Przetargi.pl
Roboty remontowe: I. korytarzy - Dom Dziennego Pobytu nr 1 w Łodzi, ul. Senatorska 4, II. kuchni i zmywalni - Dom Dziennego Pobytu nr 2 w Łodzi, ul. Lelewela 17, III. zmywalni - Dom Dziennego Pobytu nr 3 w Łodzi, ul. Obywatelska 69

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6844481 , fax. 042 6816107
  • Data zamieszczenia: 2010-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna
    ul. Będzińska 5 5
    93-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6844481, fax. 042 6816107
    REGON: 00434557500027
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe: I. korytarzy - Dom Dziennego Pobytu nr 1 w Łodzi, ul. Senatorska 4, II. kuchni i zmywalni - Dom Dziennego Pobytu nr 2 w Łodzi, ul. Lelewela 17, III. zmywalni - Dom Dziennego Pobytu nr 3 w Łodzi, ul. Obywatelska 69
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są : Roboty remontowe I. korytarzy w Domu Dziennego Pobytu nr 1 w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 II. kuchni i zmywalni w Domu Dziennego Pobytu nr 2 w Łodzi przy ul. Lelewela 17 III. zmywalni w Domu Dziennego Pobytu nr 3 w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69 2. W zakres przedmiotowych robót wchodzi m.in.: ad.I > wymiana terakoty > wymiana oświetlenia > wymiana desek odbojowych na ścianach > roboty stolarskie (wymiana klamek z szyldami, naprawa i dopasowanie skrzydeł drzwiowych, wymiana zamków) > wymiana 2 szt. drzwi łazienkowych > częściowa wymiana instalacji elektrycznej > roboty malarskie ad.II > wymiana i uzupełnienie glazury > wymiana podejść kanalizacyjnych i wodociągowych > wymiana zlewozmywaka, baterii i szafki pod zlewozmywak > wymiana drzwi do kuchni - z oknem podawczym > wymiana 2 opraw oświetleniowych > roboty malarskie ad.III > wymiana terakoty i glazury > przeróbka instalacji wodnej, sanitarnej i elektrycznej > wymiana zlewozmywaków i baterii ściennych > demontaż wanny oraz wykonanie brodzika do zmywania > wymiana oświetlenia > wymiana okienek podawczych i parapetów > wymiana drzwi wejściowych do zmywalni > wymiana wpustów podłogowych > roboty malarskie Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 4. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U z 2003 Nr 47 poz. 401) oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót. 6. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach