Przetargi.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych ustalającuch wartości nieruchomości zabudowanych. Nieruchomości te zabudowane są m.in.: szkołami, przedszkolami

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie operatów szacunkowych ustalającuch wartości nieruchomości zabudowanych. Nieruchomości te zabudowane są m.in.: szkołami, przedszkolami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: sporządzanie operatów szacunkowych ustalających wartości nieruchomości zabudowanych. Nieruchomości te zabudowane są min.: szkołami, przedszkolami. W szczególności operaty szacunkowe mają określać: 1. wartość prawa własności nieruchomości położonych przy ul. 11 Listopada 15, obejmującej działkę nr: 1786/36 o pow. 4231 m2, zapisaną na karcie mapy 1 w obrębie Bykowina oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 8. Cel zamówienia: ustanowienie trwałego zarządu na ww. nieruchomości na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 23 z siedzibą przy ul. 11 Listopada 15. Uwagi: Zgodnie z inwentaryzacją budowlaną wykonaną w dniu 6 października 2009 r. powierzchnia użytkowa budynku Szkoły Podstawowej nr 23 przy ul. 11 Listopada 15 wynosi 2 001 m2 (inwentaryzacja do wglądu), 2. wartość prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Brzozowej 2, obejmującej działki nr: 2992/79 o pow. 915 m2 zapisaną na karcie mapy 1, 1598/3 o pow. 727 m2, 1601/3 o pow. 160 m2, 1602/3 o pow. 1 787 m2 zapisane na karcie mapy 6 w obrębie Kochłowice oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 19408, Cel zamówienia: ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz Miejskiego Przedszkola Nr 42 z siedzibą przy ul. Brzozowej 2. Uwagi: zgodnie z inwentaryzacją budowlaną wykonaną dnia 07.08.2009 r. powierzchnia użytkowa budynku wynosi 1 373,90 m2 (inwentaryzacja do wglądu), 3. wartość prawa własności nieruchomości położonej w rejonie ul. ks. Tunkla, obejmującej działkę nr: 11 o pow. 8182 m2, zapisaną na karcie mapy 5 w obrębie Kochłowice oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 10698. Cel zamówienia: ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia zawodowego z siedzibą przy ul. gen. Hallera 6. Uwagi: zgodnie z inwentaryzacją budowlaną wykonaną w dniu 28 października 2009 r. powierzchnia użytkowa budynku warsztatów nr 3 zlokalizowanych w rejonie ul. ks. Tunkla wynosi 2 064,60 m2 (inwentaryzacja do wglądu), 4. wartość prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Broniewskiego 8, obejmującej działkę nr: 3155/555 o pow. 1250 m2, zapisaną na karcie mapy 3 w obrębie Bielszowice oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 5388. Cel zamówienia: ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz Rodzinnego Domu Dziecka nr 1 w Rudzie Śląskiej przy ul. Broniewskiego 8. Uwagi: zgodnie z inwentaryzacją budowlaną wykonaną w październiku 2009 r. powierzchnia użytkowa budynku mieszkalnego przy ul. Broniewskiego 8 wynosi 275,20 m2. (inwentaryzacja do wglądu). 5. wartość prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Leśnej 18, obejmującej działkę nr: 1033/25 o pow. 589 m2,zapisaną na karcie mapy 1 w obrębie Stara Kuźnia oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 18000. Cel zamówienia: Ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz Rodzinnego Domu Dziecka nr 2 w Rudzie Śląskiej przy ul. Leśnej 18 Uwagi: Zgodnie z inwentaryzacją budowlaną wykonaną w październiku 2009 r. - powierzchnia użytkowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśnej 18 wynosi 209,70 m2, - powierzchnia użytkowa garażu wraz z podpiwniczeniem wynosi 24,40 m2. (inwentaryzacja do wglądu). 6. wartość prawa własności nieruchomości położonych przy ul. ks. L. Tunkla 125, obejmujących: - działkę nr 429 o pow. 20 m2, k.m. 5 obręb Kochłowice KW 12520, - działkę nr 15 o pow. 942 m2, k.m. 5 obręb Kochłowice KW 8228 - działkę nr 97 o pow. 3302 m2, k.m. 5 obręb Kochłowice KW 20727 - działkę nr 100 o pow. 1854 m2, k.m. 5 obręb Kochłowice KW 20727 Cel zamówienia: Ustanowienie trwałego zarządu na ww. nieruchomościach na rzecz Szkoły Podstawowej nr 21 z siedzibą przy ul. ks. Tunkla 125. Uwagi: Zgodnie z inwentaryzacją budowlaną wykonaną w dniu lipcu 2009 r. - powierzchnia użytkowa całkowita budynku szkoły wynosi 1551,70 m2 - powierzchnia użytkowa całkowita sali gimnastycznej wynosi 749,90 m2 (inwentaryzacja do wglądu). 7. wartość prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Głównej 40-42, obejmującej działkę nr: 3689/211o pow. 5051 m2, zapisaną na karcie mapy 4 w obrębie Bielszowice oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 17896. Cel zamówienia: Ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 14, Miejskiego Przedszkola nr 28 z siedzibą przy ul. Głównej 40 oraz Szkoły Policealnej Nr 1 z siedzibą przy ul. Głównej 42. Uwagi: Zgodnie z inwentaryzacjami budowlanymi wykonanymi w sierpniu 2009 r. - powierzchnia użytkowa budynku przy ul. Głównej 40 wynosi 1 805,70 m2, kubatura wynosi 5 928,00 m3 (inwentaryzacja do wglądu). - powierzchnia całkowita budynku przy ul. Głównej 42 wynosi 1 032,70 m2 (inwentaryzacja do wglądu). Szegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach