Przetargi.pl
Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/roboty-budowlane
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem– ETAP I. 2. Roboty należy wykonać w szczególności na podstawie: • Decyzji o pozwoleniu na budowę 1862/2020 z dnia 21.05.2020r. • Projektu budowlanego, stanowiącego załączniki do ww. decyzji (zakres robót objęty niniejszym postępowaniem – etap I został szczegółowo określony w ogólnej charakterystyce robót, opisie przedmiotu zamówienia, tabeli zbiorczego zestawienia robót, tabeli zestawienia wyposażenia), oraz schematów przedstawiający I etap robót, • Ekspertyzy p.poz. (2017r.) wraz z Postanowieniem nr WZ.5595.55.4.2017 oraz Postanowieniem nr WZ.5595.55.5.2017, • Aneksu do ww. ekspertyzy p.poż. (08.2019r.) wraz Postanowieniem nr WZ.5595.317.5.2019 oraz Postanowieniem nr WZ.5595.317.6.2019, • Branżowych projektów wykonawczych, • Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, • Opisie Przedmiotu Zamówienia dla I etapu robót • Tabeli Zbiorczego Zestawienia Robót dla I Etapu robót (załącznik nr 1a do SIWZ), • Tabeli Zbiorczego Zestawienia Wyposażenia dla I Etapu robót (załącznik nr 1b do SIWZ), • Tabeli Wyposażenia (urządzeń +mebli) dla I Etapu robót (załącznik nr 1c do SIWZ) - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dla przedmiotowego zadania zostanie opracowany projekt budowlany zamienny uwzględniający etapowanie prac (Etap I i II) z planowanym uzyskaniem zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę dla Etapów I i II. Uzyskanie nowej zamiennej decyzji do pozwolenia na budowę nr 1862/2020 z dnia 21.05.2020r. ma na celu formalny podział etapów, bez zmiany zakresu robót, bądź wprowadzania nowych prac. Powyższy podział został przedstawiony w dokumentach pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia”, „Tabela Zbiorczego Zestawienia Robót”, „Tabela wyposażenia”. 4. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: Budynek Domu Studenckiego ARKA jest obiektem wolnostojącym, 12-kondygnacyjnym, podpiwniczonym o wymiarach ok. 20,0 0 m x 36,55 m i poprzecznym układzie konstrukcyjnym. Budynek ma układ trójnawowy, korytarzowy. Przy ścianach szczytowych na osi podłużnej posiada dwie klatki schodowe dwubiegowe z elementów żelbetowych prefabrykowanych. Klatka K-1 łączy kondygnacje od przyziemia do X piętra, a klatka K-2 łączy kondygnacje od przyziemia do pomieszczenia nadbudowanej nad dachem maszynowni wind. Roboty obejmują czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie I etapu przebudowy DS ,,Arka‘’ z przystosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż z częściową zmianą funkcji segmentów mieszkalnych celem podniesienia standardów użytkowania i przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych wraz z pierwszym wyposażeniem pokoi. Zakres robót obejmuje: prace budowlano-instalacyjne związane z dostosowaniem budynku do przepisów przeciwpożarowych w tym m.in. zamknięcia wejść z korytarzy do klatek schodowych drzwiami odporności ogniowej EI60 z parametrem dymoszczelności S200, wspomaganie systemu grawitacyjnego usuwania dymu wentylatorami nawiewnymi wytwarzającymi nadciśnienie, wykonanie dwóch nawodnionych pionów instalacji hydrantowej oraz na każdej kondygnacji hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym o nominalnej średnicy węża 25mm, dostosowanie w przyziemiu pomieszczenia do montażu zbiornika wody pożarowej, wykonanie na poziomych drogach ewakuacyjnych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o ponadnormatywnym natężeniu oświetlenia 5 lx, wymianę drzwi stanowiących wyjście na drogi komunikacji ogólnej (korytarze) na drzwi od odporności ogniowej, przystosowanie jednego dźwigu osobowego dla potrzeb ekip ratowniczych oraz pozostałe roboty związane z dostosowaniem budynku do przepisów techniczno-budowlanych i ochrony pożarowej. W ramach prac zapewniona zostanie również możliwość dojazdu do budynku od strony elewacji wschodniej i elewacji północnej drogą pożarową o parametrach zgodnych z wymaganiami, umożliwiające przejazd samochodami pożarniczymi bez zawracania. Zakres robót obejmuje też prace budowlano-instalacyjne związane z przebudową pokoi w segmentach mieszkalnych na pokoje o podwyższonym standardzie z łazienką, aneksem kuchennym wraz wyposażeniem sanitarnym oraz umeblowaniem i sprzętem agd. Pracami budowlano-instalacyjnymi objęte zostaną również korytarze przy przebudowywanych segmentach mieszkalnych oraz pomieszczenia rekreacyjne i ciągi komunikacyjne na parterze. W ramach przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych od strony głównego wejścia do budynku przy schodach zewnętrznych wykonanie pionowej windę dla osób niepełnosprawnych. 5. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi: • na cały przedmiot zamówienia (z wyjątkiem wyposażenia wymienionego w dokumencie pn. „Tabela wyposażenia”) – 60 miesięcy; • na wyposażenie wymienione w dokumencie pn. „Tabela wyposażenia” (zał. nr 1c do SIWZ) – minimum 24 miesiące. Długość gwarancji i rękojmi wyposażenia wymienionego w dokumencie pn. „Tabela wyposażenia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. 2) Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od daty odbioru końcowego bez wad. 3) W okresie gwarancji wymagany jest przegląd gwarancyjny z udziałem Wykonawcy co 12 m-cy. 6. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (w tym. m.in. warunki wykonywania robót, warunki płatności, warunki dot. odbiorów) został określony w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 70 000 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: Wadium przetargowe R0AP0000.271.84.2020 4.Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu nie może być wnoszone gotówką do kasy banku lub kasy zamawiającego. Wadium wniesione w ten sposób skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b Pzp. 6.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie 3) przedmiotu zamówienia, 4) kwotę gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie umieszczonej w kopercie zwierającej ofertę, a jego kopia w ofercie. Wadium może zostać także złożone w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby/ób upoważnionej/ych do jego wystawienia. Wadium takie należy wnieść najpóźniej do terminu składania ofert poprzez przesłanie go na adres: katarzyna.budzynska@upwr.edu.pl. Za termin złożenia wadium przez Wykonawcę uznaje się datę i godzinę wpływu wadium odnotowane na ww. poczcie elektronicznej. 8. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Tabela zbiorczego zestawienia Robót (zał. nr 1a do SIWZ) zgodnie z dokumentem pt „Sposób obliczenia ceny ofertowej” c) Tabela zbiorczego zestawienia Wyposażenia (zał. nr 1b do SIWZ) zgodnie z dokumentem pt „Sposób obliczenia ceny ofertowej” d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza pow. podwykonawcy na formularzu oferty., Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3 do SIWZ; jeśli dotyczy), b) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale - (niezobowiązujący wzór stanowi załącznik do SIWZ), d) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), g) kopię dowodu wniesienia wadium. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Forma dokumentów 1) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z zachowaniem zasad opisanych w pkt 2 i 3 poniżej. 2) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3) Pod pojęciem „oryginał” należy rozumieć papierową wersję dokumentu, natomiast „kopia” to papierowa wersja dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem. Nie dopuszcza się „oryginału” w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Nie dopuszcza się „kopii” w postaci kopii dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) W oryginale należy złożyć: - Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) - Tabela Zbiorczego Zestawienia Robót (zał. nr 1a do SIWZ), - Tabela Zbiorczego Zestawienia Wyposażenia (zał. nr 1b do SIWZ) - Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 4 SIWZ, - ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). 5) Dokumenty, jakie Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie Zamawiającego, - wykaz robót wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego (zał. nr 4 do SIWZ), - wykaz osób, składany na wezwanie Zamawiającego (zał. nr 4a do SIWZ), - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 6) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa: - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, - zobowiązanie podmiotu trzeciego. 7) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem: - Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), - Tabela Zbiorczego Zestawienia Robót (zał. nr 1a do SIWZ), - Tabela Zbiorczego Zestawienia Wyposażenia (zał. nr 1b do SIWZ), - wykaz robót wraz z dowodami (zał. nr 4 do SIWZ), - wykaz osób (zał. nr 4a do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach