Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Hospicjum w Miechowie

Caritas Diecezji Kieleckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 25-013 Kielce, ul. Jana Pawła II 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 344 52 82 , fax. 041 344 67 28
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Caritas Diecezji Kieleckiej
    ul. Jana Pawła II 3 3
    25-013 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 344 52 82, fax. 041 344 67 28
    REGON: 29050549400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.caritas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna osoba prawna- organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Hospicjum w Miechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie będzie realizowane w całości w zakresie: ZADANIE 1 - Branża ogólnobudowlana. Obejmuje roboty budowlane: - roboty ziemne, w tym roboty fundamentowe i izolacyjne, - konstrukcje żelbetowe, - konstrukcje dachowe z pokryciem, w tym docieplenie poddasza - roboty murowe, - izolacje, - roboty wykończeniowe, w tym okładziny ścian, podłoża i posadzki, stolarka okienna, stolarka drzwiowa i ślusarska, elewacje, rusztowania, opaska wokół budynku, schody wejściowe ZADANIE 2 - Hydraulika i roboty sanitarne: - Instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania i rozbudowa kotłowni - Instalacje wewnętrzne sanitarne: wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - Przyłącz kanalizacji deszczowej - Przyłącz kanalizacji sanitarnej - Przyłącz wodociągowy ZADANIE 3- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. W tym: - Instalacje elektryczne wewnętrzne - Instalacje elektryczne - zasilanie Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz sposób jego wykonania przedstawia: - przedmiar robót (Załącznik nr 5 do SIWZ). - projekt budowlany (Załącznik nr 6 do SIWZ). - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 (piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22. i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 4.1.2 posiadają wymagane prawem certyfikaty i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.2 Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 4.1.1, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy i spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych- stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub - inne dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Dokument lub dokumenty potwierdzające wniesienie wadium. 5.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 4.1.2, każdy z Oferentów powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych prawem certyfikatów i uprawnień do wykonania zamówienia (mogą to być np. certyfikaty, zaświadczenia, referencje);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.caritas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach