Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DROGI GMINNEJ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI, JEDNOSTONNEGO CHODNIKA, ODWODNIENIA PASA DROGOWEGO, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJĘ, NA DZIAŁKACH: 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/81 W OBRĘBIE WSI RAMISZÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP II.

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DROGI GMINNEJ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI, JEDNOSTONNEGO CHODNIKA, ODWODNIENIA PASA DROGOWEGO, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJĘ, NA DZIAŁKACH: 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/81 W OBRĘBIE WSI RAMISZÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej z wykonaniem nawierzchni jezdni, jednostronnego chodnika, odwodnienia pasa drogowego, wjazdów i wejść na posesję, na działkach: 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/81 w obrębie wsi Ramiszów, gmina Długołęka - etap II (odcinek 2,3). 2. Zamawiający informuje, iż inwestycja obejmująca budowę nawierzchni drogowej i kanalizacji deszczowej na odcinku 1, na działkach: 901/79, 901/81 oraz budowę oświetlenia drogowego na odcinkach 1, 2 ,3, na działkach: 901/22, 901/23, 901/77, 901/78, 901/79, 901/81 realizowana jest przez firmę Zakład Robót Budowlanych DOLBUD - SYSTEM z/s we Wrocławiu przy ul. Sulejowskiej 9, z terminem realizacji do dnia 14 listopada 2009r. 3. Zamawiający informuje, iż Wykonawca podczas realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Wykonawcą, o którym mowa w ust. 2. 4. Roboty budowlane mają na celu modernizację istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej, a także uregulowanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej. 5. Zakres prac związany z budową drogi: a)roboty przygotowawcze - usunięcie krzaków, roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, b)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej, c)wykonanie 545 m2 chodników z kostki betonowej, d)wykonanie 2463 m2 nawierzchni jezdni z kostki betonowej, e)wykonanie 212 m2 wjazdów na posesje z kostki betonowej, f)wykonanie 3 progów zwalniających z kostki betonowej. 6. Parametry budowanej drogi: Odcinek 2 - nawierzchnia z kostki betonowej szarej szer. 6,0m, ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm z jednostronnym chodnikiem szer. 1,5m, ograniczonym obrzeżem betonowym 8x30cm, Odcinek 3 - nawierzchnia z kostki betonowej szarej szer. 6,0m, ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm z jednostronnym chodnikiem szer. 1,5m, ograniczonym obrzeżem betonowym 8x30cm. 7. Zakres prac związanych z budową kanalizacji deszczowej: Odwodnienie ulicy zaprojektowano w postaci kanalizacji burzowej poprzez system wpustów ulicznych, przykanalików, studni rewizyjnych i kolektorów z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kolektora ?400. Odwodnienie Odcinka 2 zaprojektowane jest jako układ 6 wlotów burzowych oraz 3 studni rewizyjnych. Odwodnienie Odcinka 3 zaprojektowane jest jako układ 14 wlotów burzowych oraz 9 studni rewizyjnych. Odcinki 2 oraz 3 obsługuje kolektor z rur dwuściennych PVC-U o wewnętrznej średnicy 300mm. Zaprojektowano wpusty uliczne z osadnikiem i koszem z prefabrykowanych elementów betonowych - kl. D400 w formie płaskiej z zastosowaniem na powierzchni jezdni. Wpusty uliczne należy podłączyć do sieci kanalizacji deszczowej bezpośrednio do studzienki za pomocą rury kanalizacyjnej kielichowej PVC-U ?160. Studzienki wpustów ulicznych zaprojektowano z kręgów betonowych ?450mm z rusztem uchylnym płaskim kl. D400 z osadnikiem i koszem. Na zaprojektowanej sieci kanalizacji deszczowej rozmieszczone zostały studnie kanalizacyjne jako gotowe kręgi betonowe ?1000 z gotową płytą denną i wyprofilowana kinietą. Górna część studni zakończona stożkiem żelbetowym ?1000/625, pierścieniem dystansowym i włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D400 z wypełnieniem betonowym samoblokujące się, 2 otworowe bez zamknięć śrubowych. Studnie wyposażone są w stopnie złazowe żeliwne typu ciężkiego, osadzone fabrycznie mijankowo co 30cm. Na zjazdach indywidualnych, gdzie wody opadowe mogą napływać na posesje zaprojektowano odwodnienie liniowe typu ACO GALA typ G100 ze skrzynką odpływową i rusztem żeliwnym. Parametry kanalizacji deszczowej: a)kanał z rur dwuściennych PVC-U 300mm - 372,0m, b)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC-U 160mm - 77,0m, c)przykanaliki od skrzynek odpływowych z rur PVC-U 110mm - 6,0 m, d)studnie rewizyjne betonowe ?1000mm - 12 szt., e)studnie ściekowe betonowe ?450 - 20 szt., f)korytka odwadniające typu ACO GALA dł. 1,0m - 2 szt., g)korytka odwadniające typu ACO GALA dł. 0,5m - 1 szt., h)ruszt perforowany żeliwny C250 do korytek typu ACO GALA, dł. 1,0m - 2,0 szt., i)ruszt perforowany żeliwny C250 do korytek typu ACO GALA, dł. 0,5m - 2,0 szt., j)skrzynka odpływowa typu EK58 L=0,5m do korytek typu ACO GALA G100 - 1 szt., k)ścianki pionowe do korytek typu ACO GALA - 1 szt., 8. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez Zakład Usługowy PROBER, Paulina Koba - Gwiazda, ul. Zacisze 7, 55-230 Jelcz-Laskowice, tel. 0602 381 330, tj. w: 1)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa, instalacyjna-odwodnienie, elektryczna-oświetlenie (specyfikacje techniczne), 2)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża instalacyjna-odwodnienie (przedmiar robót), 3)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogi (przedmiar robót), 4)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa (organizacja ruchu zastępczego), 5)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa (organizacja ruchu docelowego), 6)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogi (projekt wykonawczy), 7)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża instalacyjna - odwodnienie (projekt wykonawczy), 8)Projekcie dróg gminnych w miejscowości Ramiszów gmina Długołęka - branża drogowa, instalacyjna (odwodnienie), elektryczna (oświetlenie) /projekt budowlany/, 9)Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 22 czerwca 2009r. zwanej dalej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 17.07.2009 r., do godz. 10:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony przebudowa drogi gminnej w Ramiszowie - ETAP II. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 17.07.2009r. do godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 500m2 nawierzchni z kostki betonowej wraz z odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zabudowy jedno- lub wielorodzinnej. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 200 000,00 złotych w zakresie podanym powyżej . Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 4. 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500 000,00 złotych. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12)Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b)przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 500m2 nawierzchni z kostki betonowej wraz z odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zabudowy jedno- lub wielorodzinnej. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej 200 000,00 złotych w zakresie podanym powyżej . Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 4. 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach