Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6028110 , fax. 22 6028716
- Data zamieszczenia: 2013-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
ul. Pawińskiego 17/21 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6028110, fax. 22 6028716
REGON: 01723270500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.msw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce o nr ewid. 10 w obrębie 0412 o powierzchni 0,4143 ha, położonej w Warszawie przy ul. Smyczkowa 10 wraz z wywozem i utylizacją gruzu i odpadów oraz wszystkich innych elementów pochodzących z rozbiórki. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. całkowite (wraz z fundamentami) rozebranie budynku wolnostojącego za wyjątkiem części budynku, w której znajduje się stacja transformatorowa. Budynek składa się z dwóch obiektów połączonych łącznikiem. Część niższa posiada jedną kondygnacja nadziemną, zaś część wyższa - trzy kondygnacje nadziemne. Budynek jest w całości podpiwniczony z umieszczonymi pod częścią niższą garażami. Powierzchnia budynku netto 2 694,84 m2, kubatura brutto budynku 10 745,03 m3. Szczegółowy opis stanu istniejącego zawarty jest w inwentaryzacji budowlanej (załącznik nr 10 do SIWZ) opracowanej przez mgr inż. Sławomira Waszaka. Wykonawca nie spowoduje swoimi działaniami przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom podłączonym do Stacji Transformatorowej Miejskiej. Ewentualne roszczenia finansowe odbiorców obciążą Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia Stacji Transformatorowej Miejskiej; 2.2. zabezpieczenie pozostawionej części budynku przed katastrofą budowlaną i wpływem czynników atmosferycznych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym, 2.3. odłączenie w budynku i odkopanie dwóch kabli telekomunikacyjnych (miedzianych) na odcinku około 40 m i zwinięciem kabla w ziemnej studni wykonanej przez Wykonawcę oraz rozebraniem dwóch studzienek telekomunikacyjnych, 2.4. odłączenie budynku od sieci wodociągowej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki oraz przeniesieniem wodomierza do wybudowanej przez Wykonawcę studzienki wodomierzowej w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A., 2.5. odłączenie budynku od sieci kanalizacji sanitarnej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki do studzienek przyłączeniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A., 2.6. odłączenie budynku od sieci kanalizacji deszczowej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki do studzienek przyłączeniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A., 2.7. odłączenie budynku od sieci ciepłowniczej, demontaż urządzeń węzła cieplnego wraz z odwiezieniem ich do ZEC Południe i rozebranie istniejących sieci na terenie działki w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Dalkia Warszawa S. A., 2.8. odłączenie istniejących instalacji energetycznych w sposób opisany w projekcie bu-dowlanym i wykonawczym, za wyjątkiem podłączenia do Stacji Transformatorowej Miejskiej, 2.9. odłączenie i rozebranie istniejącej sieci oświetlenia zewnętrznego oraz fundamentów lamp oświetleniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym; 2.10. zabezpieczenie studzienki telefonicznej przez zniszczeniem i wpływem czynników at-mosferycznych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym, 2.11. zabezpieczenie kosiarki samojezdnej do utrzymania terenu wraz z oprzyrządowaniem, w fabrycznie nowym kontenerze z zabezpieczeniem przed otwarciem, dostarczonym przez Wykonawcę oraz przewiezienie go do obecnej siedziby Zamawiającego. W przy-padku stwierdzenia uszkodzenia pojazdu z winy Wykonawcy, do czasu jego przewie-zienia do siedziby Zamawiającego, Wykonawca poniesie koszty naprawy wynikające z uszkodzeń. Kontener po dostarczeniu go do siedziby Zamawiającego przechodzi na własność Zamawiającego, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego; 2.12. zabezpieczenie znajdującego się na działce określonej w pkt 4.1 drzewostanu przed jego uszkodzeniem i wycinką. W przypadku samowolnej wycinki drzewostanu bądź jego uszkodzenia w wyniku, którego wycinka okaże się niezbędna Wykonawca poniesie odpowiedzialność karną i finansową określoną odpowiednimi przepisami prawa; 2.13. całkowite (wraz z fundamentami i posadzką) rozebranie śmietnika wykonanego w konstrukcji murowanej - fotografie obrazujące obiekt stanowią część załącznika nr 12 do SIWZ, 4.2.14. całkowite rozebranie fundamentu żelbetowego znajdującego się przy ogrodzeniu w północnej części działki - fotografie obrazujące obiekt stanowią część załącznika nr 12 do SIWZ, 2.15. całkowite rozebranie istniejących na działce ramp i schodów terenowych, dróg i placów o nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej ok. 980 m2 oraz chodników z kostki betonowej i płyt betonowych wraz z krawężnikami, obrzeżami i podbudową o powierzchni około 220 m2; 2.16. segregacja, wywiezienie i utylizacja powstałego gruzu i odpadów oraz wszystkich in-nych elementów pochodzących z rozbiórki zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21). Elementy metalowe, szkło i inne odpady, które mogą być wykorzystane jako surowce wtórne winny zostać odwiezione przez Wykonawcę do odpowiednich punktów odbioru tych surowców. Zamawiający wymaga by Wykonawca przedstawił karty utylizacji odpadów wraz z adresem i fotografiami zutylizowanych śmieci; 2.17. uporządkowanie i wyrównanie terenu wraz z zasypaniem wykopów (za wyjątkiem wy-kopu po budynku głównym) piaskiem z zagęszczeniem. Wykopy te powinny być zasy-pane, a teren ukształtowany w sposób zapewniający odprowadzenie wód opadowych bez powstawania zastoin. 2.18. wykonanie studni chłonnych w dnie wykopu po rozebranym budynku głównym. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 3.1. treść niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2. obowiązujące przepisy prawne, normy branżowe oraz sztukę budowlaną, 3.3. projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez Pas Projekt Archi Studio Sławomir Golenko (załącznik nr 11 do SIWZ), 3.4. przedmiar robót stanowiący część projektu wykonawczego jest jedynie materiałem pomocniczym dla obliczenia ceny i jego zadaniem jest jedynie przybliżenie Wykonawcy zakresu i sposobu wykonania prac. 4. Wykonawca zobowiązany jest, w okresie realizacji umowy, do posiadania ubezpieczenia: 4.1. od wszystkich ryzyk budowy i montażu (rozbiórki) związanych z wykonywaniem za-mówienia publicznego na sumę gwarancyjną nie niższą niż pełna wartość wynagro-dzenia brutto, 4.2. od odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności zniszczenia mienia Zamawiającego, z tytułu wykonania przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż pełna wartość wynagrodzenia brutto, 4.3. od odpowiedzialności cywilnej z tytułu na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowa-nych działaniem lub zaniechaniem działania przez Wykonawcę na sumę nie niższą niż 25% wartości umowy brutto, dział dotyczący OC powinien zawierać klauzulę pra-codawcy, 4.4. od skutków nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych przy realizacji robót oraz innych osób przebywających na terenie budowy za wiedzą Wykonawcy - na sumę nie mniejszą niż 20 tys. zł na jednego osobę, Wszystkie sumy ubezpieczeniowe mają być na wszystkie i na jedno zdarzenie (wypadki) ubezpieczeniowe i być takiej samej wartości. Umowy ubezpieczeniowe mają mieć klauzulę udziału własnego Wykonawcy w szkodzie nie większego niż 1% sumy ubezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji sum ubezpieczeniowych (doubezpieczenia do wartości początkowej) w przypadku każdorazowej wypłaty odszkodowania. Umowa ubezpieczeniowa powinna być zawarta na okres realizacji umowy powiększony o 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza zawarcie przez Wykonawcę kilku umów ubezpieczeniowych. Uwierzytelnioną kopię lub oryginał polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zwarcia i zakresu umowy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składek ubezpieczeniowych Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, ale przed jej podpisaniem. W razie nie dochowania obowiązku dostarczenia polisy lub innego dokumentu z wyznaczonym terminie Zamawiający wyznaczy drugą datę zawarcia umowy. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę dodatkowego terminu, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Nie zachowanie ciągłości lub wymaganej wartości ubezpieczenia uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej przewidzianej w umowie, z prawem do odstąpienia od umowy włącznie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia, w tym w szczególności zabrania się prowadzenia głośnych prac budowlanych w porze nocnej. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w godz. 6.00 - 22.00. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i dbania o dobry stan drzew i krzewów występujących na działce. Wartość wszelkich kar za usunięcie bez stosowanego zezwolenia lub trwałe uszkodzenie zieleni, które zostaną nałożone przez właściwe urzędy, zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy lub z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji i rękojmi licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 35 000 zł słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa - Bank Zachodni WBK S.A. nr rachunku 46 1500 1777 1217 7005 1279 0000 z adnotacją: Wadium do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 13. Kasa czynna codziennie w godz. 8.30 do 15.30 za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia wniesienia wadium w kasie. Wzór takiego potwierdzenia określony został w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.msw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Wąskiej, Żabiej i Ustronnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku usługowego dawnego kina i klubu przy al. Armii Ludowej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 261121W Skłody Średnie - Skłody-Piotrowice - Świerże-Kończany w km 0 + 007,60 - 2 + 702,10 odc. I
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie w ramach zadania modernizacja skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń socjalnych w budynku przy al. J. Ch. Szucha 23 (szatnia BOR), znak: BDG.741.014.2016
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr 2361W SZEMPLINO - GRANICA WOJEWÓDZTWA - BRZOZOWO MAJE - DZIERZGOWO - RZĘGNOWO - GRÓJEC - KLEWKI OD KM 1+400,00 DO KM 2+928,06 - ETAP I
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wiśniewo
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na drogach Powiatu Wołomińskiego, na odcinkach: od Kołakowa do Józefowa(4306W), od Józefowa do Dręszewa (4338W), od Dręszewa do Dąbrówki (4320W), Radzymin ul. Wróblewskiego (4302W) skrzyżowanie z ul. Witosa, Ząbki ul. Batorego (4363W) od ul. Lisa Kuli oraz ul. Piłsudskiego (4363W) od ul. Kossaka, od Mostówki do Ręczaj Polskich (4314W), od Zabrańca do Woli Ręczajskiej (4351W), od Kury do Krawcowizny(4329W), Sulejów do Kury (4330W), od Helenowa - Zagościniec ul. 100lecia (4312W), od Dobczyna do Nowego Kraszewa (4337W)
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja budynku warsztatów szkolnych przy ZS w Siennicy na potrzeby laboratorium odnawialnych źródeł energii w Siennicy
Dodano: 2016-07-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (dz. nr ewid. 509) W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWA KOZŁOWSKA, GMINA JASTRZĘBIA.
Dodano: 2016-07-13