Przetargi.pl
Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Drogowców 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2721788 , fax. 012 2741416
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach
    ul. Drogowców 2 2
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2721788, fax. 012 2741416
    REGON: 00005888900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach, objętych: Zadaniem nr 1 w skład którego wchodzą drogi woj. nr 946 Kuków - Sucha Beskidzka, nr 957 Białka - Zawoja. Zakres zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 2 cm - 210 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 4 cm - 870 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 5 cm - 1070 m2, Zadaniem nr 2 w skład którego wchodzą drogi woj. nr 964 Wieliczka - Ispina, nr 965 Bochnia - Limanowa, nr 966 Wieliczka - Tymowa. Zakres zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 4 cm - 2400 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 5 cm - 1800 m2, Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltowa warstwa ścieralna o pow. powyżej 5 m2 wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową - gr. 5 cm - 1990 m2, Mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z odwiezieniem frezu na odl. ok. 25 km -1990 m2. Zadaniem nr 3 w skład którego wchodzą drogi woj. nr 967 Myślenice - Łapczyca, nr 968 Lubień - Mszana Dolna. nr 953 Skawina - Kalwaria Zebrzydowska, nr 956 Sułkowice - Zembrzyce. Zakres zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 2 cm - 800 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 4 cm - 1190 m2, Remont nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami bez obcięcia krawędzi nawierzchni przy użyciu remontera - gł. wyboi 5 cm - 1130 m2, Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą mineralno asfaltowa warstwa ścieralna o pow. powyżej 5 m2 wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsją asfaltową - gr. 6 cm - 600 m2, Mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z odwiezieniem frezu na odl. ok. 25 km - 600 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zmówienia . 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określone warunki winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym wg wzoru - zał. nr 3.1, 3.2, 3.3 SIWZ zobowiązani są w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - wg wzoru zał. nr 4 SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2. 3) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania ofert na trzy zadania, formularz ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ) oraz kosztorys ofertowy (zał. nr 3.1, 3.2, 3.3 SIWZ) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednym opakowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków w postępowaniu - cz. II pkt. 1 podp. 1),2),3) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w cz. III pkt 1 podp. 1), 2). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. III pkt. 1 SIWZ: 1) w podp. 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 podp. 1a) i 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w cz. II pkt 2 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach