Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU NR 29 K-8109 , ul. TYNIECKA 45 W KRAKOWIE

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4551297 , fax. 012 4551306
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Mogilska 85 85
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4551297, fax. 012 4551306
    REGON: 35013684328100
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU NR 29 K-8109 , ul. TYNIECKA 45 W KRAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje między innymi: b) Przedmiot i zakres robót budowlanych Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót budowlanych przewidzianych do wykonania: - roboty demontażowe, rozbiórkowe posadzek, ścianek, chodników, - kominy wolnostojące w budynkach,, - wymiana elementów schodów drewnianych, stopnice, podstopnice, - wymiana elementów schodów drewnianych, poręczę, słupki prostokątne, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, pionowa z płyt układanych na sucho gr. 10 cm, - poddasze - docieplenie ścian szczytowych - renowacja istniejącego atrapy kominka (drewnianego), - roboty posadzkarskie, okładzinowe ścian, - wymiana elementów podłóg z desek, - montaż rolet w oknach, - wycięcie otworów dla komina w stropie międzypiętrowym, - montaż kominka z obudową, - montaż sauny o wym. 203x237cm z piecem i wanną, osprzętem oraz akcesoriami. - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, 2 krotne, ściany i sufity wewnętrzne, - plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, ręczne, kategoria gruntu I-III, - humusowanie i obsianie skarp, b1) Przedmiot i zakres robót sanitarnych : - roboty remontowe instalacji w budynku - demontaż instalacji wod - kan , montaż instalacji wod - kan - C.O. próby szczelności instalacji , dezynfekcja instalacji , wykonanie nowego węzła cieplnego , biały montaż urządzeń. Materiał uzyskany z demontażu Wykonawca przekaże do magazynu WAK - 10 przy ul. Wrocławskiej 82 / transport oraz ważenie na koszt Wykonawcy/. b2) Przedmiot i zakres robót elektrycznych : - roboty demontażowe : opraw świetlówkowych , gniazd wtyczkowych, przewodów wtynkowych, puszek, przewodów kabelkowych itp.. - roboty montażowe : opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem, puszek podtynkowych, odgałęźników, łączników i przycisków instalacyjnych, gniazd wtyczkowych, - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, niskiego napięcia 1 - fazowego, - sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, niskiego napięcia 3 - fazowego, - badanie i pomiar instalacji uziemiającej ochronnej, - badanie i pomiar instalacji ochronnej z zastosowaniem przekaźnika przeciwporażeniowego napięciowego. Szczegółowy zakres robót i warunki ich wykonania określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, rysunki poglądowe; projekt umowy o roboty budowlane oraz umowy gwarancji, które są integralną częścią SIWZ. Przed sporządzeniem i złożeniem oferty, wykonawca powinien zapoznać się z warunkami miejscowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7000 zł (siedem tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe : wykonanie w ciągu ostatnich jednego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych o wartości każda nie mniejszej niż 200 tys. zł , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły _spełnia - nie spełnia_, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Warunki zakwalifikowania wykonawcy do przetargu . O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego - art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Przepisy dotyczące jednego wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy składają ofertę łączną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dopuszczalna liczba ofert złożonych przez wykonawcę. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę . Koszt sporządzenia oferty. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać : 1. Uzupełniony, podpisany i opieczętowany druk (Oferta), który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatniego jednego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych o wartości każda nie mniejszej niż 200 tys. zł , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. - z zachowaniem wymogów zawartych w punkcie (Opis warunków udziału w postępowaniu). 5. Oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami lub wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr 3. 6. Wykaz osób kierujących robotami z ich uprawnieniami. Uwaga: Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i wpis do izby samorządowej dla kierujących w poszczególnych branżach - budowlanej ; sanitarnej i elektrycznej. Wskazane wyżej dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7. Zestawienie nośników cenotwórczych zgodnie z załączonym wzorem - załącznik. 8. Kosztorysy ofertowe. Kosztorysy ofertowe wykonać metodą szczegółową. Każda pozycja kosztorysu musi zawierać cenę jednostkową robót CjR z narzutami ale bez podatku VAT. Przedmiary (PDF) do kosztorysów podane są dwojako - w wersji standardowego przedmiaru i w wersji kosztorysu ślepego - nie oznacza to że należy wykonać podwójne kosztorysy. Dla każdej z branż wykonać kosztorys jednokrotnie. 9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 10. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru lub wpisu do ewidencji gospodarczej. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo to musi być integralną częścią oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzikrakow.internetdsl.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach