Przetargi.pl
Rozbudowa i remont gminnej oczyszczalni ścieków w Bartoszówce

Gmina Rzeczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 97-220 Rzeczyca, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7106176 , fax. 044 7105220
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczyca
    ul. Tomaszowska 2 2
    97-220 Rzeczyca, woj. łódzkie
    tel. 044 7106176, fax. 044 7105220
    REGON: 00054927500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont gminnej oczyszczalni ścieków w Bartoszówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe elementy rozbudowanej oczyszczalni ścieków: 1. Stacja przyjmowania ścieków dowożonych - projektowana - Separator zanieczyszczeń stałych z szybkozłączem do odbioru ścieków - Pomiar przepływu ścieków - Moduł rejestracyjny z wydrukiem danych 2. Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków połączonych: - Automatyczna krata hakowa - projektowana 3. Zbiornik uśredniający ścieków - istniejący / modernizacja - Układ napowietrzania / mieszania - Porcjowe dozowanie ścieków - Stacja pomp zatapialnych 4. Oczyszczanie wstępne ścieków - istniejący / modernizacja - Piaskownik pionowy 5. Oczyszczanie biologiczne ścieków - istniejący / modernizacja - Trzykomorowy selektor - warunki beztlenowe stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry dla celów rolniczego wykorzystania - Komora denitryfikacji/nitryfikacji - Osadnik wtórny pionowy - separacja osadu od ścieków 6. Stacja dmuchaw w budynku technicznym oczyszczalni - istniejąca / modernizacja 7. Zbiornik magazynowy osadu nadmiernego - istniejący / rozbudowa 8. Stacja mechanicznego odwadniania osadu - modernizacja 9. Działanie oczyszczalni będzie całkowicie zautomatyzowane poprzez zastosowanie sterowania z możliwością kontroli stanów awaryjnych poprzez system powiadamiania SMS. 10. Zagospodarowanie terenu 11. Obsługa geodezyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 30 000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: - Bank: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Maz. Filia w Rzeczycy Nr konta: 16 898500040020021039610012; Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy w Rzeczycy, pokój nr 12, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 12 stycznia 2010 r. , do godz. 11:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający nw. warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Dodatkowym warunkiem jest zapewnić odbiór i utylizację ścieków w ilości ok. 50 m3 /dobę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na czas wyłączenia oczyszczalni z eksploatacji. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do oferty oświadczenie o zapewnieniu odbioru i utylizacji ścieków na czas robót. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty wg wzoru- załącznik nr 1 do siwz wraz z następującymi dokumentami : -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika Nr 4 do siwz) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, ( Z CO NAJMNIEJ 5 LETNIM STAŻEM ), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat min. 2 zamówień o zakresie co najmniej jak w niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Za zamówienie o podobnym charakterze i stopniu trudności Zamawiający uzna dostawę kompletnej technologii i wyposażenia technologicznego wraz z rozruchem dwóch oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 200 m3/d każda w tożsamym do zaprojektowanego systemie technologicznym, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne protokół odbioru itp.) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg załącznika nr 2) - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzeczyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach