Przetargi.pl
Rozbudowa monitoringu Rataje Etap II

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa monitoringu Rataje Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dokonanie uzgodnień oraz wykonanie przyłączy teletechnicznych i energetycznych do miejsc rozlokowania kamer wizyjnych i urządzeń teletransmisyjnych, wraz z dostawą i montażem urządzeń monitoringu wizyjnego oraz konfiguracją i uruchomieniem rozbudowanego Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. Obszar objęty przedmiotem zamówienia dotyczy: skrzyżowania ulic Wiatracznej i Inflanckiej, skrzyżowania ulic Inflanckiej i Piaśnickiej, ulicy Piaśnickiej: przejścia dla pieszych przy Osiedlowym Domie Kultury „Orle Gniazdo” oraz wyjazdu z osiedla Rusa przy przystanku Piaśnicka/Rynek, skrzyżowania ulic Piaśnickiej i Kurlandzkiej, ulicy Inflanckiej od skrzyżowania z ulicą Pawia do skrzyżowania z ulicą Redarowską, ulicy Wioślarskiej od skrzyżowania z ulicą Zamenhofa do skrzyżowania z ulicą Juracką, ulicy Szczytnickiej przy budynku XIV Liceum Ogólnokształcącego, ulicy Wyzwolenia od skrzyżowania z ulicą Pawia do skrzyżowania z ulicą Kukułczą, ulicy Piłsudskiego od skrzyżowania z ulicą Dolską do wyjazdu z osiedla Jagiellońskiego nr 17 – 18, a także skrzyżowania ulic Wyzwolenia i Kruczej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – Załącznik nr 1 do wzoru umowy, a także udzielenie gwarancji i przekazanie autorskich praw majątkowych do wytworzonej w ramach udzielonego zamówienia dokumentacji projektowej i powykonawczej. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy – załączniku nr 10 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę (roboty, usługi) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty budowlane i usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących:  roboty instalacyjne z zakresu instalacji elektrycznych,  roboty instalacyjne z zakresu instalacji telekomunikacyjnych (światłowodowych),  roboty budowlane z zakresu budowy rurociągów kablowych,  obsługa pojazdów mechanicznych i urządzeń budowlanych,  organizacja placu budowy i zarządzanie zespołem pracowników,  konfiguracja punktów kamerowych, macierzy archiwizacyjnej i oprogramowania zarządzającego monitoringiem wizyjnym. Aspekt środowiskowy Zgodnie z §7 ust.2 wzoru umowy, Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska pracy ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach