Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH (WYBRANE SIĘGACZE ULICY ZAWADZKIEGO) W OBRĘBIE DŁUGOŁĘKI, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP I

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG GMINNYCH (WYBRANE SIĘGACZE ULICY ZAWADZKIEGO) W OBRĘBIE DŁUGOŁĘKI, GMINA DŁUGOŁĘKA - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych (wybrane sięgacze ulicy Zawadzkiego) z wykonaniem nawierzchni jezdni, odwodnienia pasa drogowego, oświetlenia ulicznego oraz przebudowy sieci telekomunikacyjnej, wjazdów i wejść na posesje, na działkach: 350/31, 349/46, 349/43, 350/15, 349/25, 349/28, 450, 483, 348/4, 346/11, 345/11, 344/14, 344/19, 489 w obrębie Długołęki, gmina Długołęka - etap I. 2. Roboty budowlane mają na celu modernizację istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego, a także uregulowanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej. 3.Zakres prac związany z budową drogi: 1)Odcinek ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 350/31, 349/46, 349/43, 350/15, 349/25, 349/28: a)wykonanie 1804 m2 nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, b)wykonanie wjazdów oraz wejść (chodników) na posesje z kostki betonowej, c)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji burzowej, d)rozbudowa oświetlenia ulicznego, e)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, f)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, g)wykonanie zieleńców, 2) Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 348/4: a)wykonanie 436 m2 nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, b)wykonanie wjazdów oraz wejść (chodników) na posesje z kostki betonowej, c)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji burzowej, d)rozbudowa oświetlenia ulicznego, e)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, f)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, g)wykonanie zieleńców, 3) Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 346/11: a)wykonanie 443 m2 nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, b)wykonanie wjazdów oraz wejść (chodników) na posesje z kostki betonowej, c)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji burzowej, d)rozbudowa oświetlenia ulicznego, e)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, f)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, g)wykonanie zieleńców, 4)Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 345/11: a)wykonanie 415 m2 nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, b)wykonanie wjazdów oraz wejść (chodników) na posesje z kostki betonowej, c)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji burzowej, d)rozbudowa oświetlenia ulicznego, e)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, f)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, g)wykonanie zieleńców, 5) Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 344/14, 344/19: a)wykonanie 181 m2 nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, b)wykonanie wjazdów na posesje z kostki betonowej, c)wykonanie odwodnienia poprzez budowę kanalizacji burzowej, d)rozbudowa oświetlenia ulicznego, e)przebudowa sieci telekomunikacyjnej, f)wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, g)wykonanie zieleńców. 4.Parametry budowanej drogi: 1.Odcinek ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 350/31, 349/46, 349/43, 350/15, 349/25, 349/28 - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 6,00m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, wyprowadzenie do ulicy Cisowej o szer. 5,00m ograniczone krawężnikiem betonowym 15x30cm, szerokości jezdni w pasie dz. nr ew. 350/31 oraz zakończenia jezdni dz. nr ew. 349/46 o szer. 3,50m ograniczone krawężnikami betonowymi 15x30cm, ponadto droga dz. nr ew. 349/46 zakończona jest zatoką nawrotową, 2.Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 348/4 - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 5,00m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, droga zakończona zatoką nawrotową, 3.Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 346/11 - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 5,00m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, droga zakończona zatoką nawrotową, 4.Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 345/11 - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 5,00m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, droga zakończona zatoką nawrotową, 5.Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 344/14, 344/19 - nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,50m ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30cm, droga zakończona zatoką nawrotową, 5.Zakres prac związanych z budową kanalizacji deszczowej: W związku z utwardzeniem znacznej części pasów drogowych stanowiących dz. nr ew. 350/31, 349/46, 349/43, 350/15, 349/25, 349/28, 348/4, 346/11, 345/11, 344/14, 344/19 konieczne jest zagospodarowanie wód opadowych oraz roztopowych. W tym celu wybudowana zostanie sieć kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi. Odbiornikiem oczyszczonych wód opadowych i roztopowych będzie rów melioracji wodnych szczegółowych R-C (dz. nr ew. 489). W związku ze zrzutem oczyszczonych wód opadowych i roztopowych do rowu poprzez przepust drogowy, konieczna jest przebudowa tego urządzenie. Ze względu na bezpieczeństwo odpływu przepływających wód w rowie oraz umożliwienie sprawnego odprowadzenia zrzucanych ścieków przebudowie ulegnie istniejący przepust rurowy, żelbetowy ?1000 na przepust skrzynkowy, żelbetowy wylewany na miejscu budowy. W przebudowany przepust wbudowany będzie wylot dla ścieków. Przed wprowadzeniem ścieków do odbiornika zostaną one oczyszczone w piaskowniku i lamelowym separatorze substancji ropopochodnych. Oczyszczone ścieki odprowadzone będą do odbiornika rurociągiem tłocznym. Przepompownia zostanie zainstalowana za urządzeniami oczyszczającymi. Wody spływające z powierzchni utwardzonych odbierane będą przez wpusty uliczne z pogłębionym dnem, stanowiącym dodatkowe piaskowniki. Studnie rewizyjne wykonane jako przełazowe - tradycyjne, żelbetowe o średnicy ?1200. Rurociągi wykonane z rur tworzywowych PVC (klasy S) łączone na uszczelki - w węzłach połączenia kołnierzowe. 6. Parametry kanalizacji deszczowej: 1)odcinek ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 350/31, 349/46, 349/43, 350/15, 349/25, 349/28, 450, 483, 348/4, 346/11, 345/11, 344/14, 344/19: a)kanał z rur PVC ?250, ?315, ?400, ?500 o długości 752,00m, b)studnie rewizyjne ?1200 - 29 szt., c)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC ?160 o długości 22,00m, d)studzienki ściekowe uliczne betonowe ?500 - 10 szt., e)oczyszczalnia ścieków typu ACO Separator L-CS-BYPASS-W 20/200-400 - 1 szt., f)przepompownia 2 pompowa w obudowie żelbetowej typu ACO - 1 szt. 2)Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 348/4: a)kanał z rur PVC ?250 o długości 56,00m, b)studnie rewizyjne ?1200 - 2 szt., c)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC ?160 o długości 5,00m, d)studzienki ściekowe uliczne betonowe ?500 - 3 szt., 3)Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 346/11: a)kanał z rur PVC ?250 o długości 56,00m, b)studnie rewizyjne ?1200 - 2 szt., c)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC ?160 o długości 5,00m, d)studzienki ściekowe uliczne betonowe ?500 - 3 szt., 4)Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 345/11: a)kanał z rur PVC ?250 o długości 63,00m, b)studnie rewizyjne ?1200 - 2 szt., c)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC ?160 o długości 12,00m, d)studzienki ściekowe uliczne betonowe ?500 - 3 szt., 5)Sięgacz ulicy Zawadzkiego stanowiący dz. nr ew. 344/14, 344/19: a)kanał z rur PVC ?250 o długości 33,00m, b)studnie rewizyjne ?1200 - 1 szt., c)przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC ?160 o długości 2,00m, d)studzienki ściekowe uliczne betonowe ?500 - 2 szt. 7.Zakres prac związanych z budową oświetlenia ulicznego; Zakres opracowania obejmuje budowę oświetlenia nowo budowanych ulic. Dodatkowo wykonywana będzie przebudowa sieci energetycznej n/N kolidujących z projektowaną drogą oraz przebudowa słupa linii napowietrznej. 8.Parametry oświetlenia ulicznego: a)słup wirowany dwużerdziowy z ustrojem prefabrykowanym - 1 szt., b)montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego na słupie - 4 szt., c)rury ochronne DVK ?110 - 27,00m, d)kabel YAKXS 4x35mm2 - 50,00m, e)kabel YAKXS 4x120mm2 - 28,00m, f)rury ochronne PCW ?110 - 39,00m, g)fundamenty prefabrykowane betonowe F100/4,3 - 1 szt., h)montaż słupa oświetleniowego wraz z oprawą oświetleniową - 1 szt., i)demontaż słupa żelbetowego - 1 szt. 9.Zakres prac związany z przebudową sieci telekomunikacyjnej: Zakres opracowania obejmuje przebudowę sieci telekomunikacyjnej będącej w kolizji z budowana drogą w sposób umożliwiający bezpieczną eksploatację oraz usunięcie ewentualnych kolizji z innymi mediami. Głównym zadaniem przebudowy sieci telekomunikacyjnej będzie przebudowanie studni telekomunikacyjnych oraz przełożenie kabli teletechnicznych. 10.Parametry przebudowy sieci telekomunikacyjnej: a)przełożenie kanalizacji kablowej - 15,00m, b)rury ochronne AROT A 110 PS - 79,50m, c)budowa studni kablowych typu SKR-1 - 4 szt., d)budowa studni kablowych rozdzielczych typu SKR - 5 szt., e)układanie kabli w ziemi - 20,00m, f)wciąganie kabli do kanalizacji kablowej - otwór wolny - 135,00m, g)wciąganie kabli do kanalizacji kablowej - otwór częściowo zajęty - 211,00m, h)montaż złącz - 18 szt., i)rozbiórka studni kablowych - 3 szt. 11. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę Usługi Budowlane i Przemysłowe, Mirosław Musielak, Piękocin 26, 56 300 Milicz, tel. 071/ 383 29 72, tj. w: 1)Projekcie wykonawczym - Projekt budowy i przebudowy ślepego odcinka w ciągu ulicy Zawadzkiego w Długołęce, przebudowa sieci telekomunikacyjnej; 2)Projekcie wykonawczym - Budowa i przebudowa ulic w ciągu ślepego odcinka ulicy Zawadzkiego w Długołęce, branża elektryczna; 3)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Drogowych - Budowa i przebudowa ulicy wraz z kanalizacją deszczową - w ciągu ślepego odcinka ulicy Zawadzkiego w Długołęce, branża drogowa, sanitarna, elektryczna; 4) Dokumentacji badań geotechnicznych do projektu przebudowy i budowy ulic: Zawadzkiego, Waryńskiego, Kwiatowej, Ogrodowej i zawadzkiego wraz z budową kanalizacji deszczowej w Długołęce; 5)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Oświetlenie Drogowe - Przebudowa istniejącego słupa linii napowietrznej niskiego napięcia zmiana miejsca lokalizacji istniejących kabli niskiego napięcia kolidujących z przebudową nawierzchni ul. Zawadzkiego kier. Ul. Zachodnia w miejscowości Długołęka; 6)Projekcie stałej organizacji ruchu - Przebudowa ul. Zawadzkiego, Waryńskiego i Ogrodowej w Długołęce - budowa kanalizacji deszczowej; 7)Projekcie organizacji ruchu tymczasowego - Przebudowa ul. Zawadzkiego, Waryńskiego i Ogrodowej w Długołęce - budowa kanalizacji deszczowej; 8)Projekcie wykonawczym - Projekt przebudowy ul. Kwiatowej, Ogrodowej, Waryńskiego i Zawadzkiego w Długołęce, przebudowa sieci telekomunikacyjnej; 9)Projekcie wykonawczym - Budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce, branża elektryczna; 10)Projekcie wykonawczym - Budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce, branża instalacja sanitarna, deszczowa i przebudowa wodociągu; 11)Projekcie wykonawczym - Budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce, branża drogowa; 12)Projekcie budowlanym - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami do rowów - ulice: Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego i Ogrodowa w Długołęce (branża: drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zasilanie elektryczne przepompowni ścieków, przebudowa sieci elektrycznej, wodnej i telekomunikacyjnej w celu uniknięcia kolizji, przebudowa i uzupełnienie oświetlenia drogowego); 13)Projekcie budowlanym - Budowa i przebudowa ulicy wraz z kanalizacją deszczową w ciągu ślepego odcinka ulicy Zawadzkiego w Długołęce (branża : drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zasilanie elektryczne przepompowni ścieków, przebudowa sieci elektrycznej, wodnej i telekomunikacyjnej w celu uniknięcia kolizji, przebudowa i uzupełnienie oświetlenia drogowego), 14)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - przebudowa sieci telekomunikacyjne Projekt budowy i przebudowy ślepego odcinka w ciągu ulicy Zawadzkiego w Długołęce, 15)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - przebudowa sieci telekomunikacyjnej - Projekt przebudowy ul. Kwiatowej, Ogrodowej, Waryńskiego i Zawadzkiego w Długołęce, 16)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Drogowych - budowa i przebudowa ulic wraz z kanalizacją deszczową oraz wylotami - :ulice Zawadzkiego, Zachodnia, Południowa, Waryńskiego, Ogrodowa, 3 ślepe odcinki ul. Zawadzkiego (branża drogowa, kanalizacja deszczowa), 17)Przedmiarze robót - Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem drogowym oraz usunięciem kolizji z sieciami TPSA oraz elektryczną będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 27 stycznia 2010r. zwanej dalej siwz. Uwaga! Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa obejmuje również ulicę Waryńskiego, Kwiatową, Ogrodową i Zachodnią, jednakże ulice te nie będą realizowane w przedmiotowym postępowaniu w związku z faktem, iż roboty budowlane związane z przebudową ulicy Waryńskiego, Kwiatowej i Ogrodowej zostały zakończone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 24.02.2010 r., do godz. 10:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony przebudowa dróg gminnych (wybrane sięgacze ulicy Zawadzkiego) w obrębie Długołęki - etap I. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 24.02.2010r. do godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1. Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli: a)złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: b1) drogowej, b2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, b3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali co najmniej: - 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o powierzchni co najmniej 150,00m2 wraz z odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego o długości co najmniej 100,00mb i oświetlenia drogowego, o wartości co najmniej 250 000,00 złotych brutto każda oraz załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych e) złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji, protokołu odbioru) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (tj. zakończone) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a), Wykonawca wskazał niezbędne zasoby, którymi będzie dysponował na okres wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp.) c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w lit. c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wraz z podaniem formy udostępnienia zasobów np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp. e)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów o posiadaniu zdolności finansowej przez te podmioty, jeżeli Wykonawca wskaże, iż w będzie polegał na zdolności finansowej, o której mowa w lit. f) przez inne podmioty. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 i 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdz. II. ust. 2 siwz. 1.5 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 i 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej będzie polegać na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), w zakresie ust. 1.1 lit. a - d, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w rozdz. II ust. 1.2. 1.6 W przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1.4 i 1.5 Zamawiający wymaga, aby kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów były poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). 3. Niezależnie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1. Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli: a)złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: b1) drogowej, b2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, b3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali co najmniej: - 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o powierzchni co najmniej 150,00m2 wraz z odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego o długości co najmniej 100,00mb i oświetlenia drogowego, o wartości co najmniej 250 000,00 złotych brutto każda oraz załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych e) złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji, protokołu odbioru) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (tj. zakończone) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a), Wykonawca wskazał niezbędne zasoby, którymi będzie dysponował na okres wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp.) c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w lit. c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wraz z podaniem formy udostępnienia zasobów np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp. e)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów o posiadaniu zdolności finansowej przez te podmioty, jeżeli Wykonawca wskaże, iż w będzie polegał na zdolności finansowej, o której mowa w lit. f) przez inne podmioty. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 i 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdz. II. ust. 2 siwz. 1.5 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 i 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej będzie polegać na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), w zakresie ust. 1.1 lit. a - d, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w rozdz. II ust. 1.2. 1.6 W przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1.4 i 1.5 Zamawiający wymaga, aby kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów były poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). 3. Niezależnie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach