Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Babach o salę gimnastyczną i łącznik wielofunkcyjny oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń strychu na potrzeby szkolne wraz z infrastrukturą

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Babach o salę gimnastyczną i łącznik wielofunkcyjny oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń strychu na potrzeby szkolne wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy Szkoły Podstawowej w Babach o salę gimnastyczną i łącznik wielofunkcyjny oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń strychu na potrzeby szkolne wraz z infrastrukturą. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - roboty budowlane 45111220-6 - roboty w zakresie usuwania gruzu 45262522-6 - roboty murarskie 45320000-6 - roboty izolacyjne 45262600-7 - różne specjalne roboty budowlane 45260000-7 - roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne roboty specjalistyczne 45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45321000-3 - izolacja cieplna 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45111100-9 - roboty w zakresie burzenia 45331110-0 - instalowanie kotłów 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231110-9 - kładzenie rurociągów 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45315000-8 - instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45312200-9 - instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku Sali gimnastycznej przy szkole podstawowej wraz z łącznikiem, wykonanie zespołu boisk, bieżni, skoczni w dal, wykonanie niezbędnych utwardzeń oraz zmiana układu funkcjonalnego poddasza a także zakup sprzętu sportowego. Charakterystyczne parametry techniczne: 1)Powierzchnia zabudowy 1441,77 m2 - budynek istniejący 594,03 m2 - część projektowana 847,74 m2 2) Powierzchnia użytkowa: 2 144,67 m2 - budynek istniejący (bez strychu) 992,86 m2 - część projektowana + strych 1 151,81 m2 3)Kubatura budynku (brutto): 8 999 m3 - budynek istniejący 4 262 m3 - część projektowana 4 737 m3 4)Długość 16,21 (budynek istniejący) +53,62m(cześć projektowana) = 69,83m 5)Szerokość el. front.: 36,78 m 6)Wysokość do okapu 7,9 m 7)Wysokość w kalenicy 11,23 m Rozbudowa zewnętrznej infrastruktury technicznej: - przyłącze wraz z instalacją zewnętrzną kanalizacji sanitarnej (rurociągi z rur ? 160 PVC, odprowadzenie ścieków do studni DN 600 zlokalizowanej w działce inwestora) - instalacja zewnętrzna wodociągowa (z rur PE100 SDR11 ?40mm) - instalacja zewnętrzna ciepłownicza - na potrzeby poddasza w istniejącym budynku oraz nowoprojektowanego budynku należy wykonać dodatkowy niezależny kocioł olejowy. Sieć cieplna niskotemperaturowa zasilająca nowy budynek z rur preizolowanych do sieci cieplnych niskotemperaturowych 95°C 6bar Instalacje sanitarne wewnętrzne: 1) wewnętrzna instalację wody zimnej i ciepłej - Na poddaszu i w nowym budynku wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej w posadzce z rur z polietylenu sieciowanego wysokiej gęstości z płaszczem aluminiowym. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej na poddaszu - z zastosowaniem elektrycznych podgrzewaczy wody przepływowych. Do przygotowania ciepłej wody użytkowej dla zaplecza Sali gimnastycznej należy wykonać zasobnik CWU o pojemności 500l zasilany z nowoprojektowanego kotła olejowego zlokalizowanego w istniejącej kotłowni. 2) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej (z rur PVC). 3) kotłownia olejowa wraz z instalację grzewczą - na potrzeby poddasza w istniejącym budynku oraz na potrzeby nowoprojektowanego budynku należy wykonać dodatkowy niezależny kocioł olejowy jednofunkcyjny z palnikiem modulowanym o mocy 105kW wraz z dwoma zbiornikami o pojemności po 2 tyś. l każdy. 4) Instalacja wentylacji mechanicznej - Sala gimnastyczna - Centrala nawiewno wyciągowa o wydajności 3000m3/h zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu nad pomieszczeniem gospodarczym. Centrala ma za zadanie wentylować pomieszczenie jak również pełnić rolę grzewczą w okresie zimy. - szatnia - nawiew z zastosowaniem centrali wentylacyjnej nawiewnej. Urządzenie ma za zadanie kompensację wyciąganego powietrza z poszczególnych pomieszczeń - jadalnia i kuchnia Wyciągi z zastosowaniem wentylatora dachowego - WC - Wyciągi z zastosowaniem wentylatorów kanałowych Instalacje elektryczne: - Instalacja elektryczna rozbudowanej części obiektu zasilana będzie z istniejącej (rozbudowanej) rozdzielnicy głównej RG obiektu. - W rozbudowanej części parteru budynku przewiduje się tablicę rozdzielczą wnękową TG1 - Dla zasilania instalacji elektrycznych w przebudowanym poddaszu budynku przewiduje się tablicę rozdzielczą wnękową TP1. - Główny Wyłącznik Pożarowy energii elektrycznej zabudowany jest w istniejącej rozdzielnicy głównej RG - Oświetlenie wewnętrzne - oprawy ze świetlówkami, sufitowe. Do oświetlenia sali gimnastycznej przewiduje się naświetlacze metalhalogenkowe 150W - Oświetlenie zewnętrzne - oprawy oświetleniowe wyposażone w lampy sodowe wysokoprężne 100W zamontowane na dwóch dziewięciometrowych słupach oświetleniowych ulicznych oraz na budynku na wysięgnikach ściennych - Instalacja urządzeń wentylacyjnych i grzewczych - Instalacja pompy nieczystości - Instalacja platformy dla niepełnosprawnych - Instalacja oddymiania klatki schodowej - Instalacja SSWiN - Instalacja monitoringu - Instalacja sieci LAN - Nagłośnienie sali gimnastycznej - Instalacja odgromowa - Instalacja połączeń ekwipotencjalnych Dane konstrukcyjno - materiałowe budynku 1. Ściany zewnętrzne: dwuwarstwowe wykonane z bloków piaskowo-wapiennych na zaprawie cementowo - wapiennej z dociepleniem od zewnątrz styropianem. 2. Ściany wewnętrzne: - działowe: z bloków piaskowo-wapiennych Na poddaszu dodatkowo wykończyć lukarny od wewnątrz płytą gipsowo-kartonową, na szkielecie stalowym z dociepleniem 8cm z wełny mineralnej. - konstrukcyjne: z cegły piaskowo-wapiennej na zaprawie cementowo - wapiennej. 3. Stropy z płyty kanałowej + pasma wylewane 4. Dach: -nad budynkiem głównym - drewniany płatwiowo-kleszczowy, dwuspadowy. -nad salą gimnastyczną - dźwigary z drewna prefabrykowane, Na dachu budynku istniejącego należy ułożyć płytę OSB 22mm i wykonać warstwy z papy podkładowej i dachówki bitumicznej. Od spodu między krokwiami ułożyć wełnę mineralną min. 18mm, zachowując szczelinę powietrzną o grubości min.2cm. Wełnę zabezpieczyć od spodu folią paroizolacyjną. Pokrycie -dachówką bitumiczną na płycie OSB. 6.Schody: monolityczne żelbetowe, zbrojone 7. Wentylacja: - w sali gimnastycznej centrala grzewczo-wentylacyjna - w pomieszczeniach zaplecza szatniowego sali wentylacja mechaniczna - w pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna lub wspomagana wentylatorami kanałowymi. W pomieszczenie kuchni wentylatory dachowe. 9. wykończenie pomieszczeń: pomieszczenia szatni, klas, jadalni, administracji malowane farbami emulsyjnymi -korytarze do wys. 1,5 m wykończone tynkiem mozaikowym, powyżej malowane farbami emulsyjnymi -pomieszczenia higieniczno sanitarne i kuchnia wykończone glazurą na całą wysokość pomieszczeń. 10.Ogrzewanie z lokalnej kotłowni (przewidzianej do rozbudowy) z tradycyjnymi grzejnikami. W szatniach i umywalniach sali ogrzewanie podłogowe. Obudowa grzejników na korytarzach z siatki w ramkach stalowych. 11. Parapety wewnętrzne - z płyty MDF 12. Parapety zewnętrzne - z blachy powlekanej 0,55mm 13. Rynny i rury spustowe - blaszane powlekane 0,55 mm 14. Podłogi: - sala gimnastyczna : wykładzina obiektowa sportowa. Podłoga na legarach podwójnych o wzajemnie prostopadłym układzie warstw -umywalnie, szatnie przy sali, łazienki, wc, kuchnia, zmywalnia- ceramika (gres, glazura), 15. Stolarka okienna : Okna pcv, białe, w sali gimnastycznej w oknach po południowej stronie należy zastosować poliwęglan komorowy 25mm. 16. Stolarka drzwiowa: Drzwi zewnętrzne aluminiowe i stalowe, drzwi wewnętrzne płycinowe. Ważne: 1. W wycenie należy uwzględnić sprzęt sportowy - wg załączonego zestawienia. 2. Przy wycenie należy uwzględnić wycinkę drzew. 3. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne badania. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenie budowy przed dostępem osób trzecich, w tym dzieci uczących się w szkole. Ponadto z uwagi na fakt, iż podczas prowadzenia prac w szkole odbywać się będą zajęcia lekcyjne Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania robót w sposób nie utrudniający normalnego funkcjonowania szkoły. Z uwagi na powyższe roboty budowlane w istniejącym budynku szkoły, w tym zmianę układu funkcjonalnego poddasza należy wykonać w okresie wakacyjnym, tj. w terminie od 15 czerwca do 30 sierpnia 2014 r. 5. Zamawiający zastrzega, iż w roku 2014 suma płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia. Pozostałe płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonywane będą w roku 2015, przy czym wartość ostatniej części wynagrodzenia wynosi 10% wartości zamówienia i płatna będzie po odbiorze końcowym i usunięciu usterek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami min.: - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego Nr 944/2012 z dnia 23.11.2012 r. - Opinia ZUD Nr 790/2012 z dnia 17.09.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 89730003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: INW.271.10.2014.R. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Rozdz.. XIV. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.moszczenica.bipst.pl/index.php?grupa=511706
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach