Przetargi.pl
Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie

Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6028110 , fax. 22 6028716
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
    ul. Pawińskiego 17/21 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6028110, fax. 22 6028716
    REGON: 01723270500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.msw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce o nr ewid. 10 w obrębie 0412 o powierzchni 0,4143 ha, położonej w Warszawie przy ul. Smyczkowa 10 wraz z wywozem i utylizacją gruzu i odpadów oraz wszystkich innych elementów pochodzących z rozbiórki. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. całkowite (wraz z fundamentami) rozebranie budynku wolnostojącego za wyjątkiem części budynku, w której znajduje się stacja transformatorowa. Budynek składa się z dwóch obiektów połączonych łącznikiem. Część niższa posiada jedną kondygnacja nadziemną, zaś część wyższa - trzy kondygnacje nadziemne. Budynek jest w całości podpiwniczony z umieszczonymi pod częścią niższą garażami. Powierzchnia budynku netto 2 694,84 m2, kubatura brutto budynku 10 745,03 m3. Szczegółowy opis stanu istniejącego zawarty jest w inwentaryzacji budowlanej (załącznik nr 10 do SIWZ) opracowanej przez mgr inż. Sławomira Waszaka. Wykonawca nie spowoduje swoimi działaniami przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom podłączonym do Stacji Transformatorowej Miejskiej. Ewentualne roszczenia finansowe odbiorców obciążą Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia Stacji Transformatorowej Miejskiej; 2.2. zabezpieczenie pozostawionej części budynku przed katastrofą budowlaną i wpływem czynników atmosferycznych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym, 2.3. odłączenie w budynku i odkopanie dwóch kabli telekomunikacyjnych (miedzianych) na odcinku około 40 m i zwinięciem kabla w ziemnej studni wykonanej przez Wykonawcę oraz rozebraniem dwóch studzienek telekomunikacyjnych, 2.4. odłączenie budynku od sieci wodociągowej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki oraz przeniesieniem wodomierza do wybudowanej przez Wykonawcę studzienki wodomierzowej w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A., 2.5. odłączenie budynku od sieci kanalizacji sanitarnej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki do studzienek przyłączeniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A., 2.6. odłączenie budynku od sieci kanalizacji deszczowej wraz z rozebraniem istniejących sieci na terenie działki do studzienek przyłączeniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Miejskie Przedsię-biorstwo Wodociągów i Kanalizacji S. A., 2.7. odłączenie budynku od sieci ciepłowniczej, demontaż urządzeń węzła cieplnego wraz z odwiezieniem ich do ZEC Południe i rozebranie istniejących sieci na terenie działki w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz w warunkach wydanych przez Dalkia Warszawa S. A., 2.8. odłączenie istniejących instalacji energetycznych w sposób opisany w projekcie bu-dowlanym i wykonawczym, za wyjątkiem podłączenia do Stacji Transformatorowej Miejskiej, 2.9. odłączenie i rozebranie istniejącej sieci oświetlenia zewnętrznego oraz fundamentów lamp oświetleniowych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym; 2.10. zabezpieczenie studzienki telefonicznej przez zniszczeniem i wpływem czynników at-mosferycznych w sposób opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym, 2.11. zabezpieczenie kosiarki samojezdnej do utrzymania terenu wraz z oprzyrządowaniem, w fabrycznie nowym kontenerze z zabezpieczeniem przed otwarciem, dostarczonym przez Wykonawcę oraz przewiezienie go do obecnej siedziby Zamawiającego. W przy-padku stwierdzenia uszkodzenia pojazdu z winy Wykonawcy, do czasu jego przewie-zienia do siedziby Zamawiającego, Wykonawca poniesie koszty naprawy wynikające z uszkodzeń. Kontener po dostarczeniu go do siedziby Zamawiającego przechodzi na własność Zamawiającego, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego; 2.12. zabezpieczenie znajdującego się na działce określonej w pkt 4.1 drzewostanu przed jego uszkodzeniem i wycinką. W przypadku samowolnej wycinki drzewostanu bądź jego uszkodzenia w wyniku, którego wycinka okaże się niezbędna Wykonawca poniesie odpowiedzialność karną i finansową określoną odpowiednimi przepisami prawa; 2.13. całkowite (wraz z fundamentami i posadzką) rozebranie śmietnika wykonanego w konstrukcji murowanej - fotografie obrazujące obiekt stanowią część załącznika nr 12 do SIWZ, 4.2.14. całkowite rozebranie fundamentu żelbetowego znajdującego się przy ogrodzeniu w północnej części działki - fotografie obrazujące obiekt stanowią część załącznika nr 12 do SIWZ, 2.15. całkowite rozebranie istniejących na działce ramp i schodów terenowych, dróg i placów o nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej ok. 980 m2 oraz chodników z kostki betonowej i płyt betonowych wraz z krawężnikami, obrzeżami i podbudową o powierzchni około 220 m2; 2.16. segregacja, wywiezienie i utylizacja powstałego gruzu i odpadów oraz wszystkich in-nych elementów pochodzących z rozbiórki zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21). Elementy metalowe, szkło i inne odpady, które mogą być wykorzystane jako surowce wtórne winny zostać odwiezione przez Wykonawcę do odpowiednich punktów odbioru tych surowców. Zamawiający wymaga by Wykonawca przedstawił karty utylizacji odpadów wraz z adresem i fotografiami zutylizowanych śmieci; 2.17. uporządkowanie i wyrównanie terenu wraz z zasypaniem wykopów (za wyjątkiem wy-kopu po budynku głównym) piaskiem z zagęszczeniem. Wykopy te powinny być zasy-pane, a teren ukształtowany w sposób zapewniający odprowadzenie wód opadowych bez powstawania zastoin. 2.18. wykonanie studni chłonnych w dnie wykopu po rozebranym budynku głównym. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 3.1. treść niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2. obowiązujące przepisy prawne, normy branżowe oraz sztukę budowlaną, 3.3. projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez Pas Projekt Archi Studio Sławomir Golenko (załącznik nr 11 do SIWZ), 3.4. przedmiar robót stanowiący część projektu wykonawczego jest jedynie materiałem pomocniczym dla obliczenia ceny i jego zadaniem jest jedynie przybliżenie Wykonawcy zakresu i sposobu wykonania prac. 4. Wykonawca zobowiązany jest, w okresie realizacji umowy, do posiadania ubezpieczenia: 4.1. od wszystkich ryzyk budowy i montażu (rozbiórki) związanych z wykonywaniem za-mówienia publicznego na sumę gwarancyjną nie niższą niż pełna wartość wynagro-dzenia brutto, 4.2. od odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności zniszczenia mienia Zamawiającego, z tytułu wykonania przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż pełna wartość wynagrodzenia brutto, 4.3. od odpowiedzialności cywilnej z tytułu na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowa-nych działaniem lub zaniechaniem działania przez Wykonawcę na sumę nie niższą niż 25% wartości umowy brutto, dział dotyczący OC powinien zawierać klauzulę pra-codawcy, 4.4. od skutków nieszczęśliwych wypadków osób zatrudnionych przy realizacji robót oraz innych osób przebywających na terenie budowy za wiedzą Wykonawcy - na sumę nie mniejszą niż 20 tys. zł na jednego osobę, Wszystkie sumy ubezpieczeniowe mają być na wszystkie i na jedno zdarzenie (wypadki) ubezpieczeniowe i być takiej samej wartości. Umowy ubezpieczeniowe mają mieć klauzulę udziału własnego Wykonawcy w szkodzie nie większego niż 1% sumy ubezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji sum ubezpieczeniowych (doubezpieczenia do wartości początkowej) w przypadku każdorazowej wypłaty odszkodowania. Umowa ubezpieczeniowa powinna być zawarta na okres realizacji umowy powiększony o 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza zawarcie przez Wykonawcę kilku umów ubezpieczeniowych. Uwierzytelnioną kopię lub oryginał polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zwarcia i zakresu umowy ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składek ubezpieczeniowych Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, ale przed jej podpisaniem. W razie nie dochowania obowiązku dostarczenia polisy lub innego dokumentu z wyznaczonym terminie Zamawiający wyznaczy drugą datę zawarcia umowy. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę dodatkowego terminu, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Nie zachowanie ciągłości lub wymaganej wartości ubezpieczenia uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej przewidzianej w umowie, z prawem do odstąpienia od umowy włącznie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia, w tym w szczególności zabrania się prowadzenia głośnych prac budowlanych w porze nocnej. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w godz. 6.00 - 22.00. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i dbania o dobry stan drzew i krzewów występujących na działce. Wartość wszelkich kar za usunięcie bez stosowanego zezwolenia lub trwałe uszkodzenie zieleni, które zostaną nałożone przez właściwe urzędy, zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy lub z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji i rękojmi licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 35 000 zł słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa - Bank Zachodni WBK S.A. nr rachunku 46 1500 1777 1217 7005 1279 0000 z adnotacją: Wadium do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 13. Kasa czynna codziennie w godz. 8.30 do 15.30 za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia wniesienia wadium w kasie. Wzór takiego potwierdzenia określony został w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. Rozbiórka budynku administracyjno-biurowego oraz innych obiektów zlokalizowanych na działce nr 10 obręb 0412 w Warszawie (nr sprawy: 12/CPD/PN/ROZB/2013), ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.msw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach