Przetargi.pl
Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane oraz roboty wewnętrzne ogólnobudowlane, instalacyjne i wykończeniowe w obrębie budynku przy Stadionie Miejskim w Brzezinach na potrzeby usług sportu i rekreacji przy ulicy Sportowej na działce o numerze ewidencyjnym 2959.

Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Kulczyńskiego 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 875 26 57 , fax. 46 875 26 46
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach
    ul. Kulczyńskiego 9 9
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 46 875 26 57, fax. 46 875 26 46
    REGON: 75080020500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckfbrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane oraz roboty wewnętrzne ogólnobudowlane, instalacyjne i wykończeniowe w obrębie budynku przy Stadionie Miejskim w Brzezinach na potrzeby usług sportu i rekreacji przy ulicy Sportowej na działce o numerze ewidencyjnym 2959.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane oraz roboty wewnętrzne ogólnobudowlane, instalacyjne i wykończeniowe w obrębie budynku przy Stadionie Miejskim w Brzezinach na potrzeby usług sportu i rekreacji przy ulicy Sportowej na działce o numerze ewidencyjnym 2959. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań. Zadanie 1 Wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych w obrębie istniejących piwnic budynku oraz wykonanie prac zewnętrznych ogólnobudowlanych i instalacyjnychw ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wielofunkcyjnego budynku na stadionie miejskim w Brzezinach przy ul. Sportowej 1. Zakres zadania: Wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych, instalacyjnych wszystkich branż budynku w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania pomieszczeń od nr 1.1 do nr 1.7 od strony wschodniej oraz od nr 1.12 do nr 1.19 od strony zachodniej w obrębie piwnic. Rodzaje robót w zakresie zadania. Roboty wewnętrzne ogólnobudowlane: Wykonanie prac w zakresie tynków wewnętrznych, realizacja powierzchni z płytek ceramicznych, wymiana stolarki drzwiowej Roboty wewnętrzne instalacyjne: Wykonanie prac w zakresie instalacji wodnokanalizacyjnej - podłączenie przyborów i armatury, realizacja instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji wspomaganej mechanicznie, prace w zakresie instalacji elektrycznej. Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane: Montaż daszków nad wejściami do budynku Roboty zewnętrzne instalacyjne: Wykonanie prac w zakresie montażu instalacji odgromowej. Zadanie 2 Wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych w obrębie części wschodniej parteru budynku oraz wykonanie prac zewnętrznych ogólnobudowlanych w ramach zadania Dzienny Dom Pobytu dla Osób Starszych w Brzezinach, współfinansowanego z Programu Wieloletniego Senior-WIGOR na lata 2015-2020-Edycja 2015. Zakres zadania: Rodzaje robót w zakresie zadania. Roboty wewnętrzne ogólnobudowlane: Kompleksowe wykończenie przearanżowanych wnętrz polegające na wykonaniu prac w zakresie ścian działowych w lekkiej konstrukcji z płyt GK na stelażu aluminiowym,realizacji posadzek i wykładzin PCV, armatury łazienkowej w części szatniowo-sanitarnej ,malowaniu ścian farbą zmywalną, odporną na szorowanie z atestem,realizacji sufitów rastrowych,montażu drzwi zgodnych ze zrealizowanymi w zachodniej części budynku. Roboty wewnętrzne instalacyjne: Wykonanie prac w zakresie instalacji wodnokanalizacyjnej wraz z realizacją białego montażu w części szatniowo-sanitarnej, realizacja instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji wspomaganej mechanicznie,realizacja instalacji elektrycznej obejmująca oprawy użytkowe i pożarowe (na źródłach led) w standardzie instalacji części zachodniej budynku oraz dostarczenie mebli i wyposażenia ciągu kuchennego (lodówka, zmywarko - wyparzarka, kuchenka elektryczna) wraz z montażem wg wytycznych inwestora. . Roboty zewnętrzne ogólnobudowlane: Wymiana okien wraz z powiększeniem otworów i niezbędnymi pracami w obrębie wnętrza i elewacji (zgodnie z rysunkiem elewacji) oraz malowanie elewacji budynku. Termin wykonania robót i uzyskanie pozwoleń: Termin realizacji prac do dnia10 grudnia 2015r. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku do dnia 24 grudnia 2015 r. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego: a) dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia ( załącznik Nr 8 do SIWZ), b) dokumentacją wykonawczą, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz materiałami dodatkowymi związanymi z dokumentacją projektową (załącznik Nr 9 do SIWZ), c) pozwoleniem na budowę z dnia 12 grudnia 2013 r. i z dnia 14 stycznia 2014 r. ( załączniki Nr 10 i 10 a do SIWZ), d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, f) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) dokonanie w imieniu Zamawiającego czynności wymaganych prawem, niezbędnych do użytkowania budynku; b) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; c) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; d) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; e) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; f) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014r., poz. 883) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; g) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; h) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 5. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 60 miesięcznej rękojmi. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Zawarty w dokumentacji projektowej przedmiar robót ma charakter poglądowy(dotyczy budynku wraz z zagospodarowaniem terenu )i podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. 7. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu możliwa jest w dniach od 20.10.2015 r do 30.10.2015 r w godzinach od 10.00 do 14.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panem Danielem Nawrockim tel. (46) 875 26 57 lub tel. kom. 508 171 298. 8. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 9. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 10. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 11. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 12. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 15. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 16. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ckfbrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach