Przetargi.pl
Wykonanie parkingu oraz przejścia pieszego z ul. Pocztowej na ul.Szkolną w Leśnej

Gmina Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-820 Leśna, Rynek 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7211239 , fax. 075 7242368
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
    Rynek 19 19
    59-820 Leśna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7211239, fax. 075 7242368
    REGON: 23082143400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie parkingu oraz przejścia pieszego z ul. Pocztowej na ul.Szkolną w Leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest wykonanie parkingu oraz przejścia pieszego z ul. Pocztowej na ul. Szkolną - dz. Nr 750/2, 752, 753, 754/29,754/5, 755, A.M.- 6, obr. Leśna. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Obszar objęty dokumentacją projektową jest własnością Gminy Leśna. Planowana inwestycja jest zgodna z miejsco-wym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Leśna. Przez teren objęty opracowaniem przebiegają sieci infrastruktury technicznej: - sieć telekomunikacyjna, - sieć gazowa, - sieć kanalizacji sanitarnej, - sieć kanalizacji deszczowej. Projektowane zagospodarowanie terenu. Projekt budowlany przewiduje wykonanie parkingu dla samochodów osobowych wraz z przebudową wjazdu od strony ul. Pocztowej (ul. Krzywa) w Leśnej. Nawierzchnia parkingu wykonana z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na pod-budowie z mieszanki tłuczniowej, ograniczona na całej długości krawężnikiem betonowym 15x30 cm posadowionym na ławie betonowej. Od strony wjazdu z ul. Pocztowej ograniczenie nawierzchni krawężnikiem betonowym posado-wionym na ławie betonowej ułożonym na płask. Na terenie parkingu wydzielono 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych oraz 18 stanowisk dla pozostałych pojazdów. Szerokości jezdni to: 4,50m oraz 5,00m z dwustronnym spadkiem poprzecznym 2,0%. Stanowiska parkingowe należy wyznaczyć za pomocą kolorowej kostki brukowej. Stanowiska dla osób niepełnosprawnych wykonać o wymia-rach 3,70x5,20m, natomiast pozostałe o wymiarach 2,30x5,00m z jednostronnym spadkiem poprzecznym 2,0% w kierunku jezdni. Nawierzchnia stanowisk parkingowych oraz jezdni (poza stanowiskami parkingowymi) ograniczona krawężnikami betonowymi 30x15cm posadowionymi na ławie betonowej. Projekt przewiduje również przejścia pieszego pomiędzy ul. Pocztową a ul. Szkolną oraz w kierunku ul. Lubańskiej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie z mieszanki tłuczniowej. Nawierzchnia dojść ograniczona częściowo krawężnikiem betonowym 15x30cm a częściowo obrzeżem betonowym 8x30cm posadowionych na ławie betonowej. Ponadto w miejscach wyznaczonych na planie zagospodarowania przestrzennego należy wykonać tereny zielone. Dodatkowo opracowanie obejmuje wykonanie odwodnienia parkingu z wykorzystaniem wpustów ulicznych wpiętych w projektowaną sieć kanalizacji deszczowej. Projekt przewiduje również wykonanie oświetlenia terenu objętego opracowaniem. Warstwy konstrukcyjne parkingu : - warstwa odcinająca grubości 6 cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15 cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8 cm, - podsypka z piasku grubości 3 cm, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. Warstwy konstrukcyjne chodników oraz dojść: - warstwa odcinająca grubości 6 cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego (frakcja 0-31,5mm) grubości 10 cm, - podsypka z piasku grubości 3 cm, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. Odwodnienie parkingu i chodników: Odwodnienie chodników stanowić będzie pochylenie podłużne oraz poprzeczne w kierunku projektowanych jezdni. Odwodnienie parkingu stanowić będzie pochylenie poprzeczne w kierunku ścieku z kostki brukowej betonowej oraz podłużne w kierunku projektowanych wpustów ulicznych. Zestawienie powierzchni terenu. Zestawienie danych technicznych: - powierzchnia parkingu i jezdni z kostki brukowej - 893,70 m2, - pasy wydzielające z kostki brukowej (kolorowe) - 12,10 m2, - powierzchnia chodników i dojść z kostki brukowej - 171,50 m2, - długości krawężników betonowych - 290,50 mb, - długości obrzeży betonowych - 140,30 mb, - powierzchnia terenów zielonych - 350,19 m2. Dane o wpisie do rejestru zabytków. Teren objęty opracowaniem nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dane o wpływie eksploatacji górniczej. Nie dotyczy. Informacje i dane o zagrożeniu środowiska. Inwestycja nie stwarza zagrożenia dla środowiska oraz higieny i zdrowia Użytkowników. Inne konieczne dane. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Mor-skiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz.U. Nr 43 z 1999r. poz. 430 oraz Polskimi Normami. Zastosowane materiały (elementy betonowe, kruszywa i inne użyte) wymagają deklaracji zgodności z uzyskanym certyfikatem, aprobatą techniczną lub Polską Normą. Poszczególne warstwy konstrukcyjne drogi (parkingu, jezdni oraz chodników) wymagają badania stopnia zagęszczenia i modułu odkształcenia. Winno to być wykonane przez uprawnione laboratorium drogownictwa. Po zakończeniu robot teren należy uporządkować i zgłosić do odbioru. Wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Uwaga: W przypadku natrafienia w czasie wykonywania robot ziemnych na pozostałości piwnic lub piwnice po starych budynkach należy je zasypać wykorzystując miejscowy grunt z wykopu. Szczegółowy rodzaj i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 raz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencja-łu technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wniosą wadium, 6) Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy od dnia zakończenia robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 ro-ku Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, A.3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, A.4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), B.2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dyspo-nował wykonawca, tj. co najmniej następujący sprzęt: - walec statyczny samojezdny - 1 szt. - samochód samowyładowczy 5t-10t - 2 szt. - koparka gąsienicowa - 1 szt. - zagęszczarka spalinowa - 1 szt. B.2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia na-rzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, B.3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, B.3a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, B.4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wy-magane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) kierownik budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budow-lanego w specjalności drogowej, w/w osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność tych osób do Izby. B.5) Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu funkcji w przypadku wyboru oferty. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekono-micznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada ra-chunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wyko-nawcy nie mniejszą niż 250.000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C.2) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. C.3) wniosą wadium w wysokości 7.000,00 zł w formie określonej w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach