Przetargi.pl
Dostawa, fabrycznie nowego zestawu analizatora ogólnego węgla organicznego OWO (TOC) wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem w zakresie obsługi, dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (W7/I15) przy Placu Grunwaldzkim 9, 50-377 Wrocław - zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 4 do SIWZ.

Politechnika Wrocławska Wydział Inżynierii Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202555 , fax. 071 3203472
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska Wydział Inżynierii Środowiska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202555, fax. 071 3203472
    REGON: 00000161433000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, fabrycznie nowego zestawu analizatora ogólnego węgla organicznego OWO (TOC) wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem w zakresie obsługi, dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (W7/I15) przy Placu Grunwaldzkim 9, 50-377 Wrocław - zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 4 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Dostawa, fabrycznie nowego zestawu analizatora ogólnego węgla organicznego OWO (TOC) wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem w zakresie obsługi, dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (W7/I15) przy Placu Grunwaldzkim 9, 50-377 Wrocław - zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 4 do SIWZ. 1.2 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, który spełnia wymogi techniczne w celu zapewnienia jego prawidłowego użytkowania i zachowania warunków BHP, zgodnie z obowiązującym prawem. Wszystkie urządzenia zasilane elektrycznie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 1.3 Do zamawianego urządzenia Wykonawca musi dołączyć - przy odbiorze - dokumenty użytkowe (instrukcje obsługi) w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Niespełnienie chociaż jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik nr 2).3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp. (załącznik nr 3). Oraz: 4. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).5.Opracowany i parafowany przez Wykonawcę opis techniczny oferowanego urządzenia uwzględniający wymogi specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Jako opis techniczny dopuszcza się zaparafowane przez Wykonawcę karty katalogowe producenta z przedstawionymi parametrami i walorami użytkowymi urządzenia lub inny zaparafowany przez Wykonawcę dokument określający specyfikację techniczną urządzenia (w języku polskim lub angielskim).6. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.7. Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Jeśli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VI pkt 1 i 3. 9. OFERTA WSPÓLNA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ muszą spełniać łącznie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lidera).Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem).W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1,3. Dokumenty wymienione w części VI pkt 2, 4 i 5 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach