Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPORZĄDZENIE AKTUALNEJ WYCENY WARTOŚCI RYNKOWEJ NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W ZABRZU PRZY UL. MIELŻYŃSKIEGO (GRUNT I OBIEKTY NIE ZAKOŃCZONEJ BUDOWY AKADEMICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sporządzenie aktualnej wyceny wartości rynkowej nieruchomości położonej w Zabrzu przy ul. Mielżyńskiego. Wycena wartości rynkowej nieruchomości obejmuje grunt i obiekty nie zakończonej budowy Akademickiego Centrum Medycznego. Nieruchomość gruntowa o łącznej powierzchni 405 918 m2 położona jest w Zabrzu przy ul. Mielżyńskiego. Składa się z działek oznaczonych numerami 122/24 i 123/24 i jest własnością Skarbu Państwa w wieczystym użytkowaniu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Stan ten jest zapisany w księdze wieczystej KW Nr 11809 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zabrzu. Zapisu dokonano na podstawie aktu notarialnego Repetytorium A nr 4459/97 z dnia 25.04.1997r. spisanego w Kancelarii Notarialnej w Gliwicach, ul. 1 Maja 13 przed notariuszem Anną Migdalską Ciorecką. Wycena nieruchomości zlokalizowana jest na terenach przeznaczonych pod usługi medyczne, w bezpośrednim sąsiedztwie supermarketu M1 i w niedalekiej odległości od centrum handlowego Makro Cash and Carry. Roboty budowlano - montażowe wstrzymanej inwestycji rozpoczęto w roku 1978 i prowadzone były do roku 1999. Od roku 2000 do chwili obecnej obiekty są zabezpieczone przed dewastacją i kradzieżą poprzez całodobowe dozorowanie. Charakterystykę obiektów przewidzianych do wyceny stanowi załącznik nr 5. Plan sytuacyjny rozmieszczenia obiektów stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy1.1. posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;a w szczególności:1.5. dysponują osobami z uprawnieniami w zakresie szacowania nieruchomości;Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - niżej wymienione dokumenty należ y dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2.3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2.4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. 3 .W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: 3.1.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz osób dysponujących uprawnieniami w zakresie szacowania wartości nieruchomości) - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji3.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia osób w zakresie szacowania wartości nieruchomości).4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 4.1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.6. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych nr: 2664/362 (KW KA1M/00071229/3), 2628/360 (KW KA1M/00077405/3), 2666/183 (KWKA1M/00077678/7) zajętych przez powierzchniowe wody płynące cieku Ornontowickiego - wł. Gmina Ornontowice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębu ewidencyjnego Podzamcze jednostka ewidencyjna Ogrodzieniec
Dodano: 2016-07-27 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.24.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.27.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - Budowa, nadbudowa i przebudowa obustronnych obwałowań przeciwpowodziowych wraz z odbudową cieku Goławieckiego, od ujścia (do rz. Wisły) do ul. Wawelskiej w m. Bieruń, Nowy, gm. Bieruń sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonywanie operatów szacunkowych w 2016r. na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części.
Dodano: 2016-07-19 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.21.2016.DG)
Dodano: 2016-06-27 - Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych - 7 zadań
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad. 1: Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości gruntowych. Zad. 2: Wykonanie wycen nieruchomości do różnych celów.
Dodano: 2016-06-23