Caritas Diecezji Kieleckiej ogłasza przetarg
- Adres: 25-013 Kielce, ul. Jana Pawła II 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 344 52 82 , fax. 041 344 67 28
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Caritas Diecezji Kieleckiej
ul. Jana Pawła II 3 3
25-013 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 344 52 82, fax. 041 344 67 28
REGON: 29050549400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.caritas.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna osoba prawna- organizacja pożytku publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Hospicjum w Miechowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w całości w zakresie: ZADANIE 1 - Branża ogólnobudowlana. Obejmuje roboty budowlane: - roboty ziemne, w tym roboty fundamentowe i izolacyjne, - konstrukcje żelbetowe, - konstrukcje dachowe z pokryciem, w tym docieplenie poddasza - roboty murowe, - izolacje, - roboty wykończeniowe, w tym okładziny ścian, podłoża i posadzki, stolarka okienna, stolarka drzwiowa i ślusarska, elewacje, rusztowania, opaska wokół budynku, schody wejściowe ZADANIE 2 - Hydraulika i roboty sanitarne: - Instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania i rozbudowa kotłowni - Instalacje wewnętrzne sanitarne: wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - Przyłącz kanalizacji deszczowej - Przyłącz kanalizacji sanitarnej - Przyłącz wodociągowy ZADANIE 3- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. W tym: - Instalacje elektryczne wewnętrzne - Instalacje elektryczne - zasilanie Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz sposób jego wykonania przedstawia: - przedmiar robót (Załącznik nr 5 do SIWZ). - projekt budowlany (Załącznik nr 6 do SIWZ). - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15.000,00 (piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22. i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 4.1.2 posiadają wymagane prawem certyfikaty i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.2 Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 4.1.1, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy i spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych- stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub - inne dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Dokument lub dokumenty potwierdzające wniesienie wadium. 5.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 4.1.2, każdy z Oferentów powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych prawem certyfikatów i uprawnień do wykonania zamówienia (mogą to być np. certyfikaty, zaświadczenia, referencje);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.caritas.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26