2 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 656 244, , fax. 261 656 228
- Data zamieszczenia: 2017-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Obornicka 100-102
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 656 244, , fax. 261 656 228
REGON: 2062570100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 10 kuchnia - stołówka w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ulicy Walecznych 59 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 10 kuchnia - stołówka w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ulicy Walecznych 59. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: przedmiary robót (załączniki nr 2.1-2.4), wzór umowy (załącznik nr 5), specyfikacje techniczne (załączniki nr 8.1-8.3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert – kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego do dnia 17.08.2017 r. do godz. 10:00. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP O/O Wrocław nr 46 1010 1674 0001 2713 9130 0000, z dopiskiem: „Przetarg nieograniczony na remont budynku nr 10 kuchnia - stołówka w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ulicy Walecznych 59; nr sprawy: INFR/487/2017".Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, mianowicie: wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a) ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a) ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – zgłoszone w terminie związania ofertą – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 2 I piętro, pok. 121), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 17.08.2017 r. do godz. 10:00. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa głównej stacji zasilającej 20kV– transformator do 1000 kVA wraz z wymianą linii kablowej zasilającej dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ulicy Łukasińskiego 7 w Świdnicy
Dodano: 2022-10-12 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2021-02-23 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2021-02-12 - Remont pomieszczeń w budynku A2 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-19 - „Rozbiórka budynków gminnych”
Dodano: 2020-12-08 - Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
Dodano: 2020-10-31 - Rozbiórka obiektu gminnego - budynku mieszkalnego wraz z komórkami lokatorskimi przy ul. 1 Maja 135 (działka nr 310/1, obręb nr 30 Sobięcin)
Dodano: 2020-09-25 - PN - NAPRAWY ELEMENTÓW DACHU W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG
Dodano: 2020-09-03 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAPRAWĘ DACHU NA BUDYNKACH NR 24 I 104 PRZY ULICY OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU ORAZ NA BUDYNKU NR 40 PRZY ULICY OBORNICKIEJ 100-102 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2020-09-02