Przetargi.pl
Roboty budowlane: III etap adaptacji pomieszczeń w obiekcie w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47 dla potrzeb MOPS III Wydział Pracy Środowiskowej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane: III etap adaptacji pomieszczeń w obiekcie w Łodzi przy ul. Paderewskiego 47 dla potrzeb MOPS III Wydział Pracy Środowiskowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45215222-9-Roboty budowlane w zakresie ośr. społ. 45442100-8 - Roboty malarskie 45421100-5-Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45410000-4 - Tynkowanie 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45421146-9 -Instalowanie sufitów podwieszonych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: zadanie I: 1) demontaż istniejących urządzeń dźwigowych, roboty przygotowawcze pod montaż nowego dźwigu - modernizacja szybu ( wykonanie fundamentu pod dźwig, wykucie istniejących 2 szt. drzwi ,powiększenie otworów wraz z ich obrobieniem, zakup i montaż 2 szt. drzwi do szybu, doprowadzenie instalacji elektrycznej dla windy, roboty wykończeniowe - wg wskazań producenta (wykonawcy montażu) windy ( zad. II ), 2) wymiana stolarki drzwiowej (należy zachować kolorystykę i wzór istniejącej stolarki w części wyremontowanej obiektu) 3) wykonanie sufitów z płyt G-K oraz fragmentów ścianek (G-K), 4) naprawa podłoży pod posadzki 5) zakup i montaż wykładzin podłogowych (rulon PCV) o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie, z warstwą izolacyjną, o grub. min.2,0 mm i warstwą ścieralną min.0,4 mm (należy zachować kolorystykę wykładzin istniejących w pokojach i korytarzu części wyremontowanej obiektu) 6) montaż listew przypodłogowych panelowych 7) prace malarskie 8) wywóz materiałów z demontażu ( kl. schodowa) 9) roboty elektryczne - dokończenie wymiany instalacji elektrycznej w ustalonych pomieszczeniach : 110,117,WC,łazienka z natryskiem,116,fragment hallu 118 - do wygrodzenia części nie remontowanej, klatka schodowa, doprowadzenie instalacji do windy z zabezpieczeniami (wraz z niezbędnymi pomiarami po zakończeniu robót - protokół całości) 10) roboty wod - kan. (wraz z niezbędnymi pomiarami po zakończeniu robót - protokół z próby szczelności instalacji wod -kan. całości pomieszczeń zadanie II: zakup, dostarczenie i montaż platformy dźwigu przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z przygotowaniem dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz odbiorem urządzenia przez UDT, drobne prace wykończeniowe tynkarsko malarskie po zakończeniu montażu 3. Prace remontowo - budowlane określono w dokumentacji technicznej będącej Załącznikiem nr 1a do SWIZ. 4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 8.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401). 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu robót atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 12. Realizacja Zadania II uzależniona jest od zrealizowanego Zadania I. 13. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie zadania łącznie lub jedno z nich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach