Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
- Data zamieszczenia: 2011-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
ul. Rynek 2 2
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
REGON: 00052364300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny Zakres rzeczowy robót określa załącznik do oferty (tabela szczegółowych zadań utrzymaniowych) - zał. Nr 8 do SIWZ. Dopuszcza się zmiany wielkości szczegółowych zadań utrzymaniowych (w razie potrzeby) z zachowaniem cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. Zmiany wielkości szczegółowych zadań utrzymaniowych nie mogą spowodować przekroczenia ceny ofertowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Ogólnymi specyfikacjami technicznymi dla drogowych robót utrzymaniowych i robót drogowych, opracowanymi przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie (dostępne do wglądu w Wydziale Gospodarki Komunalnej pok. 302). Zdemontowane tarcze znaków drogowych, słupki znaków drogowych oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego są własnością Zamawiającego. Wykonawca przetransportuje zdemontowane materiały do Miejskiego Zakładu Zieleni w Pszczynie. Koszt załadunku, rozładunku i transportu należy ująć w cenach jednostkowych montażu i demontażu znaków. Wykonawca i Zamawiający prowadzą wspólnie rejestr zdemontowanych materiałów zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Podczas wykonywania prac w pierwszej kolejności Wykonawca korzysta z materiałów pochodzących z demontażu. Naprawa oznakowania poziomego B-20, A-7 musi nastąpić w czasie do 2 godzin od zgłoszenia Urzędu Miejskiego. Naprawa pozostałego oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego musi nastąpić w czasie 7 dni od zgłoszenia Urzędu Miejskiego. Wycięte do remontu cząstkowego dziury w jezdni, Wykonawca zaasfaltuje w tym samym dniu. Wykonawca zabezpieczy miejsca awarii zgłoszone przez zamawiającego lub właściwe służby w sposób i terminie zapobiegającym możliwości powstania jakiekolwiek szkody. Wykonawca będzie wykonywać przedmiot zamówienia w terminach zapewniających niedopuszczenie do pogarszania stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa uczestników ruchu kołowego i pieszego, w zakresie ustalonym w trakcie wiosennego przeglądu stanu dróg oraz zleceń przekazywanych przez zamawiającego w formie pisemnej lub ustnej. Wykonawca prowadzi rejestr wykonanych prac, którego kopie dostarcza zamawiającemu w celu przygotowania protokołów odbioru robót. Protokół odbiory robót podpisany przez obie strony umowy jest podstawą do zapłaty faktury. Wartości zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 4.845.000 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 10.000,00- zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno- bitumicznej na zimno typu slurry seal w dwóch warstwach na drodze powiatowej Nr 2926S ul. Górnicza w Żernicy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 2973S w miejscowości Ciochowice
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji deszczowej dla budowanego ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej Nr 2925S w miejscowości Pilchowice i Leboszowice w ramach zadania pn. /Przebudowa drogi powiatowej Nr 2925S w Pilchowicach/
Dodano: 2016-07-27 - REMONT UL.KARPACKIEJ W SOŁECTWIE PORĄBKA W KM 1+100-1+410
Dodano: 2016-07-27 - Remont odwodnienia ulic Wiejskiej i Topolowej w Miedźnej - Etap II - remont nawierzchni jezdni w km 2+860 do 3+130 wraz z remontem przepustu w km 2+930 w ciągu drogi powiatowej nr 4132S ul. Topolowa
Dodano: 2016-07-26 - Remonty jezdni i chodników na terenie miasta Świętochłowice
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej Nr 2942S Bojszów- Łącza
Dodano: 2016-07-25 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zebrzydowice
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Woszczyckiej w Rudziczce na odcinku od DW935 do ul. Szkolnej
Dodano: 2016-07-21