Przetargi.pl
Zamówienie na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”.

Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50132 Wrocław, ul. Rzeźnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 588 900 , fax. 713 688 955
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego
    ul. Rzeźnicza 12
    50132 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 588 900, fax. 713 688 955
    REGON: 27987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wteatrw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pod nazwą „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”, polegającej na kompleksowej obsłudze merytorycznej, technicznej i finansowej wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację, obejmującej w szczególności: 1. Dostarczenie zamawiającemu opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru wykonawcy, wzoru umowy na wykonanie robót budowlanych, udział w komisji przetargowej, w celu wyboru i zawarcia umowy z generalnym wykonawcą robót budowlanych. 2. Nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych i zapisami umowy na realizację robót budowlanych, w tym wykonanie wszystkich czynności związanych z odbiorami robót oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. Nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację zadania przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, poddziałanie 3.3.2 ZIT WROF, PRDS.03.03.02.-02-0004/16. 4. Sporządzanie, rozliczanie i monitoring wszelkich wniosków pomocowych na sfinansowanie przedmiotowego zadania. 5. Wykonanie w imieniu zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków, które Inwestor Zastępczy będzie wykonywać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski dotyczy m.in.: kompleksowa termomodernizacja budynku, przebudowa instalacji wentylacji i klimatyzacji, przebudowa instalacji elektrycznej, wymianę oświetlenia na oświetlenie LED, w tym oświetlenia scenicznego, remont węzła cieplnego, montaż systemu zarządzania energią, montaż paneli fotowoltaicznych. Szczegóły w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy musza złożyć w ofercie: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) upoważnienie osób (jeśli dotyczy) podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeśli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) dowód wpłaty wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) – należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie. 4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 5) zgodnie z art. 22a ustawy Pzp wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie z ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt od 6.2 do 6.5 SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć na każde wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1 – 6.5 będą musieli złożyć Wykonawcy, w przypadku składania oferty wspólnej – każdy ze wspólników konsorcjum, oraz podmioty, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach