Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych w ramach zadania pod nazwą : Wymiana i naprawa wewnętrznych konstrukcji szklanych budynku Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina.

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ogłasza przetarg

  • Adres: 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 664 79 18 , fax. 0-42 664 79 70
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
    ul. Narutowicza 20/22 20/22
    90-135 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 664 79 18, fax. 0-42 664 79 70
    REGON: 00027922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych w ramach zadania pod nazwą : Wymiana i naprawa wewnętrznych konstrukcji szklanych budynku Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany wszystkich zakwalifikowanych jako potencjalnie niebezpieczne wewnętrznych tafli szklanych oraz napraw i uzupełnienia elementów konstrukcji szklanych a w szczególności: Zadanie 1: Wykonanie wymiany wszystkich potencjalnie niebezpiecznych elementów barierek wykonanych z pojedynczego szkła hartowanego na szkło zapewniające bezpieczeństwo tj. szkło hartowane i jednocześnie laminowane. W ramach zadania wymagane jest wykonanie dokumentacji technicznej (wraz z obliczeniami), wszystkich prac związanych z wykonaniem wymiany tafli (demontaż i utylizacja istniejących tafli potencjalnie niebezpiecznych, wykonanie nowych elementów szklanych konstrukcji, wykonanie wszystkich prac związanych z dostawą i montażem nowych elementów szklanych konstrukcji wraz z wykonaniem koniecznych uzupełnień elementów mocujących). W załączeniu: Zestawienie istniejących elementów szklanych barierek - tabela nr 1, ,Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących elementów szklanych barierek - zestaw rys. nr 1, Raport zdjęciowy, STWiOR. Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary tafli są wartościami przybliżonymi. Zadanie 2: Wykonanie wymiany wszystkich potencjalnie niebezpiecznych elementów ścian wykonanych z pojedynczego szkła hartowanego na szkło zapewniające bezpieczeństwo tj. szkło hartowane i jednocześnie laminowane. W ramach zadania wymagane jest wykonanie dokumentacji technicznej (wraz z obliczeniami), wszystkich prac związanych z wykonaniem wymiany tafli (demontaż i utylizacja istniejących tafli potencjalnie niebezpiecznych, wykonanie nowych elementów szklanych konstrukcji, wykonanie wszystkich prac związanych z dostawą i montażem nowych elementów szklanych konstrukcji wraz z wykonaniem koniecznych uzupełnień elementów mocujących). W załączeniu: Zestawienie istniejących elementów szklanych ścian - tabela nr 2, Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących elementów szklanych ścian - zestaw rys. nr 2, Raport zdjęciowy, STWiOR. Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary tafli są wartościami przybliżonymi. Zadanie 3: Wykonanie czynności polegających na sprawdzeniu wszystkich mocowań istniejących elementów szklanych wykonanych ze szkła bezpiecznego VSG (nie podlegających wymianie). W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości i braków wymagane jest aby Wykonawca uzupełnił wszystkie brakujące podkładki, nakrętki, kleje lub elementy samohamowne. W załączeniu: Zestawienie istniejących elementów mocujących - tabela nr 3, Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących elementów mocujących - zestaw rys. nr 3, Raport zdjęciowy, STWiOR. Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane ilości elementów mocujących są wartościami przybliżonymi. Zadanie 4: Wykonanie czynności polegających na sprawdzeniu i poprawie bezpiecznego użytkowania świetlików i szklanych kładek, a w szczególności: -wymiana silikonowych uszczelnień na nowe i uzupełnienie brakujących fragmentów -poprawa ułożenia i podparcia elementów szklanych na konstrukcjach, uzupełnienie podkładek elastycznych, wykonanie koniecznych elementów zabezpieczających przed samoistnym przemieszczaniem się tafli -odtworzenie istniejących zniszczonych wzorów namalowanych na powierzchniach kładek i świetlików -wyczyszczenie wszystkich powierzchni wewnętrznych świetlików W załączeniu: Zestawienie istniejących świetlików i kładek - tabela nr 4 Rzuty ze wskazaniem lokalizacji istniejących świetlików i kładek - zestaw rys. nr 4 Raport zdjęciowy; STWiOR Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary świetlików, kładek i tafli są wartościami przybliżonymi. Zadanie 5: Wykonanie usługi obejmującej: 5a - montaż dwóch barierek ze stali nierdzewnej przy zachowaniu istniejących standardów jakościowych i estetycznych wykonane w sposób identyczny jak barierki zlokalizowane tuż obok. Nowe barierki mają być przedłużeniem istniejących, 5b - wykonanie dodatkowego mocowania do ściany istniejącej barierki zlokalizowanej w loży 1 i 7 W załączeniu: Zestawienie elementów do wykonania, montażu i mocowania - tabela nr 5, Rzuty ze wskazaniem elementów do wykonania, montażu i mocowania - zestaw rys. nr 5,Raport zdjęciowy, STWiOR Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna. Podane wymiary barierek są wartościami przybliżonymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł zł (słownie: pięć tysięcy)zł. Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a/ pieniądzu na rachunek bankowy 14 1030 1205 0000 0000 8790 6035 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ do oferty. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu dokumentu potwierdzającego złożenie wadium, dokument ten powinien być złożony wraz z ofertą, ale nie połączony z nią w sposób trwały, który uniemożliwiałby jego zwrot bez naruszenia integralności oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach