Instytut Techniki Budowlanej ogłasza przetarg
- Adres: 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8251303, 8252885 , fax. 022 8257730
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Budowlanej
ul. Filtrowa 1 1
00-611 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8251303, 8252885, fax. 022 8257730
REGON: 00006365000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórki budynków w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest całkowita rozbiórka istniejących obiektów budowlanych - budynków na działce nr 1464/68 tj. Hali montażowej oraz Wiaty-budynku instalacyjnego zgodnie z decyzją Starosty Radomskiego nr 1300/2007 z dn. 22.08.2007r. Charakterystyka ogólna oraz podstawowe parametry techniczno - użytkowe budynków do rozbiórki : 1. Hala montażowa- obiekt wolnostojący, parterowy (z wyższą nawą główną i dwiema niższymi nawami bocznymi), budynek hali przemysłowej. Konstrukcja budynku: prefabrykowana żelbetowa z elementami technologii tradycyjnej. - liczba kondygnacji: 1, - kubatura budynku: ok. 13720 m3, - powierzchnia zabudowy: ok. 1920 m2, - powierzchnia użytkowa: 1796,57 m2, - wysokość max.: 9,60 m, - długość budynku: 85,54 m. 2. Wiata - budynek instalacyjny - obiekt wolnostojący, parterowy budynek wiaty murowanej. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z przekryciem o konstrukcji metalowej. - liczba kondygnacji: 1, - kubatura budynku: 1439,55 m3, - powierzchnia zabudowy: 297,32 m2, - powierzchnia użytkowa: 269,68 m2, - wysokość max.: 5,19 m, - długość budynku: 25,72 m. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe (budowlane i instalacyjne). 2. Roboty transportowe (odtransportowanie materiałów rozbiórkowych do miejsca docelowego składowania lub utylizacji). 3. Roboty ziemne i porządkowe (uporządkowanie i niwelacja terenu). Zamówienie musi być wykonywane w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pozwolenie na budowę, które stanowić będą część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie : piętnaście tysięcy PLN) na etapie składania ofert. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawca powinien wykazać, iż w ostatnich trzech latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), uzyskał średnie przychody roczne ze sprzedaży nie mniejsze niż 2 mln PLN netto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie. 3. Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na rozbiórce, przebudowie, lub przebudowie i rozbiórce obiektów budowlanych o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 500 tyś PLN netto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten winien być spełniony łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (zwanego dalej Wnioskiem) następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 5. Oświadczenie o treści z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) ustawy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku; 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, Wykonawca powinien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 10. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. 11. Oświadczenia i dokumenty konieczne do dokonania oceny spełniania wymogu zdolności ekonomicznej i finansowej: Część sprawozdania finansowego, w którym ukazane są przychody przedsiębiorstwa (tj. rachunek zysków i strat) za ostatnie zamknięte 3 lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). Jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości - należy również złożyć opinię o tej części sprawozdania finansowego (z wyjątkiem opinii dotyczącej ostatniego roku obrotowego, chyba że Wykonawca posiada tę opinię - w takim przypadku jest zobowiązany do jej dołączenia). W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - należy złożyć inne dokumenty określające obroty za ostatnie zamknięte 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. Oświadczenia i dokumenty konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogu zdolności technicznej: Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunków w zakresie doświadczenia Wykonawcy pt. -Wykaz wykonanych robót- dla potwierdzenia spełnienia warunku. Wykaz wykonanych robót powinien zawierać następujące informacje: wskazanie zamawiającego, przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania zamówienia. Do Wykazu wykonanych robót powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, z zastrzeżeniem oświadczenia o którym mowa w pkt 5, które powinno być złożone w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione powyżej należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wymagane poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu), za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt 5 oraz pełnomocnictw składanych wraz z Wnioskiem,, które powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki szczegółowe określone w Sekcji III.2) ogłoszenia pkt. 2 i 3 (Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków) Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Wąskiej, Żabiej i Ustronnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku usługowego dawnego kina i klubu przy al. Armii Ludowej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 261121W Skłody Średnie - Skłody-Piotrowice - Świerże-Kończany w km 0 + 007,60 - 2 + 702,10 odc. I
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie w ramach zadania modernizacja skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń socjalnych w budynku przy al. J. Ch. Szucha 23 (szatnia BOR), znak: BDG.741.014.2016
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr 2361W SZEMPLINO - GRANICA WOJEWÓDZTWA - BRZOZOWO MAJE - DZIERZGOWO - RZĘGNOWO - GRÓJEC - KLEWKI OD KM 1+400,00 DO KM 2+928,06 - ETAP I
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wiśniewo
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na drogach Powiatu Wołomińskiego, na odcinkach: od Kołakowa do Józefowa(4306W), od Józefowa do Dręszewa (4338W), od Dręszewa do Dąbrówki (4320W), Radzymin ul. Wróblewskiego (4302W) skrzyżowanie z ul. Witosa, Ząbki ul. Batorego (4363W) od ul. Lisa Kuli oraz ul. Piłsudskiego (4363W) od ul. Kossaka, od Mostówki do Ręczaj Polskich (4314W), od Zabrańca do Woli Ręczajskiej (4351W), od Kury do Krawcowizny(4329W), Sulejów do Kury (4330W), od Helenowa - Zagościniec ul. 100lecia (4312W), od Dobczyna do Nowego Kraszewa (4337W)
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja budynku warsztatów szkolnych przy ZS w Siennicy na potrzeby laboratorium odnawialnych źródeł energii w Siennicy
Dodano: 2016-07-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (dz. nr ewid. 509) W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWA KOZŁOWSKA, GMINA JASTRZĘBIA.
Dodano: 2016-07-13