Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane w budynku Rektoratu UJK w Kielcach. Znak sprawy DP/2310/148/12

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane w budynku Rektoratu UJK w Kielcach. Znak sprawy DP/2310/148/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOD CPV i nazwa: 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45261910-6 Naprawa dachów 45260000-7 Roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i konstrukcji dachu 45262900-0 Roboty balkonowe 45262510-9 Roboty kamieniarskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Rektoratu UJK w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5. Zakres robót: I. Roboty remontowe na dachu budynku Rektoratu i Magazynu Książek w Kielcach przy ul. Żeromskiego 5 - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia gr min 4,7 mm na osnowie z włókna poliestrowego modyfikowaną SBS x 1; - montaż kominków wentylacyjnych; - wywinięcie papy na attykach i kominach zakończenie listwą aluminiową systemową z uszczelnieniem silikonem dekarskim; - uszczelnienie silikonem dekarskim wszystkich istniejących dybli itp.; - wymiana wspornika instalacji odgromowej (na podstawce betonowej lub plastikowej); II. Naprawa wykonanej z piaskowca balustrady-attyki balkonu nad wejściem do budynku Rektoratu UJK w Kielcach. Wymiary balustrady : - Długość 3,8 +16,8+3,8 = 24,4 m - Wysokość - 1 m Zakres prac obejmuje : - usunięcie starych luźnych fug , klejów i zapraw cementowych ze szczelin łączących elementy kamienne balustrady, - usunięcie warstwy kitu położonego w dolnej części balustrady przy obróbce blacharskiej od strony tarasu, - demontaż ruchomych elementów kamiennych balustrady, oczyszczenie styków i ich ponowny montaż na nowych mosiężnych kotwach i kleju, - uzupełnienie usuniętych fug zaprawą klejową przeznaczoną do elementów kamiennych , zbliżonej kolorem do użytego piaskowca, - wymiana starych , zardzewiałych kotew na nowe mosiężne oraz wstawienie dodatkowych kotew wzmacniających balustradę, - uszczelnienie masą trwale plastyczną balustrady na styku z obróbką blacharską , -uzupełnienie uszkodzonych/popękanych elementów balustrady masą z mielonego piaskowca w kolorze zbliżonym do materiału pierwotnego, -wstawienie dodatkowych kotew mosiężnych ( płaskownik mosiężny min. 20x5) na styku wszystkich elementów kamiennych. Kotwy wklejane na klej do kamienia w kolorze piaskowca. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi: 5 lat licząc od daty odbioru końcowego na wbudowane, zastosowane materiały, 5 lat licząc od daty odbioru koń?cowego na wykonane roboty. Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najko-rzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie. Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi:5 lat. Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone. Szczegółowy sposób prowadzenia prac oraz zakres rzeczowy robót remontowo- budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia, zawiera nw. dokumentacja techniczna tj.: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 i 1a Przedmiary robót - załącznik nr 10 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: - 1000,00zł, (słownie: tysiąc złotych, 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zama?wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/148/12 Roboty remontowo - budowlane w Rektoracie Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó?wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na?stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro?wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer?cie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach