Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2011-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty adaptacyjne i modernizacyjne w budynku Instytutu Sztuk Pięknych zlokalizowanego przy ul. Podklasztornej 117 w Kielcach w ramach projektu ARTIS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty adaptacyjne i modernizacyjne w budynku Instytutu Sztuk Pięknych przy ul. Podklasztornej 117 w Kielcach w ramach projektu Artis. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia oraz sposób prowadzenia prac remontowych, zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 tj.: Opis przedmiotu zamówienia; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych; Przedmiary robót. Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych - Tom I, II, V. Prace remontowo - budowlane realizowane będą w budynku czynnym tzn. w budynku, w którym będzie odbywała się praca biurowa oraz prowadzone będą zajęcia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401 ze zm.) oraz z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126 ze zm.). Ujęte w dokumentacji materiały i urządzenia oraz ich znaki towarowe i nazwy własne traktowane są, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, pod warunkiem bezwzględnego posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów, co najmniej takich, jak określone w dokumentacji technicznej tj. równoważnych pod względem cech technicznych i jakościowych do materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji oraz w stosunku do Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1. europejskie aprobaty techniczne, 2. wspólne specyfikacje techniczne, 3. normy międzynarodowe, 4. inne techniczne systemy odniesienia ust. przez europejskie organy normalizacyjne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wymagania dotyczące gwarancji zostały opisane w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik do projektu umowy. Zamawiający na wykonane roboty remontowo-budowlane wymaga minimum gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz 36 miesięcznej rękojmi. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy, niż wymagany przez Zamawiającego, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100), Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić w/w kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium-Znak sprawy DP/2310/181/11 Roboty remontowe w budynku Instytutu Sztuk Pięknych przy ul. Podklasztornej 117 w Kielcach. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanej ustawy. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy w przedmiotowego postepowania. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa odwodnienia pasa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 56+330 do km 57+360 w m. Busko Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych odrębnie w trzech zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa ulicy Spółdzielczej i Relaksowej w Sielpi, Zadanie nr 2. Przebudowa ulicy Ogrodowej w Końskich, Zadanie nr 3. Budowa chodnika łączącego ul. Jodłową z ul. Wiśniową w Końskich oraz dwóch progów zwalniających w ciągu drogi gminnej ul. Robotniczej.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej - Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie budynków A, B i C-1 w DSO
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa budynku magazynu materiałów łatwopalnych ze zmianą sposobu użytkowania polegającą dla zadania pn. Adaptacja budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy typu -C dla osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ewid.9/52 przy ulicy Radomskiej w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Wjazdowej w Sielpi
Dodano: 2016-07-26 - Udrożnienie systemu wentylacji w łazienkach w budynkach A i C ŚUW
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej nr 0437T ul. Kielecka w miejscowości Odrowąż gmina Stąporków.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa hali gimnastycznej przy SP w Dziebałtowie
Dodano: 2016-07-26