Przetargi.pl
SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI DLA MUZEUM SZTUKI W ŁODZI (2)

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI DLA MUZEUM SZTUKI W ŁODZI (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji dla Muzeum Sztuki w Łodzi: - w obiekcie MS2 przy ul. Ogrodowej 19 - PAKIET 1 - w obiektach Muzeum przy ul. Więckowskiego 36 - PAKIET 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (PZP) i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. - wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 6.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. w tym w szczególności Zamawiający wymaga , aby o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.a Posiadają upoważnienia (autoryzacje) w odpowiednim zakresie (lub będą korzystać z podwykonawców posiadających ww. upoważnienia /autoryzacje) do wykonywania przeglądów gwarancyjnych sprzętu następującego dystrybutora (producenta): Emerson Network Power, VTS dla Pakietu nr 1 oraz VTS dla Pakietu nr 2., a zakres autoryzacji musi umożliwiać realizację niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez: Zamawiającego, DTR, warunki gwarancji oraz zalecenia producenta (dystrybutora). 6.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w tym w szczególności Zamawiający wymaga , aby o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.2.a. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy -to w tym okresie, minimum jedną usługę, odpowiadającą swym rodzajem i wartością ,a więc w tym sensie podobną do usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. - dla pakietu nr 1 : nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto. - dla Pakietu nr 2 : nie mniejszą niż 10.000,00 zł brutto, 6.2.b. wykażą, że osoby, które będą w ich imieniu uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wymaga się by - osoby wykonujące serwis i konserwację urządzeń wentylacji i klimatyzacji posiadały wymagane właściwymi przepisami prawa kwalifikacje do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, o kwalifikacjach uprawniających do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV,, oraz pozostałe wymagane kwalifikacje zawodowe w tym min. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16.08.2004r., wydanym na podstawie art. 12, ust.4 ustawy z dnia 20.04.2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz.U. Nr 195, poz. 2009). 6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Podane warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 u.Pzp. , załącznik nr 1 do siwz. 7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 7.3. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłatami do ZUS i Urz. Skarbowego. 7.4. kopie potwierdzone za zgodnośc z oryginałem przez oferenta upoważnień, - tj. autoryzacji dystrybutorów, producentów, w celu potwierdzenia spełnienia warunku zamówienia określonego w pkt 6.1.a. niniejszej SIWZ. 7.5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ich potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia objętego niniejszym postępowaniem takich innych podmiotów. 7.6. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających rodzajem, wartością usługom objętych przedmiotem niniejszego zamówienia i potwierdzających spełnienie warunku zamówienia określonego w pkt 6.2.a niniejszej SIWZ. Wraz z załączeniem dokumentów z których treści będzie wynikać, iż wykazane usługi były wykonane należycie. 7.7. wykaz osób które będę w imieniu wykonawcy wykonywać serwis i konserwację, wg, wzoru załącznik nr 5 do Nin. Siwz. WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców oraz towarów zagranicznych zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, - w brzmieniu po zmianach opublikowanych w Dz. Ustaw z 2008r Nr 188 pozycja 1155 ze zmianami; Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym wykonawca, jako jedna osoba lub łącznie dwie osoby, poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów załączanych do oferty składając podpis i datę dokonania poświadczenia. Złożenie podpisu skróconego tzw. parafy często niemożliwej do zidentyfikowania jest dopuszczalne tylko wraz z pieczątką imienną wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach