia (zadań) na rzecz Zamawiającego w złotych polskich - („Wynagrodzenie”);2) Oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 4 SIWZ; 3) Wypełniony arkusz analizy ryzyka, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 „Arkusz analizy ryzyka”; 4) Wymagane pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi powiatowej nr 3402D – ul. Niepodległości od ul. Sikorskiego do ul. Kaszubskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – powiązanie dostępności komunikacji z przebudowaną drogą krajową nr 35.”
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej (droga krajowa nr 35, klasy GP) i ul. Piastów Śląskich (droga gminna, klasy D) w Wałbrzychu"
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi gminnej nr 116756D – ul. Ratuszowa w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – skumulowanie Centrum Turystyczno - Sportowego „Aqua Zdrój” z główną ulicą dzielnicy Biały Kamień ul. Andersa”
Dodano: 2020-05-20 - Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap – inżynier kontraktu
Dodano: 2018-06-19 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: „pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-05-31 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda” - powtórzone
Dodano: 2018-03-06 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda”
Dodano: 2018-02-06 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-01-31 - Zamówienie na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”.
Dodano: 2018-01-15 - Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Dodano: 2017-09-21