Przetargi.pl
Rozbudowa pawilonu wschodniego sanatorium Mikołaj w Busku - Zdroju o klatkę schodową wraz z szybem windowym oraz łącznikiem, przebudowa pawilonu południowego i dokończenie przebudowy części budynku sanatorium z wewnętrznymi instalacjami: wod-kan; c.o; eNn; wentylacją mechaniczną

Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. F. Rzewuskiego 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3703314, 3703314 , fax. 041 3784154
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna
    ul. F. Rzewuskiego 1 1
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3703314, 3703314, fax. 041 3784154
    REGON: 00028816500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa pawilonu wschodniego sanatorium Mikołaj w Busku - Zdroju o klatkę schodową wraz z szybem windowym oraz łącznikiem, przebudowa pawilonu południowego i dokończenie przebudowy części budynku sanatorium z wewnętrznymi instalacjami: wod-kan; c.o; eNn; wentylacją mechaniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa pawilonu wschodniego sanatorium Mikołaj w Busku - Zdroju o klatkę schodową wraz z szybem windowym oraz łącznikiem, przebudowa pawilonu południowego i dokończenie przebudowy części budynku sanatorium z wewnętrznymi instalacjami: wod-kan; c.o; eNn; wentylacją mechaniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00zł ( słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione do dnia 19.10.2009r. do godz. 13 00. 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)W pieniądzu 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)W gwarancjach bankowych 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr. 109 poz. 1158 oraz z późn. Zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BPH PBK S.A. 0/Busko-Zdrój nr. 56 1060 2100 0000 3200 0014 3481 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w kasie spółki uzdrowiska. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium z adnotacją pracownika Kasy Spółki uzdrowiska o przyjęciu oryginału. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą: 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona; 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt.5.2-3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcę. 8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l Pzp: 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. 6). złożą kompletną ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 7). zabezpieczą wadium w wysokości, w formie i terminie określonym przez Zamawiającego. 8). Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 7.1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 7.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp wg wzoruokreślonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał 7.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 7.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające dpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego oraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami zawierający nie mniej niż 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 1 osoba z uprawnieniami w zakresie instalacji sanitarnych. Kierownictwo prac budowlanych może sprawować tylko taka osoba która posiada uprawnienia budowlane, określone przepisami prawa budowlanego i wykaże się co najmniej dwuletnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych. UWAGA ! Sanatorium Mikołaj - kompleks czterech budynków z XIX w. zostało wpisane do rejestru zabytków województwa pod nr. 142 z 6.09.1971r. i jako takie podlega ochronie prawa. Wymagana forma dokumentów: -wykaz osób i wskazanie zakresu wykonywanych czynności ( w tym: kierownika budowy, kierowników robót) - oryginał -uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 7.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty, miejsca ich wykonywania, wartości według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 7.10.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.11. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z wymogami wskazanymi w § 10 SIWZ. Wymagana forma dokumentu - W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu -oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wadium, dowodem wniesienia jest oryginał wadium załączony do składanej oferty. 7.12. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie - w przypadku: - wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. - gdy z przedłożonych w ofercie dokumentów nie wynika upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pełnomocnictwo winno być udzielone na piśmie w jednym dokumencie i ma zawierać: a)wskazanie, iż udzielane jest na potrzeby zamówienia związanego z niniejszą SIWZ, b)oznaczenie mocodawców, c)oznaczenie pełnomocnika, d)zakres pełnomocnictwa, e)czas na jaki jest udzielone, f) podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu mocodawców. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymagane w postępowaniu składa ich pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6 oraz 7.7; pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt.1 i pkt.4 ustawy Pzp opisane w pkt 7.2. każdy z Wykonawców składa odrębne. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach