Przetargi.pl
Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach, ul. Młynarska 17

Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Młynarska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 644 78 17 , fax. 0-25 633 64 10
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach
    ul. Młynarska 17 17
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 644 78 17, fax. 0-25 633 64 10
    REGON: 14002225680000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyksiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach, ul. Młynarska 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych w budynku ZMSP w Siedlcach przy ulicy Młynarskiej 17. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w głównym Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. Główny zakres robót budowlanych w pomieszczeniach: zdjęcie boazerii z płyt pilśniowych, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, reperacja podłoży i wymiana wykładzin podłogowych (na: panele, terakotę), malowanie olejne grzejników i pionów, wymiana opraw oświetleniowych, renowacja parapetów, wymiana stolarki drzwiowej oraz wykonanie docieplenia górnych szczytów (pas szerokości ok. 1,0 m z wyprawą elewacyjną) z wykonaniem obróbek blacharskich na budynku sali gimnastycznej. Przedmiary robót remontowych w poszczególnych pomieszczeniach stanowią załączniki do SIWZ. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Materiały uzyskane podczas prac przygotowawczych do wykonania remontu pomieszczeń, stanowią własność wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. Wszelkie uzgodnienia dot. organizacji robót, kolorystyki materiałów, usytuowania miejsc składowych, dróg komunikacyjnych należy dokonać z Dyrektorem szkoły lub osobą przez niego upoważnioną. W kosztach zadnia należy uwzględnić wszelkie koszty, w tym: koszty składowania odpadów i ich wywóz, wykonanie zabezpieczenia przed zniszczeniem wykładzin podłogowych i posadzek terakotowych oraz innych pomieszczeń przed zabrudzeniem. Wykonawca powinien wykonać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonywaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, wymagana jest wizja w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł. słownie: dwa tysiące pięćset złotych. Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Szkoły: Bank Pekao S.A. I Siedlce nr 61 1240 2685 1111 0000 3656 0208 Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach, ul. Młynarska 17 z dopiskiem Wadium na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w Siedlcach, ul. Młynarska 17. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w dniu 2.06.2009 r. znajdzie się na rachunku bankowym Szkoły. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze, wykonawca składa w oryginale w sekretariacie szkoły pokój 4 w godz. od 800 do 1600 w terminie jw. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: a) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, b) wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00 zł każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego należnego wykonania robót, np.: referencje, protokołu końcowego odbioru robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) przedstawią informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której posiadają rachunek potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 50 000,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składnia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udzielą na okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyksiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach