Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
- Data zamieszczenia: 2018-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie – Zdroju”, tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) nadzór archeologiczny nad robotami budowlanymi; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: Przebudowę i rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków Ecolo-Chief wraz z rozbiórką obiektów przy ul. Wiejskiej 9 w Świeradowie-Zdroju, na działkach o numerze ewidencyjnym: 4/1, 4/2 Obręb Nr 5 Świeradów-Zdrój; 93 Obręb Nr 0013 Orłowice. Celem przedsięwzięcia jest zapewnienie oczyszczania ścieków komunalnych odbieranych przez system kanalizacyjny Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w stopniu wymaganym obowiązującymi przepisami, przy obciążeniu oczyszczalni 13.467 RLM i zapewnieniu przepustowości średniej dobowej 2200 m3/d w porze suchej oraz 2700 m3/d w porze mokrej. Zakres projektu obejmuje przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju wraz z rozbiórką likwidowanych obiektów. a) zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 „Środowisko i zasoby” Działania 4.2 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałania nr 4.2.1 „Gospodarka wodno-ściekowa – OSI” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014–2020. b) Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór – zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18307.html c) Szczegółowy zakres obowiązków, które inżynier kontraktu będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi powiatowej nr 3402D – ul. Niepodległości od ul. Sikorskiego do ul. Kaszubskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – powiązanie dostępności komunikacji z przebudowaną drogą krajową nr 35.”
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej (droga krajowa nr 35, klasy GP) i ul. Piastów Śląskich (droga gminna, klasy D) w Wałbrzychu"
Dodano: 2020-05-26 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego na zadaniu inwestycyjnym pn „Przebudowa drogi gminnej nr 116756D – ul. Ratuszowa w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji – skumulowanie Centrum Turystyczno - Sportowego „Aqua Zdrój” z główną ulicą dzielnicy Biały Kamień ul. Andersa”
Dodano: 2020-05-20 - Rewitalizacja Śródmieścia w Zgorzelcu III etap – inżynier kontraktu
Dodano: 2018-06-19 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: „pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju”
Dodano: 2018-05-31 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda” - powtórzone
Dodano: 2018-03-06 - Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu dla zadania pn : Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni położonych przy ul. Fredry w mieście Nowa Ruda”
Dodano: 2018-02-06 - Zamówienie na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji „Termomodernizacja budynku WTW we Wrocławiu - Remont i przebudowa budynku Wrocławskiego Teatru Współczesnego wraz z termomodernizacją i podniesieniem efektywności energetycznej”.
Dodano: 2018-01-15 - Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Dodano: 2017-09-21 - Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji „Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Podgórzynie”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Dodano: 2017-09-07