Przetargi.pl
Rozbiórki budynków w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2

Instytut Techniki Budowlanej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8251303, 8252885 , fax. 022 8257730
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Budowlanej
    ul. Filtrowa 1 1
    00-611 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8251303, 8252885, fax. 022 8257730
    REGON: 00006365000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórki budynków w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całkowita rozbiórka istniejących obiektów budowlanych - budynków na działce nr 1464/68 tj. Hali montażowej oraz Wiaty-budynku instalacyjnego zgodnie z decyzją Starosty Radomskiego nr 1300/2007 z dn. 22.08.2007r. Charakterystyka ogólna oraz podstawowe parametry techniczno - użytkowe budynków do rozbiórki : 1. Hala montażowa- obiekt wolnostojący, parterowy (z wyższą nawą główną i dwiema niższymi nawami bocznymi), budynek hali przemysłowej. Konstrukcja budynku: prefabrykowana żelbetowa z elementami technologii tradycyjnej. - liczba kondygnacji: 1, - kubatura budynku: ok. 13720 m3, - powierzchnia zabudowy: ok. 1920 m2, - powierzchnia użytkowa: 1796,57 m2, - wysokość max.: 9,60 m, - długość budynku: 85,54 m. 2. Wiata - budynek instalacyjny - obiekt wolnostojący, parterowy budynek wiaty murowanej. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z przekryciem o konstrukcji metalowej. - liczba kondygnacji: 1, - kubatura budynku: 1439,55 m3, - powierzchnia zabudowy: 297,32 m2, - powierzchnia użytkowa: 269,68 m2, - wysokość max.: 5,19 m, - długość budynku: 25,72 m. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe (budowlane i instalacyjne). 2. Roboty transportowe (odtransportowanie materiałów rozbiórkowych do miejsca docelowego składowania lub utylizacji). 3. Roboty ziemne i porządkowe (uporządkowanie i niwelacja terenu). Zamówienie musi być wykonywane w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pozwolenie na budowę, które stanowić będą część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie : piętnaście tysięcy PLN) na etapie składania ofert. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawca powinien wykazać, iż w ostatnich trzech latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), uzyskał średnie przychody roczne ze sprzedaży nie mniejsze niż 2 mln PLN netto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie. 3. Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na rozbiórce, przebudowie, lub przebudowie i rozbiórce obiektów budowlanych o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 500 tyś PLN netto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten winien być spełniony łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do Wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (zwanego dalej Wnioskiem) następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 5. Oświadczenie o treści z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) ustawy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku; 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, Wykonawca powinien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 10. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. 11. Oświadczenia i dokumenty konieczne do dokonania oceny spełniania wymogu zdolności ekonomicznej i finansowej: Część sprawozdania finansowego, w którym ukazane są przychody przedsiębiorstwa (tj. rachunek zysków i strat) za ostatnie zamknięte 3 lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). Jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości - należy również złożyć opinię o tej części sprawozdania finansowego (z wyjątkiem opinii dotyczącej ostatniego roku obrotowego, chyba że Wykonawca posiada tę opinię - w takim przypadku jest zobowiązany do jej dołączenia). W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - należy złożyć inne dokumenty określające obroty za ostatnie zamknięte 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. Oświadczenia i dokumenty konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogu zdolności technicznej: Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunków w zakresie doświadczenia Wykonawcy pt. -Wykaz wykonanych robót- dla potwierdzenia spełnienia warunku. Wykaz wykonanych robót powinien zawierać następujące informacje: wskazanie zamawiającego, przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania zamówienia. Do Wykazu wykonanych robót powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, z zastrzeżeniem oświadczenia o którym mowa w pkt 5, które powinno być złożone w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione powyżej należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wymagane poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu), za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt 5 oraz pełnomocnictw składanych wraz z Wnioskiem,, które powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki szczegółowe określone w Sekcji III.2) ogłoszenia pkt. 2 i 3 (Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków) Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach