Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
Pl. Kościuszki 2 2
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
REGON: 00053261300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowościach Łobódz-Ruda Bugaj-Nakielnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej w miejscowościach Łobódz-Ruda Bugaj-Nakielnica. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbudowę drogi o długości 2,84 km poprzez utwardzenie nawierzchni i wzmocnienie podbudowy, odpowiednie ukształtowanie profilu podłużnego, przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi, - przebudowę istniejącego mostu drewnianego na obiekt konstrukcji żelbetowej, umocnienie koryta rzeki narzutem kamiennym u wlotu i wylotu mostu, - przebudowę przepustów w pasie projektowanej drogi gminnej, - usunięcie kolizji drogi z kablem energetycznym linii 0,4 KV Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych / skrót- PZP/ i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 6. kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Mickiewicza w Pajęcznie
Dodano: 2016-05-18 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Przebudowa dróg gruntowych na terenie Gminy Miasto Zgierz
Dodano: 2015-07-16 - Przebudowa ulic Ogrodowej, Pobożnego i Szkolnej w Bolesławcu z poprawą odwodnienia
Dodano: 2015-01-26 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2015 roku
Dodano: 2014-11-21 - Przebudowa dróg powiatowych o numerach: 4315E, 4317E, 4328E, 1526E, 1522E, 4325E, 4332E, 4310E, 4302E, 4300E, 4318E, 1303E, 4110E, 4324E, 4304E, 4344E, 4339E, 4338E, 4342E, 4347E - etap 3
Dodano: 2014-08-27 - Remont dróg powiatowych o numerach: 4318E, 4303E,4321E, 4322E.
Dodano: 2014-08-27 - Przebudowa ulicy XXX-lecia PRL w Lubochni wraz z wymianą przyłączy wodociągowych
Dodano: 2014-08-22 - Remont dróg powiatowych o numerach: 4318E, 4303E,4321E, 4322E.
Dodano: 2014-08-07 - Przebudowa dróg powiatowych o numerach: 4315E, 4317E, 4328E, 1526E, 1522E, 4325E, 4332E, 4310E, 4302E, 4300E, 4318E, 1303E, 4110E, 4324E, 4304E, 4344E, 4339E, 4338E, 4342E, 4347E - etap 3
Dodano: 2014-07-31