Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-217 Lubochnia,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie
97-217 Lubochnia, woj. łódzkie - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-tomaszowski.pl/view.php?id=87
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY ZWIAZANE Z UTRZYMANIEM ZIELENI I CZYSTOŚCI NA TRENIE MIASTA TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO W 2010R. LOKALIZACJA: PASY DROGOWE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Roboty związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2010r. Lokalizacja: pasy drogowe dróg powiatowych na terenie Tomaszowa Mazowieckiego Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac związanych z utrzymaniem zieleni i czystości w ciągach dróg powiatowych: 1. Utrzymanie stałe czystości terenów zielonych 2. Utrzymanie czystości 1 raz w tygodniu 3. Oczyszczenie obrzeży trawnikowych 4. Koszenie trawników 5. Przycinanie żywopłotów 6. Przycinanie odrostów drzew 7. Pielęgnacja drzew 8. Nasadzenia drzew 9. Wycinka drzew 10. Wywóz śmieci z koszy 11. Jesienne grabienie liści 12. Jednokrotne omiatanie ścieżki rowerowej na odc. Tomaszów Maz. - Spała (odcinek miejski i zamiejski ścieżki) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Oferent musi udokumentować: - uprawnienia właściwe do wykonywania prac związanych z pielęgnacją drzew, oraz zaświadczenie od konserwatora zabytków o kwalifikacjach do prowadzenia prac pielęgnacyjnych na drzewach - zezwolenie na transport i składowisko odpadów) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; Oferent musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat robót związanych z utrzymaniem zieleni i czystości w ciągu dróg publicznych 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Oferent musi udokumentować, że posiada odpowiedni potencjał sprzętowy: - podnośnik samochodowy - 1 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. - samochód samowyładowczy - 1 szt. - wykaszarka do traw i samosiewów - 2 szt. - zamiatarka samojezdna - 1 szt. - pilarka spalinowa do drzew - 2 szt. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty (formularz nr 1) musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (formularz nr 2). 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. d) dokument potwierdzający uprawnienia właściwe do wykonywania prac związanych z pielęgnacją drzew, oraz zaświadczenie od konserwatora zabytków o kwalifikacjach do prowadzenia prac pielęgnacyjnych na drzewach e) wykaz narzędzi, wyposażenia technicznego i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty), f) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty), g) zezwolenie właściwego organu na transport i składowisko odpadów,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-tomaszowski.pl/view.php?id=4896
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Zelów.
Dodano: 2016-05-19 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SULEJÓW OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ DOMKI LETNISKOWE ORAZ INNYCH NIERUCHOMOŚCIACH WYKORZYSTYWANYCH NA CELE REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWE, KTÓRE SĄ WYKORZYSTYWANE JEDYNIE PRZEZ CZĘŚĆ ROKU
Dodano: 2016-04-11 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE POPRZEZ ODZYSK SKRATEK I PIASKU Z GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
Dodano: 2016-03-24 - KONSERWACJA URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH NA MIEJSKIEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SKIERNIEWICACH
Dodano: 2016-01-25 - USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ CIŚNIENIOWEGO CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNYCH ( 14/ZP/16 )
Dodano: 2016-01-11 - ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY GMINY WARTKOWICE.
Dodano: 2015-12-15 - Wywóz nieczystości płynnych
Dodano: 2015-12-11 - ZP/107/2015 NA Wywóz nieczystości płynnych, gruntowne czyszczenie dołów kloacznych oraz ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty dla Części 1
Dodano: 2015-12-08 - Usługi wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
Dodano: 2015-12-04 - Oczyszczanie koszy ulicznych zlokalizowanych przy ulicach powiatowych w mieście Sieradz
Dodano: 2015-11-27