Przetargi.pl
Rozbiórka budynków po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku, ul. Jesienna - etap IV

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3841400
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    ul. Gostynińska 2 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 3841400
    REGON: 61101573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglack.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynków po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku, ul. Jesienna - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbiórka budynków po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku, ul. Jesienna - etap IV. Lokalizacja: miejscowość Łąck, ul. Jesienna 4, gmina Łąck, działka o nr ew. 31/20. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczna rozbiórka budynków na terenie po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku na działce o nr ewid. 31/20, w tym zakres zamówienia obejmuje:1. Rozbiórkę budynku socjalno-biurowego 2. Rozbiórkę łącznika łączącego część socjalną z kotłownią 3. Rozbiórkę kotłowni 4. Rozbiórkę budynku zaplecza kotłowni 5. Rozbiórkę magazynu pasz 6. Rozbiórkę komina kotłowni 7. Rozbiórkę wiat w ilości 2szt 8. Kruszenie gruzu z rozbiórek obiektów o frakcji 0.60mm. 9. Utylizację papy asfaltowej z rozbiórek. 10. Zasypanie wykopów po rozbiórkach obiektów, wraz z dowozem brakującej ziemi znajdującej się na terenie fermy, wraz z plantowaniem terenu po obiektach rozebranych. Ponadto występują inne roboty rozbiórkowe, t.j. : - rozbiórka pokrycia dachu z dachów budynku socjalnego, łącznika, kotłowni (2 x papa asfaltowa na lepiku z przeznaczeniem do utylizacji),- na w/w dachach rozbiórka szlachty cementowej grub. 4cm, - rozbiórka ocieplenia z trocin i wapna na budynkach, - rozbiórka płytek korytkowych prefabrykowanych nad częścią socjalną, łącznikiem, rozbiórka płyt prefabrykowanych panwiowych nad II-gim łącznikiem i kotłownią, - rozbiórka konstrukcji dachowej kratownic stalowych nad kotłownią - kratownice po rozbiórce przekazane będą Inwestorowi do ich zagospodarowania,- rozbiórka konstrukcji słupów konstrukcyjnych stalowych kotłowni w ilości 14 szt, po rozbiórce przekazane będą Inwestorowi do ich zagospodarowania, - elementy uzyskane z rozbiórki będą skruszone kruszarkami, z oddzieleniem stali zbrojeniowej z elementów prefabrykowanych żelbetowych, oraz elementów monolitycznych żelbetowych. Kruszywo otrzymane z kruszarek winno być o granulacji do 60mm. Kruszywo będzie hałdowane przy obiektach rozbieranych. Uzyskane kruszywo z rozbiórek budynków po byłej fermie będzie wykorzystane jako podkłady pod drogi asfaltowe na terenie Gminy Łąck. Zadanie obejmuje wykonanie rozbiórki konstrukcji poszczególnych budynków, t.j.:1. Rozbiórka murów i stropów 2. Rozbiórka murów szczytowych z cegły 3. Rozbiórka belek i podciągów 4. Rozbiórka żelbetowych ścian 5.Rozbiórka stropów prefabrykowanych z płyt korytkowych oraz płyt prefabrykowanych panwiowych 6. Rozbiórka podciągów żelbetowych i nadproży prefabrykowanych. 7. Rozbiórka ścian żelbetowych magazynu pasz 8. Rozbiórka podwalin żelbetowych 9. Rozbiórka słupów żelbetowych prefabrykowanych 10. Rozbiórka kratownic dachowych stalowych na budynku kotłowni 11. Rozbiórka słupów konstrukcyjnych stalowych w kotłowni 12. Rozbiórka ław i stóp fundamentowych 13. Rozbiórka chudego betonu po stopami, oraz ławami 14. Rozbiórka fundamentów z betonu 15. Rozbiórka - burzenie posadzek 16. Rozbiórka podłoży betonu 17. Rozbiórka wjazdów betonowych oraz kruszenie elementów prefabrykowanych, elementów żelbetowych kruszarkami, a skruszony gruz składany w hałdach przy obiektach rozbieranych 18. Kruszenie elementów betonowych kruszarkami, a skruszony gruz składany w hałdach przy obiektach rozbieranych 19. Kruszenie ścian z cegły pełnej i cegły kratówki, kruszarkami, a skruszony gruz składany w hałdach przy obiektach rozbieranych. 20. Teren po rozbiórkach obiektów winien być uporządkowany, zrównany, a wszystkie doły po rozbieranych stopach i ławach zasypane, a teren z plantowany, część zasypki pochodzi z rozbiórki ocieplenia stropodachów w ilości 97.629m3, pozostała ziemia znajduje się na terenie działki. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp tj: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy w Łącku BANK SPÓŁDZIELCZY STARA BIAŁA O/ŁĄCK Nr konta 06 9038 1014 2600 3216 2000 0040 (kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty) 5.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium zostaje przyjęty termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać, iż na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglack.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach