Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Matejki 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
REGON: 89105084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi powiatowej nr 3402D – ul. Niepodległości od ul. Sikorskiego do ul. Kaszubskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – powiązanie dostępności komunikacji z przebudowaną drogą krajową nr 35.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówieniem objęte jest sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad realizacją zadania na wykonanie robót budowlanych w zakresie: • opracowanie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, • roboty rozbiórkowe, • przebudowa ulicy Niepodległości na odcinku od skrzyżowania z ul. Kaszubską do skrzyżowania z ul. Sikorskiego (połączenie z przebudowanym odcinkiem drogi krajowej nr 35), • przebudowę istniejącej zatoki autobusowej w rejonie skrzyżowania z ul. Kaszubską, • przebudowę ciągów pieszych, • przebudowę zjazdów indywidualnych, • wykonanie robót ziemnych związanych z robotami drogowymi, • budowę, przebudowę oświetlania drogowego, • wycinka i zabezpieczenie zieleni, • budowę, przebudowę systemu odwodnienia drogi - kanalizacja deszczowa, • przebudowę kolizyjnych sieci uzbrojenia terenu (elektroenergetyka nn i SN, teletechnika, sieć wodociągowa), • wyniesienie projektu organizacji ruchu docelowego, • nasadzenia zieleni, • montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), • wyniesienie projektu organizacji ruchu docelowego. • wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robot niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego. • wykonanie wszelkich uzupełnień, napraw lub wykończeń elementów (tynki, okładziny elewacyjne, malatury, itp.) obiektów budowlanych graniczących i bezpośrednio stykających się z zakresem przedmiotu umowy na roboty budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: DU.260.28.2020”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. 1) Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ, c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) dowód wniesienia wadium. 2) zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej (droga krajowa nr 35, klasy GP) i ul. Piastów Śląskich (droga gminna, klasy D) w Wałbrzychu"
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi gminnej nr 116756D – ul. Ratuszowa w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – skumulowanie Centrum Turystyczno - Sportowego „Aqua Zdrój” z główną ulicą dzielnicy Biały Kamień ul. Andersa”
Dodano: 2020-05-20 - Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap – inżynier kontraktu
Dodano: 2018-06-19 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: „pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-05-31 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda” - powtórzone
Dodano: 2018-03-06 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda”
Dodano: 2018-02-06 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-01-31 - Zamówienie na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”.
Dodano: 2018-01-15 - Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Dodano: 2017-09-21 - Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Dodano: 2017-09-07