ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6382740 , fax. 042 6382665
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2 2
90-431 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6382740, fax. 042 6382665
REGON: 00001775600403 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i sygnalizacji alarmu pożaru w Inspektoracie ZUS w Zgierzu.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (Pakiety) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i sygnalizacji alarmu pożaru w Inspektoracie ZUS w Zgierzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (Pakiety): Pakiet I - modernizacja instalacji SAP w budynkach Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43 i ul. Chopina 5; Pakiet II - wymiana opraw oświetleniowych w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrany Pakiet lub na obydwa Pakiety. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla Pakietu I i II określa Wzór umowy oraz IV część SIWZ. Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/1/2009/TR/NA-7) wynosi 34.933,03 euro, w tym:PAKIET I - 25.351,36 euro PAKIET II - 9.581,67 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie: 1)oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. II części SIWZ, a w przypadku Wykonawców nie dysponujących potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również przez złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2)dokumentów wymaganych w pkt 3.4. - 3.6. II części SIWZ, spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem Ponadto Zamawiający wymaga aby: 1.Wykonawca w Pakiecie I: 1.1.w zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp - posiadał zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na działalność polegającą na obsłudze w zakresie instalowania i konserwacji izotopowych czujek dymu, a także ich transportu i składowania - ustawa z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276 z późn. zm.). 1.2.w zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp - dysponował osobą/osobami posiadającą(-ymi) kwalifikacje niezbędne do wykonywania robót wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia, w tym: -co najmniej jedną osobą przeszkoloną przez firmę, której system został zaoferowany, -co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 1 kV lub wyższym. Potwierdzenie spełnienia w/w warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (pkt 3.2. II części SIWZ), a w przypadku nie dysponowania osobą/osobami posiadającą(-ymi) niezbędne kwalifikacje poprzez złożenie oświadczenia i zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przedłożyć, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków zgodnie z pkt 13.5. II części SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wymagania, o których mowa w pkt 1.2. musi spełniać 1 /jeden/ podmiot lub wszystkie podmioty łącznie, natomiast wymagania określone w pkt 1.1. musi spełniać każdy z podmiotów oddzielnie. 2.Wykonawca w Pakiecie II, w zakresie warunku określonego art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp - dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje do nadzorowania i wykonywania robót wchodzących w zakres zamówienia w tym: - co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 1kV lub wyższym, -co najmniej jedną osobą nadzorującą prace posiadającą świadectwo kwalifikacyjne dozoru w zakresie remontów lub montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 1kV lub wyższym. Potwierdzenie spełnienia w/w warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (pkt 3.2. II części SIWZ) , a w przypadku nie dysponowania osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje poprzez złożenie oświadczenia i zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie przedłożyć, przed podpisaniem umowy, dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków zgodnie z pkt 13.5. II części SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wymagania, o których mowa powyżej musi spełniać 1 /jeden/ podmiot lub wszystkie podmioty łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 1 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2). Dodatkowo Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: W Pakiecie I - opis lub karty katalogowe oferowanych urządzeń, zawierające parametry, o których mowa w pkt 6.5. dokumentacji projektowej (IV część SIWZ), W Pakiecie II - opis lub karty katalogowe oferowanych opraw, zawierające opis następujących parametrów: - rodzaj oprawy, - rodzaj rastra (nie dotyczy opraw hermetycznych), - moc oprawy, - rodzaj obudowy, - kolor obudowy (nie dotyczy opraw hermetycznych), - rodzaj statecznika, - wymiary oprawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26