Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane z podziałem na części

Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOD CPV i nazwa: Część I 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45260000-7 Roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i konstrukcji dachu Część II 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych z podziałem na części: Część I- Roboty remontowe w budynku Instytutu Edukacji Muzycznej Część II- Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku Instytutu Edukacji Muzycznej Zakres robót: a) Cześć I: Roboty demontażowe: - Demontaż wszystkich rynien - Demontaż wszystkich obróbek blacharskich gzymsów - Demontaż wszystkich betonowych czapek kominowych - Demontaż wszystkich kratek wentylacyjnych Roboty montażowe i budowlane: -Ustawienie rusztowań - Wykonanie daszków zabezpieczających - Montaż obróbek blacharskich gzymsu -Montaż nowych rynien stalowych - Naprawa podłogi w sali 12 - Montaż nowych kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych - Montaż nowych obróbek blacharskich w koszach dachu Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi: 3 lata licząc od daty odbioru końcowego na wbudowane, zastosowane materiały 3 lata licząc od daty odbioru końcowego na wykonane roboty. Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie. Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi:3 lata Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone. b)Cześć II: Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku Instytutu Edukacji Muzycznej przy ul. Mickiewicza 3 w Kielcach Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi: 3 lata licząc od daty odbioru końcowego. Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi:3 lata licząc od daty odbioru końcowego. Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie. Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone. Szczegółowy sposób prowadzenia prac oraz zakres rzeczowy robót remontowo- budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 i 10 tj.: 1.Dla części I: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; Opis przedmiotu zamówienia; Przedmiary robót. 2.Dla części II Opis przedmiotu zamówienia Projekt Budowlano Wykonawczy przyłącza wodociągowego, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: - dla części I- 1200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100), - dla części II- 1200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100), Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły?wem terminu składania ofert na konto Zama?wiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium Znak sprawy DP-2310-50-11 Roboty remontowo - budowlane część Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na?stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko?wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro?wadzenia ra?chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię?dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach