Przetargi.pl
Roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 3 w Łodzi ul. 1 Maja 90 numer sprawy 123/ZP/14

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 3 w Łodzi ul. 1 Maja 90 numer sprawy 123/ZP/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 123 /ZP/14) są roboty budowlane Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 3 w Łodzi ul. 1 Maja 90 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 1 budynek nr 3 w Łodzi ul. 1-go Maja 90 przedmiar robót i specyfikacja techniczna ( załącznik nr 9 do SIWZ ) 3.Lokalizacja obiektów: Zadanie nr 1 - budynek nr 3 ul. 1-go Maja 90 , 90-766 Łódź
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach